şükela:  tümü | bugün
  • az önce youtube üzerinde karşıma çıkan reklam.
    kısacası biletlerimiz çok ucuz, yiyecek içecek verseydik pahalı olurdu demeye getirmişler.

    dipnot: aramaya inandım ama umarım başlığı daha önce açılmamıştır.
  • bilet fiyatları arasındaki farkla, sandviç yiyip meyve suyu içtiğimizi düşününce ağır kazıklandığımız hissi uyandıran reklam hedesi.
    edit: (bkz: anlatmak istediğini anlatamamak)
  • dunyanin en rezil havayollarindan birinin basarisiz pr calismasi.

    pegasusa binmeyin, bindirmeyin.

    edit: sen havayollarindan ne anlarsin tarzi mesajlar geliyor. salak salak mesaj atmadan once mesaj attiginiz kisinin entrylerine bakin. senede 40bin milden fazla ucuyorum, dunyada da denemedigim major havayolu firmasi sadece 6 adet.

    pegasus rezil bir havayolu firmasidir.
  • otomatik olarak koltuk seçiyoruz, siz “ kendiniz yer beğenirseniz 20 tl haraç var “ kısmına değinmeyen dandik hava yolu reklamıdır.
  • bir düzine * ülkeyi bu havayolu şirketiyle gezmiş biri olarak anlayabildiğim olay, siz bide ryanair ile uçun görelim, ülke olarak prems ve premses kaynıyoruz.
  • en ucuz havayolunun anadolu jet olduğunu düşünen biri olarak beni ikna edememiş reklamdır. birkaç yıl evvel tuvaletten dahi para almayı planladıklarına dair bir haber okumuştum. mecburiyetten kullanıyorum bu havayolunu yemeği geçtim ancak ıslak mendil yerine bardak su dağıtsınlar bari.
  • anadolu jet daha ucuz ve ikramı ( kek, sandviç çay, kahve ve su) olan bir firmadır. mecbur kalmadıkça kullanmıyorum
  • konuklarına yağmurlu havada su vermeyen firmanın kendisi ile çelişen reklamı.

    müşterilerine bir şişe suyu ( üstelik şişe 33cl) bile ücretsiz vermeyerek ucuz bilet sattığını iddia eden firmaya yakışan reklam.
  • çok bilmiş kaynıyor valla sorsan herkes avrupalı, haftada bir roma paris yapıyor. herifler artık iq'su 5 olan birinin bile anlayabileceği şekilde reklam hazırlamışlar, hala insanlar laf sokma derdinde, pegasus gibi havayolları nimettir, tabi bunu anlamak için sürekli uçağa biniyor olmak lazım. 1.5 saatlik yolculukta yemek niye yok diyen gerizekalı bunu nasıl anlasın, zorla bindirmiyorlar ya la? su konusu tartışmalı tabi ama sanırsın bir tek pegasus suyu paralı veriyor.
  • lan madem pegasus kötü, o zaman gidip türk havayolları ile uçun. 3 katı fazla para verin, hem bedavaya(!) yemek yemiş, su içmiş olursunuz.

    yahu wizz air, ryan air filan var duydunuz mu? allah mihafaza, kazara online check-in yapmadan ve biletin ciktisini almadan havalimanina giderseniz bu firmalar size 50'şer euro cezayi kitler, siz hala kalkmis yemek vermiyor diye pegasus'u elestiriyorsunuz.

    yahu uçak rötar yapti diye bu firmayi elesririn, bavulumu kirdi diye elestirin ama bedava yemek vermiyor diye artik elestirmwyin kardesim.

    dusunsene sinemaya gidiyorsun, giriste patlamis misir veriyorlar ama bilet 100 tl. baska sinemaya gidiyorsun, patlamis misir vermiyorlar ama bilet 30 tl... sonra 30 tl'lik sinemaya gidip "neden patlamis misir vermiyorlar" diye elestiriyorsun.
    lan o zaman git 100 tl'lik sinemaya. niye tatava yapiyorsun!!!