şükela:  tümü | bugün
  • 1)dünyanin en eski meslegidir.
    kesinlikle a$agilanacak ya da horlanacak bir meslek degil.
    sonucta herkes mevcut ekonomik sisteme bedenini pazarliyor bir $ekilde.
    sadece bicimler farkli.
    14 saat kod yazanla,14 saat belediye cukuru kazanla ve 14 saat karyola üzerinde inim inim inleyen arasinda bir fark yoktur.
    fark var diyen ahlaksizdir.
    bir gün insanlar sabahin koründe kalkmak zorunda olmayacaklar ve o gün bu düzenin sahipleri hayatlarinin son gününde bu meslegi icra ediyor olacaklar.zorla.
  • 2) yurdumuz, kadinlarin 'evlenilecek namuslu kiz' ve 'düzülecek orospu kiz' diye ikiye ayrildigi bir $erefsizlik cennetidir.
  • alsancak' ta şimdi barlardan geçilmeyen, izmir'lilerin iyi bildiği bir sokakta vardı bu meslekle iştigal eden bir ablamız. her gün bir kaç sokak çocuğunu evinin önüne toplar karınlarını doyururdu. ve bunu yaparken bir tek gün bile insanların iyilik yaparken yüzünde beliren o tatmin ifadesini görmedim ben bu ablanın yüzünde, iyilik değildi kendini temizleme çabası değildi, doğal bir şeydi onunkisi. şimdi ne zaman birisi aşağılasa bu insanları aklıma önce o kadın gelir sonrada iyi kıyafetleri, kariyerleri, bir model daha yüksek arabaları, daha pahalı cep telefonları için yapamayacağı hiç birşey olmayan insanlar.
  • çirkin kelime orospu.

    yaşım 27, 28 filan. hala tam öğrenemedim. biten mi söylenir içinde olduğun mu söylenir, amına koyim ne farkederse. daha bir kez bile bir fahişeyle yatmadım. bence iğrenç bir şey parayla seks satın almak. seksi güzel yapan şey aradaki tutku, sevgi. yani ne bileyim, hayvandan bir farkımız olsun. soyun, makine gibi kaldır cenagaveri, git gel, boşal, kalk sonra. benzer şekilde tek gecelik ilişki ve her ne kadar varlığına inanmasam da fakbadi müessesini de anlamsız buluyorum.

    arkadaşlarım arasında bir kere rusa gitmemiş olmam, profosyonel bir abladan yardım almamış olmam epey mesele oldu. beni fahişeyle yatırmak, aslında bu işin inandığım kadar iğrenç olmadığını göstermek adına beni, bir sürü batakhaneye girdim çıktım tecrübeli arkadaşların önderliğinde. yemin ederim kasap oralar, etin kilosunun 3,4 dolardan gittiği yerler. tamamen aseksüel olur fazla gidip gelen oralara, "serengeti'de çiftleşme mevsimi" zira manzara. ortada erotik olayım derken ucuza giyinmeye kaçmış kadınlar salınıyor. çevrede adamlar, oturdukları yerde alıcılar. müzayedeyi izliyorlar. esnaf tüm hünerlerini sergiliyor, seksapel sergiliyor. buna ereksiyon yaşayan adamlar var mı cidden merak ediyorum.

    sonra bambaşka bir rahatsızlığı var bu işin, yakın zamanda öğrendim. bir akşam dışarda samimi bir arkadaşım ve bizim amirlerden birine denk geldim barın birinde. iki tane profesyonel kız almışlar, yiyor içiyorlar, keyifler gıcır. selam verip, kayboldum bara doğru, kafayı buldum, eve dönmeden önce veda edeyim diye yanlarına uğradım. lan nasıl sevindiler beni görünce anlatamam. hadii, bayram değil seyran değil, eniştem neyin peşinde? arkadaşım beni kenara çekti, mesele şuymuş; bizimkinin sürekli takıldığı bir kız var, a diyelim, o'nu göremeyince yanındaki kızı oturtmuş yanına, o da b olsun. b ile anlaşmış, çıkacakları sırada bizimkinin sürekli takıldığı a gelip bizimkine "canım, cicim" deyip sarılmış. bizimki yine a ile çıkacak, bizim müdür de başka bir kızla anlaşmış bulunduğundan b müşterisiz kalmış. masada muazzam bir gerilim var, kızı yıkacak adam arıyorlar. gerisini tahmin etmek çok zor olmasa gerek. tam bir beyaz atlı prensim değil mi? istemedim ama durum ciddileşti birden, kızların menajerleri de meseleye dahil olur gibi oldu. ya dayak yiyeceğiz ya kızı alacağız durumuna geldik, velhasılı b bana kaldı.

