• fragmandan analiz eylediğimiz kadarıyla, sons of anarchy gibi efsane olma potansiyeli taşıyan bir yapım. fikir baya iyi. kadrosunda canımız opie'miz ryan hurst (ulan bu sefer de bu adamı pat deyu öldürürseniz sütüm haram zıkkım olsun size), yeşil yol'un * devyarasa ve bir o kadar pamuk kalpli gardiyanı david morse gibi iyi oyuncular var. yapım ekibi de epey bir kuvvetli. paul giamatti de prodüktör koltuğunda görüküyor. ileride oynayıp da bizleri şereflendirecek mi, bu bilinmezliğini koruyor. rock alt metinli bir dizi olduğu için de, müzikleri yine efsane olabilir.

    konusu kısaca şöyle: kimselerin bilmediği, bilip ve görüp de dönemediği dağın bayırın birinde *, kendi kural ve değer yargılarıyla takılıp komün hayatı yaşayan bir klan var; rocker, asi, sirseri ve atv motorlu. akabinde ortamlarına yabancı birileri daha gelir ve tüm dengeler değişir. güç mücadelesi başlar ve olaylar gelişir.

    fikir iyi, kadro iyi, rakı-kebap şükela da; izleyip görmek lazım. mazallah ağzımızı açtığımız 6 ay yaşamıyor. patates gibi bir dizi çıkar da allah şeyetmesin, peşimden türlü kesici ve delici aletle koşmayın sonra, "hani güzel olacaktı her şey lan keranacı, hı?" deyu. ameliyatlıyım, belime vurmayın en azından o vakit. umalım ki güzel olsun her şey.

    http://www.imdb.com/title/tt4816626/

    https://www.facebook.com/outsiderswgn
  • stargate atlantis dizisinin 5. sezon 12. bölümünün adı. yarı insan yarı wraith olan melez michael'in ilacı nedeniyle wraithların beslenmesine karşı bağışık hale gelmiş pek çok insan, wraithlar tarafından toplanıp yok edilmek istenmektedir.
  • yalnızca sapkın bir davranışta bulunmuş olanların bir "sapkınlık" itkisine sahip olduklarını varsaymamız için hiçbir neden yoktur. çoğu insanın sapkın itkileri deneyimliyor olması çok daha muhtemeldir. en azından insanlar hayal dünyalarında, gerçek hayatta olduklarından çok daha sapkınlardır. neden sapkınlar onaylanmayan şeyleri yapmak isterler sorusunu sormak yerine, neden geleneksel (geleneksel normlara bağlılıkları olan) insanların, sahip oldukları sapkın itkileri gerçekleştirmeye kalkışmadıklarını sormamız daha iyi olabilir.

    bu soruya yanıt oluşturabilecek bir şey, "normal" bir kişinin giderek daha fazla geleneksel kurumların ve davranış biçimlerinin parçası haline geldiği "bağlılık geliştirme" sürecinde bulunabilir. bağlılık geliştirmekten bahsederken çeşitli çıkarlarımızın, sanki onlara dışsalmış gibi görünen belli davranış biçimlerini benimsememize bağlı hale gelmesi sürecinden bahsediyorum. burada söz konusu olan şey şudur: kişi geçmişte yaptığı davranışların ya da çeşitli kurumsal rutinlerin işleyişinin bir sonucu olarak belli davranış biçimlerine uymak zorunda kalır; çünkü bu davranış biçimlerine uymadığı takdirde, kişinin şu an işgal ettiği konumun dışındaki pek çok faaliyeti de bu itaatsizlikten olumsuz şekilde etkilenecektir. orta sınıf mensubu bir genç okulu bırakmamalıdır; çünkü mesleki geleceği belli miktarda bir eğitim almış olmasına bağlıdır. örneğin sıradan bir hayat yaşayan bir kişi, uyuşturucuya olan ilgisine boyun eğmemelidir; çünkü yaşayacağı anlık zevkten çok daha fazla şeyi kaybetmesi söz konusu olabilir: işinin, ailesinin ve çevresindeki saygınlığının, uyuşturucuya duyduğu bu baştan çıkarıcı ilgiye karşı koymaya devam etmesine bağlı olduğunu düşünebilir.

