şükela:  tümü | bugün
  • ispanyolcada patates. latin amerikada kullanılan versiyonu için (bkz: papa)
  • çağrışım olarak:

    (ara: şişko patata)
  • (bkz: patati patata)
  • orta boy patates 4.95 lira (5 alıyorlar tabii) büyük boy patates de 6.95 lira (ondan da 7 alıyorlardır). kazık. ama güzel, körili yedik, sos kıvamındaydı gayet. kazık olması dışında iyi yani. patatesleri de homoseksüel ince mcdonald's patateslerinden değil, oldschool anne patatesi gibi parmak patateslerden. belki bu yüzden, iki kişiye bile orta boy çok geldi; ayı değilseniz büyük boy almayın. küçük iyi. her şeyin küçüğü güzel. ha ama şey sorun, böyle dandik bir kağıt küllaha koyuyorlar patatesleri, çatal filan da yok, batıyorsun yemeye çalışırken. o çok kötü şimdi aklıma geldi.

    çatal var diyolar biz görmemişiz demek.
  • çeşitli soslarla tadı görüntüsü kadar güzel olmayan (yine de gayet güzel) patates kızartması yapan yer. tam olarak istiklal'de barcelona'nın karşısında, zaten barcelona'da yemek yerken camdan dışarı baktığımda görmüştüm. görüntü muazzam olduğundan nerdeyse önümdeki yemeği bırakıp oraya doğru koşucaktım, zor tuttular.

    gerçi bekleneni verdi mi? hayır. ama olsa yenmez mi? tabi ki yenir.
  • überalles soslarıyla beni benden almış patatesçi..

    cheddar, barbekü ve hardal sosları efsaneydi
  • duvarları her müşteri tarafından karalanmış, duvar yazılarıyla süslenmiş, çizimler yapılmış hoş mekan. arkadaşlara küfür etmek için en uygun yer. patatesleri güzel.
  • eskişehir espark'a şubesini açmış patatesçi..
    istanbul'da görmüştüm burayı, yiyeyim bi ara demiştim ama denk gelmemişti, eskişehir'de görünce anam dedim buraya da açmışlarsa vardır bişiler diye aldım bir tane orta boy patates. patatesi beklerken muhabbet etmeye başladık, güzelce anlattı patata'nın ne olduğunu dükkan müdürü arkadaş. önce bi kızartıyolarmış patatesi sonra biras bekletip müşteri isteyince tekrar ikinciye kızarıyormuş, böylece patates yağ çekmiyormuş. bir de bildiğimiz anne patatesi gibi dondurulmamış taze patatesmiş. üstüne de sos koyuyorlar, arkadaş dip sos ve körili sos önerdi, onlarla yedim gayet lezzetli, güzel, doyurucu oldu. insan düşünüyor kızarmış patatesle karın mı doyar diye ama bi orta boy gayet güsel yetiyor insana. bir de külahta veriyorlar patatesi, külahı koymak için de delikler var masada, gayet kullanışlı olmuş.
    mcdonalds'ın, burger king'in patatesine on basar.
    edit: kapatmışlar eskişehir şubelerini.
  • bence henüz herkes tarafından keşfedilmemiş, ancak bi keşfedilsin benim gibi "evde kızartma yapmak yok kızım, çok zararlı kızım, çok yağlı kızım, çok kalori var onda kızım" annelerinin kızları için cennet olabilir!

    bir koca külahta kaybolmak çok eğlenceli, külah fikri zaten eğlenceli. patateslerin iki parmağım kadar olması daha eğlenceli. masalardaki külahlıklar daha daha da eğlenceli. çeşit çeşit sosu var ve bence zeytinli, hardal, barbekü başarılı idi. gerçi aklım geri kalan diğer 15 adet sosda kaldı ve onları da sonraki seferlerde muhakkak denemeyi planlıyorum.

    anadolu yakasında da acilen bir şube istiyoruz, şöyle göz önünde bir yerlerde olsun da sık sık gidip patata yiyebilelim.