    kalktık kızlarla eve gittik, içki içiyoruz hep birlikte, bana kalan kıza en uzak yerde oturuyorum. muhabbetin uzamasından da fevkalade hoşnutum, uykum geliyor zira. lan yatmak istemiyorum da denmez ki bu işin icraacısına. hayatımda bir tane insana kışt demiş değilim ben, bu kıza da demem, diyemem. odaya çıktık muhabbet bittiğinde birlikte. odaya girer girmez yatağa uzandı b. yatağın yanındaki sandalyeye oturdum. çıktığımız batakhane de ev de karanlıktı, yüzünü görememiştim. pek de bakmamıştım belki. komidinin üzerinde gece lambasının ışığı aydınlatıyordu yüzünü şimdi. genç ve güzel bir kadın, temiz yüzlü, gözleri genç bir kadının gözlerindekinin çok ötesinde bir yorgunlukla kaplanmış. yaşı için çok abartı bir makyaj var yüzünde.

    -kaç yaşındasın?
    +20.
    -ne zamandır bu işi yapıyorsun?
    +2 sene oldu.
    -neden yapıyorsun peki?
    +mecburum.

    kardeşim saydığım teyzemin kızı ile yaşıt, 20 yaşında bir kızcağız. 18 yaşında başlamış kendini satmaya, ben o yaşta üniversitede haytalık, hergelelik peşindeydim. hayat herkese karşı adil değil maalesef.

    -ben seninle yatamam.
    +neden? beğenmedin mi beni?
    -hayır, çok güzel bir kızsın sen ama yatamam. senin yaşında kardeşim var benim. ama merak etme, paranı vereceğim.
    +haketmediğim parayı istemem.

    kalktı, giyindi ve gitti. bahanem de nasıl şahane, 30 yaşında olsa ne olacaktı ki b, yatar mıydım 30 yaşında olsaydı? hayır, yatmazdım. asla yatmam, mizacıma ters. yine benzer bir hikaye olurdu çünkü, mecburiyet olurdu, ihtiyaç olurdu o kadının kendini sunmasında. b gidince peşinden bir sigara yaktım. lan adaletini sikeyim dünya dedim kendi kendime. kim satar kendini keyfi için? yok mu bu kızın hayalleri, ummuyor mu iyi bir tahsili olsun, yakışıklı bir kocası olsun, güzel çocukları olsun, düzgün bir ailesi olsun, her şeyin ötesinde, mutlu olsun. umuyordur elbette ama dünya adil de değil temiz de. dedim ya, adaletini sikeyim dünyanın. ertesi sabah sordular, bozdun mu orospu orucunu diye. orospuymuş. dedim ya, çirkin kelime.

    hiç unutmayacağım b'yi. keşke diyorum elimden daha fazlası gelse.

    bu kadar anlattım aslında ama ne olduğunu da söylemedim orospunun. bence orospu para için bedenini değil ruhunu, hayatını satandır. kendisi gibi olmayanı, kafasına göre yaşayanı, kendi gibi olmayanı orospu diye yaftalayandır. bana sorarsan kadını erkeği de yoktur.

    öyle bakınca b'ye kadar ne orospular var çevremde. o'nun adı çıkmış ama. vurun abalıya.
  • orospu cocugunun annesidir.
  • bir kadini a$agilamanin en kestirme, hayal gucunden en uzak yontemi. hayata pencereden bakip ta yorum yapilmadiginda, meslek olarak yapanlarin hayatlarina "bedeni satmak"'tan cok daha fazlasini getirdigi gorulur. ve fakat gozun gordugunu yorumlayacak beyin olmadiginda devreye giren kic ancak bu kadarina yetmektedir.
  • "orospuları ve çingeneleri severim. biri namuslu numarası yapmaz, diğeri milliyetçi ayağına yatmaz."

