şükela:  tümü | bugün
  • paranormal activity-latinlerin yolu diyebileceğimiz film. paranormal activity serisi ile ilgisi var mı bilmiyoruz. çünkü serinin 5.bölümü seneye vizyona girecek. yani bu başka bir film.

    edit: resmi facebook sayfasından duyurulmuş.
  • bokun boku bir fragman yayınlamış filmimsi. the asylum un 3 günde çektiği found footagelere benziyor. sıçsak izlerler kafası bu sanırım. sabah sabah fragmanını izleyince sinirlerim zıpladı yeminle. paranormal serisinin sadece ilkini izlemiş geri kalanını fragmanlarından, eleştirilerinden takip etmiş olarak iyi de kötü de olsa o filmlerin bir tutarlılığı var gördüğüm kadarıyla da bu ne amk. oren peli yapımcı koltuğunda da ne ayak bu film? ben bile daha iyisini yaptım evde imkanlarla bu formatta:

    http://www.youtube.com/watch?v=ysswlhascbo
  • ismindeki "the marked ones," aslında bir meta mesaj olan filmdir. şöyle ki, "the marked ones," yani işaretlenmiş olanlar, bu filmi izleyenlerdir. alınlarında "keriz" ve "denyo" gibi kavramlar yazıyordur.
  • cakma sanirim. zira basrolde oynayan andrew benim hollywood'dan bir arkadasim. eleman 19 yasinda ve sokaklarda dans ediyor. high school mezunu yani liseti bitirmis, college egitimi bile almamis bir eleman yaw. komik cocukturda facebook'ta profilinde paylasinca kendi kendine yapti sanmistim fotoyu. meger youtube'da falanda yer aliyor. ulan herif meshur olacak hahahh. saniyorum bunun latino akrabalari toplanip boyle bi olaya girdiler. yoksa bu cocuk 2 ay once nargile cafe'de musterilerin nargileleri i yakma isi yapiyordu.

    edit: http://youtu.be/q3tkuhkowmm

    yukaridaki videoda gorebilirsiniz elemani.
  • gösterimde oldukları ilk 4 günde paranormal activity 3 56, paranormal activity 4 30 milyon dolar hasılat yaparken bu film 19 milyonda kalmıştır.

    (bkz: azalarak bitmek)
  • isminde meymenet olmayan bir korku filmi. amerikalılar zaten bile bile de olsa korkmaya bayılıyor, üzerine para verince daha tatlı oluyor. hani oyun yaması gibi olmuş, bildiğin age of empires expensions pack zaten böyle devam ederse don lastiği gibi uzayacak.

    edit: sen bunun türk versiyonunu çekip, hacı hocaya gittikleri bir film yapsan olmaz ama elalem pentagram çizip mum koyduğunda tutuyor kardeşim.

    (bkz: yabancı bokunun bile patentli olması)
  • filmin bütçesinin sadece 5 milyon dolar olduğunu düşünürsek 49.bölümü görmemiz olası olan film serisinin yeni halkası.
  • daha kötüsü olamazdı, film bittiğinde perdeye ayakkabı fırlatmamak için kendimi zor tuttum.
  • zaman öldürmek amacıyla gidilebilecek bir film. birşey anlamak maksadıyla gitmeyin.
  • türkçeye çevrilmiş hali (bkz: paranormal activity işaretliler) olan filmdir.

    (bkz: paranormal activity amlılar)