şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: the x files)
  • örneğin reha muhtar 5 metreden daha yakınınızda dolaştığında bu bir paranormal aktivitedir.
  • + paranormal aktivite seziyorum hakan abi, birtakım metafizik ögeler harekete geçti sanırım!
    - besmele çek.
    + lan ben.. paranormal aktivite diyorum ya.
    - 3 kulhü bir elham oku.
    + o kadar masrafa, o kadar çalışmaya rağmen paranormal aktivitelere karşı geliştirdiğimiz silaha bak lan. daire başkanına anlatsak götümüzü siker!

    ...
  • heteroseksüel erkekleri bile etkileyebilen garip olaylar bütünüdür.

    bu hikayenin kahramanları; adını vermek istemediğim üç gençtir. ama anlatımı kolaylaştırması açısından ben bunlara hikaye boyunca takma adlarla sesleneceğim; kuş, ejder ve fare.

    kuş ve ejder o gün, altınoluk/zeytinli‘deki sitenin bahçesindeki masalarda uzanmış gökyüzünü izlemektedirler. site eşrafı -ki o sitenin eşrafı zaten başlı başına paranormaldir- ve fare ise hareretli bir sohbete (bkz: rusya mevlana beş hececiler) dalmıştır. tam bu esnada, kuş ve ejder uzanmakta oldukları masadan hayretle doğrulup birbirlerine bakarlar;

    ejder: oha lan, gördün mü?

    kuş: hass..

    fare: ne oldu lan?

    kuş: allah allah..

    ejder: böyle bumerang gibi ama büyük..

    kuş: yanlarında hafiften ışıklar da vardı sanki..

    ejder: uçar gibi değil de süzüldü buraya doğru.

    kuş: kayboldu birden.

    fare: ne diyorsunuz mına ko.. daha içmedik, yemezler.

    kuş: vallaha lan. bak tüylerim diken diken oldu.

    ejder: allah allah..

    şeklinde sonuca bağlanması zor gözüken bir trialoğa girerler. olay, gecenin ilerleyen saatlerinde tekrar açılmak ve derin izler bırakmak üzere o anlık kapatılır ve site eşrafıyla ta..ak devam eder.

    artık gecenin kör saatleri gelmiştir, site insanları yavaş yavaş yazlıklarına döner ve üç kahramanımız da aynını yapar. terasa çıkarlar; site eşrafının arkasından atıp tutmaya, kimseyi beğenmemeye kaldıkları yerden devam ederler. sahilin hemen bitişiğinde olan yazlığın terası kaz dağlarının başlangıcından ayvalık, sarımsaklı, yunan adaları diye devam eden yaklaşık 7-8 saatlik bir güzergahı boylu boyunca görmektedir. zifiri karanlık gecede ufak tefek yıldızlar ve ayvalığın tek düze gece hayatının yansımaları dışında herhangi bir ışık gözükmemektedir. kuş ve fare, yüzleri ejder’e, sırtları sahile dönük bir şekilde oturmaktadırlar ki;

    ejder: oha oha oha. o ne lan?! diye şaşkınlıkla ayağa kalkar.

    diğerleri de yüzlerini onun baktığı yere çevirir ama bir şey göremezler. kuş ve fare, ejder’den bir “mesela yani” beklemekteyken, gecenin muhteviyatını kökten değiştirecek olan o şeyi görürler.

    yaklaşık olarak ayvalık’ın üstünde gibidir. küçük bembeyaz bir top gökyüzünde birden parlar ve etrafını ondan çok daha büyük kırmızılı turunculu haleler sarar. bu hiçbir yeri aydınlatmayan bir patlama gibidir. yavaşça yayılır, büyür ve yok olur.

    kahramanlarımızın üçüde şaşkındır. akla gelebilecek mantıklı açıklamaların hepsi sıralanır;

    fare: orası ayvalık galiba, parti falan varsa öyle bir şeydir. ne bileyim..

    kuş: gök yüzünde bulutlar arasında olur ya bazen böyle şeyler.

    ejder: evet, olabilir.. hani deprem zamanı da diyorlardı ya..

    üçü de kendi söylediklerine inanmamaktadır. çünkü bu oluşum ne havai fişeğe ne de normal bir doğa olayına benzemektedir. zaten kısa bir süre sonra bir ikincisi görünür ve tahminlerin ne kadar yersiz olduğu iyice anlaşılır. çünkü bu sefer aynı patlama, ışık ya da her ne b.ksa; kaz dağlarının ta arkasında; yani ilk görülen yerin en az on saat uzağında bir yerlerde görülür. akla ilk gelen kuş’un “astro-fizik(?)” gibi bir şey okuyan sevgilisi olur; ama saat oldukça geçtir ve manita biraz manyaktır. dolayısıyla mesaj atmakla yetinilir. bu esnada bu patlamalar birbirinden oldukça bağımsız ve uzak noktalarda, değişik zaman aralıklarıyla olmaya devam eder. üç gencin korku kat sayısı delice yükselmekte ve şaşkınlıkları artmaktadır. ayvalık’taki bir arkadaşa da son olarak mesaj atılır. asıl amaç ondan bilgi almak değil en azından onun da bunları görüp görmediğini öğrenmektir. mesajların hiçbirine cevap gelmez.

    korkudan birbirinden ayrılıp içeri bile gidemeyen bu üç adamın aklına sahile çıkıp en azından olayları gören başka birini bulmak gelse de, sahile şöyle bir bakıp karanlığını görür görmez bu fikirden vazgeçerler. son dahiyane fikirleri ise yan yazlıkta ikamet etmekte olan fare’nin sevgilisini ve onun annesi uyandırıp en azından bu gördüklerine yaşça büyük birini tanık etmektir. ama bu çok riskli bir fikirdir. hem fare hem sevgilisi hem de sevgilisinin annesi için. kadın gelip de hiçbir şey görmeyebilir ve saat gecenin dördünü geçmektedir. dahası bu patlamalar kadın kalkıp geldiğinde bitmiş de olabilir ki o zaman üç gencimiz de aleni bir manyak damgasıyla karşılanabilirler. dolayısıyla bu fikir de yalan olur ve üç genç korku, hayret ve şaşkınlık içerisinde patlamaları biraz daha izlerler..

    *

    bu gecenin sabahında, fare’nin sevgilisi; üç gencin kaldığı yazlıktan içeri girer ve dört tane boş odası olan yazlıkta, iki tek kişilik yatağı birleştirmiş uyuyan üç heteroseksüel erkekle karşılaşır. dikkatinizi çekerim.. heteroseksüel diyorum..

    menşe: http://bit.ly/4qjqek
  • iblisin içinize kaçması halinde gerçekleştirebileceğiniz götümüze girebilir hareketlerin her birini anlatan olgudur.
  • sadece bir kamerayla çekilen film için harcanan para toplam olarak 15 bin $. bunun da önemli bir bölümü dijital teçhizata(kamera,bilgisayarlar) gitmiş. filmde toplam olarak dört kişi rol alıyor. bunların ikisi yan karakterler filmin belirli yerlerinde birkaç dakikacık görünüyorlar. olay iki sevgili ve bir cin arasında geçiyor. kız geceleri birşeyin kendisini rahatsız ettiğini ve kabuslar görmesine neden olduğunu söylüyor, çocuk da bunun üzerine yatak odasını tamamiyle görebilecek bir yere kamera yerleştiriyor ve film başlıyor!!!
  • tuvaletten lineer olarak salona yayılan ve başka yerden hissedilemeyen bok kokusu
  • her gece bizim evde olan olay.