şükela:  tümü | bugün
  • olay balıkesir'de gerçekleşiyor. konu türklük, suriyelilik değil. hanım kızımız biraz yanlış yerden girmiş. bunun sebebi de herkesin sapık olması. neyse olayın faili sapık orospu çocuğu suriyeli. türk versiyonları da var bunun. umarım en kısa sürede yargılanır

    https://twitter.com/…kts/status/1025137699127144448
  • herifteki rahatlığa bak amk. bi tanesi de geçenlerde otogarda açmış porno izliyordu, sesi de yarılamış pezevenk.
  • bu vatansızların hepsi mi sapık... daha bir tane düzgün suriyeli görmedim.
  • suriyeliler diye belirtmek yerine, sapıkların, terbiyesizlerin, veya durumu niteleyen herhangi bir sıfatın kullanılmasıdır doğru olan. suriyeliler dediğinizde tüm suriyelileri hedef göstermiş oluyorsunuz ki bu içinizdeki nefretin veya daha yumuşak ifadeyle sevgisizliğin dışa vurumudur. bu da cehaletten ileri gelir. yapmayın, empati bu kadar yabancı bir kelime değildi bize halbu ki neden böyle yapıyorsunuz. düşünün ki kaçmak zorunda kalmışsınız ve gittiğiniz yerde sizinle gelenlerin yaptıkları yüzünden hedef gösteriliyorsunuz.
  • herif aleni orospu cocuklugu yapiyor ondan sonra yok efendim irkcilik yapiliyormus.sen bu orospu cocuguna evini hatta yatak odani da ac yakisir sevgi kelebegi.

    edit:birde bunlar ummetmis.ummet buysa zaten isim olmaz ummetle mummetle.
  • oradaki #halilsöyletmezöldü etiketi ne alaka amk?
  • vatanını satandan herşey beklenir
  • arkadaşlar bunlar gerçek fakat türkler tarafından da yapılıyor.
    eskaza yanlışlıkla inci sözlüğe falan yolunuz düşerse, yandex linklerini sakın açmayın. ifşalar, liselilere ait porno görüntüler ( bildiğin türkle ) vb gibi bir çok şey barınmaktadır.

    cennet vatanı, bok çukuruna dönüştüren leş insanlar tarafından yapılan eylem.
  • duyarcilar bu basliga da kosmus suriyeli demeyin diye. peki vatansiz insan artigi diyelim. bu suriyelilere duyar kastiginiz kadar az biraz vatanimiza da sahip ciksaniz bu mahlukatlar burada barinamayacak zaten de, niyeyse is kendi vatanina sahip cikmak olunca birden herkes ozgurlukcu kesiliyor.
    tanim: cezasiz kalan bir adet onursuz primat iceren taciz olayidir.