şükela:  tümü | bugün
  • ilki gibi efsane olmasi dilenen oyun. gerim gerim gerilelim lan yine.
  • artik gelmesini, ilk oyun ve onun dlc'sini zevkle oynadigim gibi kendisini de elden gecirmeyi temenni ettigim oyun.

    zira bu oyunda walrider'in da olacagini umuyorum her ne kadar baska bir hastaneye gidecekmisiz gibi algilasak da, baska delilerle muhattap olacagimizi okusak da dlc'nin son notlarinda.

    yine gerilecez diye dusunuyorum.
  • galiba yavaştan kendini gösteren oyun:

    link
  • ilk teaser'ı gelen gönlümün efendisi. bir yıl sonra bizimle.

    https://www.youtube.com/watch?v=yhip5fbccxc
  • teaser'ıyla birlikte korkmak için ilk defa bu kadar heveslendiğimi fark ettiren oyun.
  • oyun dünyasını sarsacak bir yapım olacağı, dün yayınlanan teaserından açıkça görülebilir; yine deli gibi korkutacak, müthiş bir atmosfer çizecek ve aynı anda, paralel olarak, çok sürükleyici ve cezbedici bir öykü sunacaktır.

    teaserdan da görebileceğimiz üzre, 2016 sonbaharda çıkacaktır.

    yine red barrels tarafından geliştiriliyor tabi...
  • ilk oyundaki rotamdan şaşmayıp isterlerse 1 liraya satsınlar yine almayacağım oyundur. ilk oyunu izlerken kalp krizi geçiriyordum bir de kendim oynasam neler olur bilemiyorum.

    http://imgur.com/nqcapwu
  • ilk gameplayleri internete düşmüş. şu grafiklerle falan müthiş görünüyor. alta sıçırtan ilk oyundan sonra bu sanırım direk kalp krizinden öldürecek.

    kalp krizi 1

    kalp krizi 2
  • outlast serisi çok ilginç bir deneyim. gameplay videolarını izlersin ben de oynarım lan ne var bunda dersin oyunu yükler başlarsın 10 dakika sonra kapatırsın. hayır dead space, fear serilerini bitirdim eski de olsa grafikleri outlast la karşılaştırılmayacak kadar iyiyken bu oyunu oynamak... cidden farklı bir cesaret istiyor.
  • son yayınlanan trailerdan anladığım kadarıyla önceki oyunun grafiksel anlamda güncellenmiş hali olacak. önceki oyuna ilave olarak karşı koyma saldırı seçeneklerinin de oyuna eklenmesi güzel olurdu çünkü sadece kaç saklan ve ara sıra jumpscare ile irkil üçlüsü belli bir noktadan sonra sıkıcı hale geliyor. silah etmenin böyle bir oyunda ve atmosferde devreye girmemesi için hiç bir neden yok. sadece kaçmaktan ibaret bir oyun olacaksa bence ilk oyunun yakaladığı başarıyı yakalaması zor görünüyor.