şükela:  tümü | bugün
  • 10 tane çocuk yapıp, kızına bırakın eğitim desteğini, don bile alamayan zihniyetin ürünüdür.

    not: başlık bana kalmış.
  • sonraki 4-5 seneyi de boyle gecirenleri de vardir ne yazik ki.
  • orospu değildir. heyecanları, umutları, arzuları, istekleri, hedefleri olan insandır. tek şanssızlığı yanlış zamanda, yanlış yerde olmasıdır. oysaki medeni bir ülkede yaşasa, genleri onu sürekli başarıya taşıyacaktır.
  • eskortluk yapanlar hayli fazla diye biliyorum. en azından bu şekil dedikodular var.
  • part time bile olsa çalışmak yerine seks yaparak para kazanmak isteyen kızdır. bu karar kimseyi ilgilendirmez. eğer masraflarını kısarsa her öğrenci aylık 700 tl ile rahat rahat geçinir.

    hangi öğrenci her ay ders kitabı alırki? 30 tl lik kitap da okunmaz her ay mesela. bunun yerine korsan alır. çok kitap okuyorsa gider kütüphaneden alır okur. illa her ay 30 tl vermez.

    her ay 70 tl bakıma da verilmez. 2 kutu palette saç boyası alsın hadi (kuaföre gitmesin yurtta bir sürü kız var boyasınlar bir zahmet) eder max. 20 tl. hadi pediydi ojesiydi cırtı pırtı de max. 50 tl verir. o da cidden bakımlı hanım kızlarımıza.

    bir öğrenci için her ay 70 tl kıyafet de neyin nesi. her ay kıyafet alınmaz. lazım olursa gider alır. bunu da aya bölmek istersen aylık 15 tl de max. gitsin.

    aylık 100 tl abur cubur için çok. bu kadar çok abur cubur yerse hanım kızımız kilo alır sağlığa da zararlı zaten. 70 tl de buna.

    bak bi güzel yetti parası. illa gidip seks yapması gerekmiyormuş demek ki. kişisel bakımından ödün verebilir insanlar bu kadar mühim olmasa gerek
  • kadınların olayları ajite etmelerine bayılıyorum.

    ellerinde ali ağaoğlu ile birlikte olacak fırsat olmayınca küçük esnafa düşüyorlar. sonra da vay efendim hayat pahalı. paranın getirdiği refah düzeyi ile ilgili tonla makale var. bunların ortak noktası için (bkz: nisbi refah)
  • parası yetmediği için yapıyor şeklinde savulan kız. neymiş sinemaya gidemeyecek miymiş. vay arkadaş. öğrenci haliyle yapabileceği tonla iş varken bula bula onu mu bulmuş? özel ders verebilir, cafede barda çalışabilir, yabancı dili varsa freelance çevirmenlik yapabilir, iş mi kalmadı? ha isterse yapsın herkesin kendi hayatı. yargılamam yani. ama bunu "kader mahkumluğu" diye lanse etmeyin çok rica edeceğim, gerçek kader mahkumu kadınlar varken hele.

    öğrenci kredisi 330 lira bu arada.
  • adam orospuluğu paragraf paragraf bir kılıfa sokmuş ya lan ashasdjad
    bi ton part time iş bulabilecek kızdır. erkek napsın amk aynı sıkıntılar onun için de geçerli. seksist ibneler
  • hiçbir şekilde normallestirilemeyecek eylemdir.
    orospuya orospu denir.
  • şunu da normalleştırmeye çalışmışlar, "geçım derdı ne yaparsın" olayına bağlamışlar ya kanım donuyor

    ünıversıteye başladıktan sonra babam 200 lıra harçlık gönderdı bana, 300 de öğrenım kredısı (ılk başta 260 tı şımdı 330 oldu, ortalama bır şey söyledım)
    bu paranın toplamından 200 lıra yurt ücretını çıkın, 1 ay boyunca 300 lıra ıle geçındım ben, her türlü ıhtıyacım o paranın ıçındeydı
    bıttığı yerde aç kaldım, yayan kaldım
    yıne de ne kendımı satmayı ne de yerel esnafı manıta tutup parası ıle geçınmeyı düşünmedım

    kanda bıtıyor bu ışler, okulda tanıdığım ve bunu yapan bır kız vardı, genç yaşında 3 defa kürtaj olmuş, hıç öyle fakırlıkten de yapmıyordu bunu, ya da çok param olsun alış verışe vurayım kendımı dıye de yapmıyordu,
    normal gelıyordu parasını yıyeceğı adamlarla beraber olmak, telefonunda "aşkım" dıye bır kayıt vardı, o kaydın altındakı numaralar durmadan değışıyordu, hatta o aşkım dedıklerının arkadaşlarına sonra aşkım dıyordu, adam sıkılınca arkadaşına paslıyordu tabıı, kız da kıme aşkım dıyorsa, harçlığını ondan alıyordu falan
    fakır fukara parasız bır kız da değıldı
    derslerı de ıyıdı, çok da akıllıydı
    ama huyluydu ışte, ben mezun olamadım, o bu hayatın ıçınde muhtemelen bır de mezun oldu ve hatta emınım ıyı de bır ış bulur, hatta okulda benden daha çok arkadaşı sevenı falan vardı yanı

    sonuç olarak, para karşılığı seks orospuluktur! bunun adını koyalım onun üzerıne konuşalım