    (bkz: charles bukowski)
  • kullanan kişinin cinsiyetine, niteliğine göre anlamında değişiklik oluşan kelimedir orospu.

    bir kadın bir başka kadını orospu olmakla itham ediyorsa eğer, orospu olmakla suçlanan kadın sadece dişiliğini kullanarak suçlayan kadının gelemediği bir yere gelmiştir ya da elde edemediği bir şeyi elde etmiştir***. seks vardır ya da yoktur, fark oluşturmaz. böyle bir durum kadınlarda default olarak yüksek oranda bulunan kıskançlık duygusuyla birleştiğinde, akla gelen ilk hakaret orospu olur. bir başka durum olarak kadının sevdiği erkeğin elinden alınması incelenebilir. böyle bir durumda "pis orospu" kelimeleri dökülür kaybeden kadının dudaklarından bir kez daha*, çünkü sevgilisi kandırılmış, yoldan çıkarılmıştır.

    bir erkeğin bir kadını orospu olarak nitelendirmesine ise her zaman şüpheyle yaklaşılmalıdır çünkü erkek milleti denen güruhun %80'i [en azından türkiye'de durumun böyle olduğunu belirtmek gerek] annesi, kızkardeşi ve sevgilisi*** dışında kalan dişilere orospu sıfatını yakıştırmaya meyillidir -ki bu topluluğun içine eski sevgililer de girmektedir. dişi birey erkek organizmayla cinsel bir beraberlik yaşasa -amiyane tabirle "verse"- ayrıldıktan sonra rakı sofralarında "ilik gibi hatundu, şöyle de kütürdetmiştim" tarzı muhabbetlerin öznesi olur. yine amiyane tabirle "vermese"* bu sefer de kompleksten hakkında "sen bakma onun öyle göründüğüne ah ne orospudur o" cümleler kurulan insan olur dişi. kadının fazla zeki olanı da orospudur, fazla güzel olanı da. aynı zamanda bir kadınla takışan erkeğin ilk can simididir bu kelime, hemen maksimum aşağılama yoluna gidilir. ağzı bozuk kadınların ise bu tarz hararetli tartışmalarda "ibne" yerine "orospu çocuğu" küfürünü kullanmayı tercih etmeleri ise bu kelimeye milletçe olan hassasiyetimizin ne kadar yüksek olduğunu göstermeye yetecektir.

    bunların yanında toplum olarak aile yapımıza ve namusumuza olan düşkünlüğümüzdendir kısa ilişkileri olan, samimi erkek arkadaşları olduğu için* bir kaç kere değişik erkeklerle pencere önü teyzeleri tarafından gözlemlenen dişilere bu sıfatı yapıştırmamız. sonuç itibariyle kullanmadan önce iki kere düşünülmesi gereken, ve başkalarının ağzından başka biri için duyulduğunda inanılmaması gereken küfürdür, hakarettir.
  • herbiri bir anne sayılması gereken kadın türü. yığınla çocuk büyütürler genelev ve sokaklarda çiçek açan devasa vajinalarında. erkekliğe ilk adımda sendeleyen, yere kapaklanıveren erkek çocuklarına gerekli güveni sağlayan gizli bahçeleri vardır hepsinin. avuçları terli, donları meniden ıslanmış erkek çocuklarını erkek olduklarına ikna eden, güven aralığını inşa eden kraliçe arılar... çoğunun gerçekten doğurdukları çocukları da var.

    herbiri bir sapık savar sayılması gereken kadın türü. yığınla tecavüzcü adayının belki de erekte bile olmamış penislerinden çevreye verebilecekleri zararı önceden gideren, temiz toplum için emniyet subabi görevi gören vajinaları ve kıçları var. arada karakolda, hastanede, bir garsoniyer veya şurda burda dağılır ya da dağıtılırlar.

    üçüncü tür, evli veya evsiz, dağıtılmayan ya da erkek yetiştirme işinde bulunmayan meslek erbabı için söylenecek herşey nerdeyse söylenmiş. onların da kendi anneleri olmalarını, kendilerini bir kez baştan doğurmayı deneyerek parmaklarındaki ya da peşinde oldukları alyansları en azından namuslu diğer orospuların ücretlerini hak ettikleri gibi hak etmelerini dileriz.
  • kadinlarin orospu olmasinin sebebi erkekler tarafindan bu yonde bir talep olmasidir, bir kadina orospu etiketi yapistirmadan once bunu bi dusunelim. sozlukteki erkekleredir bu sozum.

hesabın var mı? giriş yap