şükela:  tümü | bugün
  • önceden hazırlanmış küp küp doğranmış hazır sucuk.

    açıyosun kapağını hemen tavaya, kuruya, döküyosun.

    -ulan görende icat yapmış sanır.

    https://www.youtube.com/watch?v=nkwytke83vy
  • son yıllarda gördüğüm en gereksiz ürün... sağlıklı bir insansan ve sıradan bi sucuğu soymaktan ve doğramaktan acizsen, doğalgaz borusunu ağzına bağla daha iyi...

    küp küp sucukmuş, tövbe yarabbin...
  • erkekler kendi basina herhangi bir isi beceremez temali igrenc bir reklama sahip urun.
  • ''en pratik sucuk'' diye satılıyor bu garip ürün. pratik olmayan sucuk diye bir şey mi var? soyup doğruyorsun işte daha ne olacak.

    bunun bir adım ötesi ''sizin için yedik, pınar boketto'' olacak herhalde, alıp doğrudan klozete dökeceksin, çok pratik.
  • hayatimda gordugum en sacma icat.
    bir kere ben sucugu nerede kullanirsam kullanayim ince daire seklinde severim.

    hadi beni gectim reklamdan yuruyeyim; yahu kuru fasulye yapmaya usenmemisim de sucugunu dogramaya mi usenecegim ?
    fasulyeyi islamisim, duduklude haslamisim vs tum eziyetini cekmisim de sucuklarimi kup haline getiremeyecegim ?

    hayret bir sey.
  • etiler'de çıkan bar şarkıcısı ismi gibi.
  • annemin anneannesi evlenmeyin bekarlar naylon kızlar çıkacak dermiş. çıktı da..

    soyulmuş doğranmış domates, közlenmiş konserve patlıcan gibi tüketicinin gözüne sokularak cazip hale getiriliyor. bir insan sucuğun bile doğranmışını alacaksa pizza söylesin. vay arkadaş çok sinirlendim ya.
  • pınar, küp sucuk yerine küp patates işine girseydi fanboyu olurdum.
  • gereksiz ötesi bir fikrin uygulanmış hali. sucuğu küp şeklinde doğrayamadıktan sonra yaşamayın bence..

    (bkz: tövbe tövbe)
  • ürüne değil ürünün reklamına anlam veremedim. telaştan kafayı yiyen eleman niye kuru fasulyeye sucuk koyamadım diye panik atak yaşıyor lan? kuru fasulyenin içine sucuk konmadan yenmiyor mu? türkiye'nin yüzde kaçı kuru fasulyenin içine sucuk koyabiliyor lan? yenen yemek zaten kuru fasulye! ha içine sucuk koyarsan güzel olur ama konmadığı için panik yapılır mı lan manyak mısın?