şükela:  tümü | bugün
4237 entry daha
  • nasıl barcelona topu en kötü, en sıkışık, en işin içinden çıkılmaz zamanlarda messi ile buluşturuyorsa, "al abi senin yapacağın en kötü hareket, bizim en iyi hareketimizden iyi olacaktır" teslimiyetiyle kabulleniyorlarsa, özgür hocaya da biz türkiye cumhuriyeti vatandaşları, "al abi kasanın anahtari sen ne yaparsan kabulümüzdür" demeli... :)
  • sosyal medyada çok sık gündeme geldiğine ve kendisiyle aynı alandan olmayanlar tarafından yine çok sık alay konusu yapıldığına şahit olduğum profesör. nedir bu kadar yaygara diye geçen gün fatih altaylı'nın programının ilgili bölümünü izledim. kripto paraya da ilgiliyim. gayet güzel tertemiz açıkladı, kendini paraladı adam bilgi aktarmak, soru işaretlerini gidermek için. ara sıra timeline'da önüme düşen tweet'lerinden anladığım kadarıyla az biraz dikkat çekmeyi seven bir tarafı da var. aynı şovları emrah safa gürkan da yapıyor. esg merak duygusu aşılamayı hedeflediği o programların birer şov olduğunu itiraf ediyor ama demirtaş etmiyor diye sanırım bu tantana. sonuçta öyle veya böyle, toplum genelinde sıkıcı olarak görülen iki alanda merak duygusu aşılamayı başaran, bir şeyler aktarabilen insanlar bunlar. neticeye bakmak lazım. ülkedeki kaliteli akademisyen sermayesi zaten sınırlı, adam harcamaya bahane aramayın.
  • youtube'da trend olan kripto konuşmasını yeni dinledim. daha doğrusu dinlemeye çalıştım ama bitiremedim. herkes çok yalın anlattığını yazmış ama ben sadece bağıran, konudan konuya atlayan birisini gördüm. bu tipik dolandırıcı davranışıdır, haberiniz olsun.
  • bu vasatın bu kadar pompolanmasını gerçekten anlamıyorum.

    doktora yaptığı üniversite boston college’ın qs sıralaması 450’lerde.

    yine lecturer olarak görev yaptığı baruch college kendine ancak ilk 500’de yer bulabilmiş.

    kumbarada para biriktirme ile enflasyon arasında ilişki kurarak popüler oluyor, gerçekten çok komik. ergenlikten çıkamamış bir nerd’den fazlası değildir, vasat eğlendirir.
  • çocuğum dahi sendromundan muzdarip olan ebeveynler, hayatının tek gayesi beğenilmek olan çocuklar yetiştirebiliyorlar.
    bence çocuğunun başarılarını sürekli abartan anne-babalar, ona iyilik yapmış olmuyor.
  • televizyon izleyen kitlenin çoğunlukla eğitimsiz ve basitleştirilmiş bilgiye aç olduğunu bildiğinden salağa anlatır gibi konuşan akademisyen.
  • özgür hocanın da büyük fanı değilim ama zorla adamı savundurtuyosunuz

    ulan ekşi sözlük yazarları siz nesiniz aq evde götünüzü büyütürken ona sallayım yok özgür şöyle yok aq bu yönetmen yarrak gibi yok böyle dizi mi olur yok duy bizi uefa yok aq apple çok bozdu yok samsung naptın sen, fatih terimin hıncal uluç videosu var ya firavun dediği aynı öylesiniz aq herbokologlar

    eskiden bilgi vardı paylaşım vs bişi öğreniyodun şimdi aq her sike laf etme derdinde çoğu, troll topluluklar whatsappda buluşup aynı başlığa entry girip birilerini gömmeler fln bu ne aq adama demezler mi kendiniz ne oldunuz bu hayatta da finans profesörüne böyle yarak kürek yorumlar yapıyosunuz aq, herkesi doldurup üye yaparlarsa olcağı bu.

    ilgili firavun videosu ; https://www.youtube.com/watch?v=oxm_doyh65i
  • siyasette mustafa sarıgül ne ise ekonomide de özgür demirtaş o dur.
  • tuvalet egitimini yeni tamamlamis, annesinin yardimi olmadan corap giymeye yeni baslamis insanlar ekonomi profesörü olmus adama salliyor.

    "ergenlikten cikamamis nerd"
    "vasat"
    "ekonominin mustafa sarigül'ü"
    ...

    merak ediyorum bunlari yazanlarin kariyeri ne acaba ? emlakci ? mahalle arasi telefoncusu ? beyaz esya bayisi ? dönerci ? kurye ? ktü mezunu üretim mühendisi ?

    bir yavas sallayin, bir haddinizi bilin ya.
  • habertürk'e çıktığı yayını izledim. aşırı heyecanlı ve bağırarak anlatıyor. dinlerken yoruldum, sonunu getiremedim.
    bu konuda çok büyük eksiği var. anlattıkları doğru bile olsa bu kadar aceleci, bağırarak, bir şey kanıtlarcasına anlatım yaptığı için güven vermiyor.

    bir diğer konu ise çok ezberci anlatım yapması. blok zincirini anlattığı kısmın aynısını youtube videosunda da anlatmıştı. harfi harfiyen aynı örneği aynı kelimelerle yayında bir daha anlattı. sanki bir kağıda yazmış, "blok zinciri nedir?" sorusu geldiği çıkarıp kağıdı okuyor gibi.
155 entry daha