şükela:  tümü | bugün
  • acilen yapılması gerekendir. vergisiz algısız ohh ne güzel...
    yok öyle!
  • bir hocam vardı, sırf vergisiz kazandığı parayı evladına yedirmemek için özel ders vermiyordu.. "vergisiz kazanç boğazımdan geçmez inşallah" derdi.. şimdi sorsan insanlara "müslümanız elhamdulillah" derler ama iş icraate geldiğinde yahudileri aratmazlar. bu memleketin öğretmeni böyle şeyleri umursamazsa, okulda dayak da yer, kafasını gözünü de dağıtırlar. işte böyle kimse de sesini çıkarmaz.

    hassas ve dürüst insanlar için, onların kadrinin ve kıymetinin bilinmesi için, o ince düşünceli insanların "salak" yerine konmaması için kesinlikle ve acilen başlatılması gereken hareket.
  • cengiz inşaat vergi borcunu kuruşu kuruşuna ödediği gün öğretmenlerimiz de fatura kesmeye başlar gerekirse. siz önce gidin bunların hesabını sorun götünüz yiyorsa. öğretmenin kazandığı üç kuruş yeteri kadar gasp ediliyor zaten. bordo klavyeli olmak ne güzelmiş anasını satayım.
  • herhangi bir olayla karıştırmadan doğru bildiğini söylemesi gerekir insanların. vergisiz kazançtır. diğerlerinden farkı yoktur. tek fark miktarıdır. özel ders veren öğretmen, seyyar satıcı, cengiz inşaat, instagram satıcısı... hepsi aynı.
  • iş müslümanlığa geldiği zaman vergi vermezlermiş... kuranda nerede geçiyor arkadaşım kazandığın parayı devlete yediriyorsun diye. ulan zaten her boktan vergi alan bir devlet var. acaba bu vergi düzeyleri niye bu kadar yüksek nasıl indirebiliriz diye düşünmek yerine anca zengini zengin etmeye çalışmaya devam edin. sanki çok bir karşılık alabiliyormuşsunuz gibi. işte bu yüzden bu halka müstehak. öyle göte böyle uzun.
  • kodamanlar ülkeyi hortumluyor, ortalık dingonun ahırına dönmüş. vatandaşı soyan soyana. millete yetmiyor aldığı maaşlar. bir çok insan işsiz. düzeni yok memleketin. atanamayan iş bulamayan bazı insanlar verdikleri özel derslerle karınlarını doyuruyor. özel ders vererek ailesini geçindirmeye çalışan akrabam var. siz neden bahsediyorsunuz allasen? işveç, norveç seviyesinde refah düzeyi var da buna rağmen mi insanlar özel ders verme peşinde. ekşi sözlük bom bok bir yere döndü resmen. biraz sağduyulu olun. biraz gerçekleri görün. mağdurlarla empati kurun, garibanla, fakirle empati kurun. kafayı yemeyin git gide.
    gidin ülkenin zenginlerine sataşın. onların yedikleri bokları düzeltmek için yorun o güzel beyninizi.
  • kitap, defter, kalem, ulaşım, yemek masraflarını gider göstererek çözülebilecek durum.
  • ilk taşı günahsız olan atmalı. kaçınız alışveriş yaparken, fiş veya fatura almaya özen gösteriyor. esnaf(kurumsal şirketler yapamıyor.) kartla ödeme yapmamanız veya fatura almamanız için, kdv'siz fiyat önerirse, kaçınız ret eder. özel ders veren öğretmen değilim.(zaten meslek öğretmeni olduğum için, özel ders alan çıkmaz.) ama, kayıt dışı ekonomiyi, hepimizin beslediği de bir gerçek.