• sarkıdaki ingiliz aksanı cıkarılsa bukadar harika olmıcagını dusundugum sarkı..
  • iyidir güzeldir de bu şarkı, ne zaman bahsi geçse aklıma oasis vs blur zamanlarında, brit ödülleri sırasında gallagher kardeşlerin * yaptığı enfes yorum gelir.it goes:

...all the people
    so many people
    they all go hand in hand
    hand in hand through.. shitelife..... *

http://www.youtube.com/watch?v=pggis4f1qgc
  • şarkı olanında graham coxon ilk ve son kez saksofon çalmıştır. albüm olarak ise 13 den sonra ikinci gelir kalplerde.
  • confidence isa preference for the habitual voyeur for what is known as
    (parklife)
    and morning suit can be avoided if you take a root straight through what is known as
    (parlife)john's got brewers droop he gets intimidated by the dirty pigeons they love a bit of it
    (parklife)
    who's that gut lord marchin
    you should cut down on your parklife mate
    get some exercise
    all the people
    so many people
    they all go hand in hand
    hand in hand through their parklife
    know what i mean
    i get upwhen i want except on wednesdays
    when i get rudely awaken by the dustmen
    (parklife)
    i put on my trousers on, have a cup of tea
    and then think about leaving the house
    (parklife)
    i feed the pigeons
    i sometimes feed th sparrows too
    it gives me a sense of enormous well being
    (parklife)
    and then i'm happy for the rest of the day
    safe in the knowledge there will always
    be a bit of my heart devoted to it
    parklife (parklife)
    parklife(parklife)
    its got nothing to do with the
    vorsprung durch technique you know
    and its not about you joggers
    who go round and round and round.
  • all the people
    so many people
    and they all go hand in hand
    hand in hand for their
    parklife
  • blur'un bana göre en iyi albümü. 1994 yapımı olan albüm içinde girls and boys, parklife ve to the end gibi hitleri barındırır. o yıl blur parklife ile kırılmadık rekor da bırakmamıştı. keza 1995 brit awards'da adeta şov yapacaktı. özellikle oasis'e karşı ama oasis bunun intikamını 1996 brit awards törenlerinde feci bir şekilde alacaktı.
  • "ooi/alright" başlangıcından itibaren gülerek izlediğim en coşkulu ve eğlenceli canlı performansa sahip şarkı. phil daniels kesinlikle bu işin ehli.

http://tinyurl.com/kehxxpu
  • (bkz: shitelife)
  • cockney aksanını sevdiren blur şarkısı.

alarm olarak kullanıyorum, except on wednesdays when i get rudely awakened by the dustmen
  • melodisi iki ay boyunca kafama takılan ve fakat hangi şarkı olduğunu bir türlü bulamadığım şarkı olmuştur. whatsapptan "dııııııın dı dııııı dıııııın..." şeklinde sesli mesajla kaç kişiye sordum cevap alamadım, ta ki dün ulu manoverboard kişisinden o kutlu cevap gelene kadar. blur "parklife". kulakların dert görmesin kardeşim benim.
    son olarak buradan işe yaramaz google'a da allah belanı versin demek istiyorum. all the people, so many people, lyrics, song yazınca nasıl çıkartmazsın ya aylarca.*
hesabın var mı? giriş yap