şükela:  tümü | bugün
  • geçen akşam yaşadığım olay. yazacaktım, sonra unutup geçmişim.
    hanımla metrobüsteyiz, tabii ki ayakta. hacı hoca sakallı bi lavuk oturuyor önümüzde. inmeye niyetleniyor belli bir sonraki durakta. hanım hafif hastaydı, işaret ettim, kalkıyor, otur hemen diye. gözümüzle anlaşıyoruz, hatunum benim. anladım durumu gibi göz kırptı bana. tam yaklaşıyoruz durağa. bu yavşak kalabalıktan bi tane başı kapalı genç bir ablayı işaret ederek yanımızdaki kadına ona dokunmasını istedi. kadıncağız da dokundu anlamadan durumu. gel sen böyle otur dedi. o abla yanına gelene kadar kalkmadı. geldi kız, sonra kalktı yavşak.

    kalakaldık öylece. içimden sağlam sövdüm ama neye yarar aq. bir kez daha nefret ettim her şeyden.
  • bu güne kadar açılmamış olduğuna şaşırdığım başlıktır.

    bu gruba dahil olanların çoğu orta yaş üstü erkeklerdir.
  • yalnız her zaman adil bir seçim yapıldığına şahit olmuşumdur.koltuk sahibi kişi gözüne kestirdiği en ihtiyaç sahibi kimsenin oturmasını güvence altına alana kadar yerinden kalkmaz; zira kalktığı an yerine yapışacak sırtlan çoktur.
  • taç giyme töreni kıçlar devredilecek koltuğun hemen yanında araya başka kıç girmeyecek sızdırmazlıkta birleştirildikten sonra aniden yer değiştirmek sureti ile yapılır.
  • dün ilginç bir modeli başıma geldi.
    sırt çantalı güneş gözlüklü olarak ayaktayım. yarı öğrenci modu yani.

    birkaç durak sonra 2 kadın bindi.
    adamın biri kalktı. kadını oturttu.
    inecek sanıyoruz. yoo inmedi.

    kadın mahçup bi edayla:
    -ya siz inmiyosunuz ama?
    +olur mu hanfendi. gadına saygı lağzımdır. kimse diggat etmiyor ama gadına saygı göstermemiz lağzımdır.
    diye esmeye başladı bu barzo abi.

    gariplik neresinde? o kadın kadındı da ben penguen miydim? muhtemelen kadını beğendi, saygı kılıfıyla yaranmaya çalıştı dingil.
    böyle de sapık modelleri var.
  • bunun genelde ayakta hasta, yaşlı insanlar dururken 20 yaşındaki türbanlı bacısına yer veren liseli ergenini gördüğüm durum.

    ayrımcılık kılcal damarlarımıza kadar işlemiş.
  • devir teslim töreni koltuğun etrafındaki kişilerin şaşkın ve sinirli bakışları huzurunda gerçekleşir.
  • biride benim bunların iş görüşmesine gidiyorken daha az önce ayakta bir kız çocuğunu seçip dürtüp gel otur dedim. bu entryde görüşme beklerken yazıldı zaten. sıklıkla yaptığım bir şeydir. yer vermek istediğimde 3 durak önceden yer verdiğim görülebilir ankara semalarından. ev merkezi olduğundan uzun yolculuk yapacakların otobüslerini kullanıyorum özellikle kadınlardan seçim yapıp halefime devir teslim yaparım.
  • özellikle genç kadınları seçen tipleri koltuğuyla beraber camdan atmak istiyorum.

    sen 10 saat çalış uykusuz, yorgun hatta yoğun trafiğe takıl.
    çıksın müptezelin biri senin önündeki koltuğa arkalardan bir kadın çağırsın!

    -hamfendi buğyrunn boş yer vaa
    -kardeş oraya bayan otursun

    kürekle dövülecek tiplerdir.

    edit: imla