şükela:  tümü | bugün
  • dere tepe çomar dolu olunca, haliyle ot ve bok da bu durumdan etkileniyor.

    peki ne yapsın o sözlük yazarı?

    naçardır.
  • kuvvetle muhtemel çomardır.
  • çomar beyanatıdır.
  • evet suser'lar hazır mıyız? artık şu çomar lafının hatlarını, anlamını bir belirleyelim amk.

    geçen dinci bir yazar çomar dedi yahu, seküler çomarlar, laik çomarlar falan. akp'liler var şimdi yeni türedi ülkenin geri kalanına çomar diyorlar, çapulcu kalsaydınız, o iyiydi, daha orjinaldi sanki? hdp'liler de akp ve chp'lilere çomar diyor. chp 'li tarafta çomar lafı tükendi, bıkıldı, yeni arayışlar sürüyor.

    mhp'liler bu aralar gündemden uzak, malum devlet bahçeliyi bir türlü koltuktan kaldıramıyor gariplerim. herif yapışmış, gitmiyor, onun davasıydı, bokuydu, püsürüydü. ama onlar da gündeme geri dönseler çomarı tercih edeceklerdir bir kesime.

    (bkz: ekşisözlük çomar sözü kullanım anlaşması)
  • bir de böyle ezik tipler çıktı amk.
    yurtdışına gitse önüne sidik konsa ooo avrupa sidigi diye ballandıra ballandira içip anlatan aşağılık kompleksli gotverenler çok medeniler yaa amk, milli ve manevi degerleri taşıyan herkese comar diyor.
    nereyi begeniyorsan git orada tuvalet temizle amk. bu aşağılık kompleksiyle onu bile kendin için onur sayarsin zaten.
    ayrıca comar lafı da ananın ammina girsin.