şükela:  tümü | bugün
  • günlerce, belki aylarca oynanan şükela oyun bittikten sonra gelen "vay be... peki ben napıcam şimdi?" sorusunun beraberinde gelen depresyon. genelde tek kişilik, hikâye bazlı (en azından hikâyenin önde olduğu) oyunlardan sonra görülür. benzeri duruma kitaplar da yol açabilir, ancak genelde etkileri video oyunlarınınki kadar sürmez.
  • böyle hani oyun biter. 70 saatlik oynanıştan sonra rpg nin bitmesi insanı nasıl üzer bilirim. boşluğa düşersin. başka oyunlara başlaman için süre gerekir. adeta yeni bir sevgili gibi zaman gerektirir...
    (bkz: fallout 4)
  • benzeri durum dizilerden sonra da görünebilir.

    işsiz ya da zamanı çok olan insanlar yakalanır bu depresyona daha çok. yeni bir oyuna, kitaba, diziye başlanılarak var olan krizi öteleyebilirsiniz.
  • cok doğru bir tespit. hissedilen en kotu bosluklardan biridir hayat daha beterini gostermesin. dizi sonrasi depresyonu allahtan daha cabuk kapanan bir bosluk sahsim adina. fakat yeni bir oyuna adapte olmak o kadar kolay olmuyor. yarattigim karakterim, klanlarim, silahlarim, potionlarim, turlu turlu spellerim'lerimden ayrilmak uzucu gercekten. sonra yenilerini bulmak bir o kadar da yorucu.
  • şurada çok güzel betimlemiş.
  • (bkz: the elder scrolls v skyrim) demek isterdim ama bu oyunu sonlandıracak tek şey vaktimizin olmaması
  • (bkz: fallout 3) ile yaşadığım durumdur. bir dönem yüksek lisansın boğucu işleri ile uğraşırken akşam stres atmak için super mutant öldürüyordum. bilen bilir, oyunda yan görevler falan gırla olduğundan epey vakit geçirebiliyorsunuz.

    --- spoiler ---

    sonra bir gün ana görevi bitireyim dedim, sonra yan görev takılırım diye. ana görevin sonunda oynadığınız karakter ölüyor ve dolayısıyla oyun da bitiyor. öylece kalakaldım ekrana bakarken.
    --- spoiler ---
  • (bkz: dota 2)
  • (bkz: knight online)

    yaşayan, yakınını kaybeden bilir.