şükela:  tümü | bugün
  • twitter'da denk geldigim olay. pegasus host ve hosteslerine isim rozetlerinin yanina atatürk rozeti de takmayi zorunlu hale getirmis. ne kadar sozlukte genel olarak ucus sistemleri yuzunden elestirilen bir firma da olsa kesinlikle cok sik bir hareket yapmis.

    bir de " daha az rotar daha cok rozet " kampanyasi yaparlarsa gonlumuzde taht kurmayi basarirlar swh

    https://i.hizliresim.com/1g66kj.jpg

    edit: bu bir zorunluluk degilmis. ancak bu rozetler pegasus tarafindan dagitiliyormus ve bu rozetlerin haricinde herhangi bir rozet takmak yasakmis. rozeti takmak da host ve hostesin kendi tercihine birakiliyormus.
  • bir bardak suyu bile parayla sattıktan sonra yemezler canım ayrıca uçakları da eski mercedes 302 konforunda... bir rozet takmakla olmuyor o işler
  • güzel bir uygulama. atamı hatırlatan her şey hoşuma gider.
  • bağnazlık, baskı, şekilcilik ve riyakarlık her zihniyette aynı...

    oysa; eşitlik, hak ve özgürlüklere saygı, ifade özgürlüğü, hukuk ve adalet insanlığın temel ihtiyacı...
  • tebrik ettiğim bir hareket. thy iyice tarafını belli etti zaten. yıllardır pegasus'u tercih ediyorum. zaten yurtiçi maksimum 2 saat, yurtdışı da avrupa olduğu sürece 3-4 saat uçuyoruz. yani ağzınızı tutamayıp burada su 5 tl diye şirketi yeriyosunuz. o zaman pegasus da bulgur pilavıyla köfte versin, biletleri de 170 tl yerine en az 500 tlye satsın.
    pegasus'u 3 yıldır kullanıyorum, önceden hep thy ile uçtum hiç mil falan birikmezdi. şimdi her uçuştan ve check-in'den sonra bir sürü puan veriyor. her yıl bir iki yurtdışı uçuşum bedavaya geliyor. (şu an bile 300 tl puanım var. bu yıl toplam 5-6 kere uçak kullandım ve bu kadar puan verdi.) varsın su vermesin, süper eko biletlerle gidiş dönüş yurtdışı 250 tlye uçtuğum oluyor. o yüzden hiç dert etmiyorum. çok dert ediyosanız marketten doldurun çantanızı, uçakta yiyin.
  • saçma bir harekettir. illa atatürk'e saygı göstereceksen bunun türlü türlü yolu var. rozet takmayı zorunlu hale getirmenin ne anlamı var?

    edit: takmak zorunlu değilmiş
  • az olmuş atatürk ilkelerini ezbere okuyamayanları işten atmaları kalkışta ve inişte 10. yıl marşı çalmaları gerekirdi.

    bizimle deyılsın.