    gerçekten de toplumumuzdaki insanların (muhtemelen herhangi başka bir toplumdakilerin de) normal gelişimi, geleneksel normlara ve kurumlara bağlılık geliştirme dizgeleri olarak görülebilir. normal kişi, kendisinde sapkın bir itki keşfettiği zaman, bu itkiye göre hareket ettiği takdirde ortaya çıkabilecek çok çeşitli sonuçları düşünerek bu itkiyi kontrol altına alabilen kişidir. kendisini geleneksel olmayan itkiler tarafından baştan çıkartılmaya bırakamayacak kadar çok sayıda menfaati, normal olmaya devam etmesine bağlıdır.

    bu durum, kasıtlı itaatsizlik örneklerine bakarken kişinin nasıl olup da geleneksel bağlılıkların etkisinden kaçınmayı becerebildiğini sormamız gerektiğine işaret eder. kişi bunu, iki yoldan birini takip ederek yapıyor olabilir: öncelikle, büyürken bir şekilde geleneksel toplumla iç içe geçen ittifaklardan kaçınmış olabilir. dolayısıyla, dürtülerini takip etmede özgür olabilir. koruması gereken bir saygınlığı ya da kaybetmemesi gereken geleneksel bir işi olmayan kişi, dürtülerini takip etmeyi göze alabilir. bu kişinin geleneksel görünmeye devam etmekte hiçbir menfaati yoktur.

    ne var ki çoğu insan, geleneksel davranış biçimlerine duyarlı kalmaya devam eder ve ilk kez sapkın bir davranışta bulunmak için bu duyarlılıkları ile yüzleşmek zorunda kalır. sykes ve matza, çocuk suçluların yasaya bağlı kalma itkilerini çok güçlü bir şekilde hissettiklerini ve bu hisleriyle çeşitli etkisizleştirme teknikleri ile başa çıktıklarını öne sürmüşlerdir. bu teknikler, "çocuk suçlu tarafından mantıklı addedilen ama yasal sistem ya da toplumun geneli tarafından benzer şekilde görülmeyen sapkınlığı meşrulaştırma teknikleridir."

    howard becker, hariciler
  • gerekli değeri görmediğine inandığım suede şarkısı.
  • ikinci sezon onayını almış dizi.
  • ekonomi literatüründe sendika üyesi olmayan işçileri tanımlayan kelime.
  • sıkı suede parçası.

    by the roadside shrine there's a place
    selling bouquets of cellophane
    that's where they meet in this desolate place
    and the more they see the more they say
    thrown like two winter roses into a broken vase

    they're playing the hand they play
    caught in the game they made

    she puts her faith in the moment
    outsiders
    he puts his faith in the moment
    outsiders

    and his clothes are covered in dew
    as she writhes in twisted sheets
    feel the pulse and the power of you
    and what you see isn't what's underneath

    they're playing the hand they play
    caught in the game they made

    she puts her faith in the moment
    outsiders
    he puts his faith in the moment
    outsiders
  • franz ferdinand - you could have it so much better'ın son şarkısı.

    we've seen some change
    but we're still outsiders
    if everybody's here
    then hell knows
    we ride alone

    i've seen some years
    but you're still my caesar
    with everything i feel
    i feel you've already been here

    the only difference is all i see is now all that i've seen

    it's bright on the outside
    the bright love the dark side
    i know it's obvious
    but sometimes
    you just have to say it
    so you don't feel so weak
    about being such a freak
    or alone

    in seventeen years
    will you still be camille
    lee miller, gala or whatever
    you know what i mean, yeah

    love'll die
    lovers fade
    but you still remain there
    squeezing in your fingers
    what it means for me to be

    the only difference is what might be is now what might have been

    when you saw me sleeping
    you thought i was dreaming of you
    i didn't tell you
    that the only dream
    is valium for me
    the only difference is that

    what might be is now
  • ilk 3 bölümü itibariyle çok fazla umut vermeyen dizi. ama güzelleşme potansiyeli de var. 10 bölümlük kredisi var en azından.
hesabın var mı? giriş yap