şükela:  tümü | bugün
828 entry daha
  • geçen hafta aldım bu oyunu. çok duymuştum, çok izlemiştim ama nedense almamıştım. 1 haftadır da işten güçten vakit buldukça oynadım. toplam 30a yakın oyun attım sanırım. çoğunda zaten daha selamınaleyküm demeden öldüm. hayatta kaldıklarımda da hep kaçak göçek yaşıyordum, sınırlarda geziyordum. denk gelirse birilerini vuruyordum.

    az önce top performansımı sergiledim. 3 kill aldım, 10. olarak bitirdim, nasıl mutluyum anlatamam. çünkü aşırı noobum lan. yıllardır shooter oyunu oynamamış adamım ben. refleks, nişan alma filan sıfır, daha yeni yeni adapte oluyorum. düşün bak, kill aldığımda elim ayağım boşalıyor, aha siktim belasını diye mutlu oluyorum filan. oyunun dinamiklerine de yeni yeni adapte oluyorum. mesela alt'a basarak etrafımıza bakabileceğimizi dün öğrendim. 2 gün önceye kadar loot'ları hiç tab açmadan yapıp sonra inventory doldu ne sik yiyecem diye götüm götüm çanta arıyordum. şimdi yavaş yavaş loot hızım da arttı. ama hala bu item ne boka yarıyomuş, bu silah neymiş filan diye baya vakit kaybediyorum.

    lakin ölsem de kalsam da her türlü heyecanlı lan oyun. kafasında soru işaretleri olan varsa silsin soru işaretlerini ve alsın bence. her türlü değiyor verilen paraya.
  • hayatta kalma temalı yüksek sistem gereksinimli bi o kadar da eğlenceli oyun. grafik ve oynanışını beğeniyorum, bu tema için ideal olduğunu düşünüyorum.

    not: eğlencesine oynamak isteyenler yeşillendirebilirse sevinirim.
  • doğru düzgün bir rank ve ödül sistemi kurması gereken oyun. şu haliyle epey baydı, leaderboard'da kimsenin umursamadığı bir rank sistemi var. bir heyecan ve rekabet ortamı oluşması için gerekli bu yeni rank sistemi bence.

    örnek olarak h1z1'deki gibi bir rank sistemi güzel olurdu bkz bkz 2, aynı zamanda oyun içindeki kill feed'de rank'inizi gösteren bir ibare olması lazım bkz. puanlama kısmında birinci olmanın yanında alınan killerin puan olarak daha değerli olması lazım ki oyun başından sonuna kadar evlerde, dağda, bayırda saklanan tiplerle cesurca fight atanların arasında bir fark olsun. evet oyunun amacı hayatta kalan son kişi olmak, kill almak değil ama daha agresif oynayan insanları memnun edecektir bu bence. oyun sonunda 1. 2. ve 3. ye çeşitli değerde çeşitli skinler verilebilir ödül olarak. sezon sonunda ise hangi rütbede iseniz ona göre çeşitli itemler verilebilir bkz.

    yukarıdakiler anlatmak istediklerime birer örnekti. çeşitli ödül ve rank sistemleri yapılabilir. bir tek ben mi böyle hissediyorum bilmiyorum, oyunun bir amacı kalmadı artık benim için, 1. olmak veya bol kill'li maçlar geçirmek tatmin etmiyor oyunun ilk zamanlarındaki gibi. yenilikler gelmesi lazım ki oyuncular oyunu oynamak için daha istekli olsun.
  • pussy mode yaparak s12k ile beni öldüren adamın 1. olduğu ve bana sinir krizi geçirten oyun.

    neyse, duo oynamak isteyen olursa yeşillendirebilir.
  • iyi, güzel olan her şeye hile bulaşıyor.

    tanım: son dönemin en popüler birinci şahıslı nişancı oyunu.
  • bugün 100.000 dolar ödülü olan pgl turnuvasının ikinci eleme turunda hile yapıp yakalanan bir oyuncuyu da barındıran güzide oyun. bu adam yüzünden koca bir round tekrarlandı.

    pubg'nin esport platformu olması için bu işi çözmesi şart.
  • aylar süren fpp maceramdan sonra tpp oynadığım ve sikilmekten beter olduğum oyun. cs-go'dan sonra ilk kez bu kadar fazla hile yapılan bir oyun gördüm. 10 adamdan 6'sı hile kullanıyor ve büyük çoğunluğu çinli. eu,na,as fark etmiyor adamlar her yerde her türlü hileyi yapıyor. bir daha sikseler tpp girmem, size de aynısını tavsiye ederim. gerçekten şaşkınım, hilenin bu kadar arttığını bilmiyordum. fpp'de son 1 aydır toplasanız 5 hileci ya görmüşümdür ya görmemişimdir ama tpp komple hileci. bu arada söylemeden geçemeyeceğim tüm çinlilerin teker teker amına koyayım, virüs gibi çekik gözlü piçler. üşenmeden hepsinin kaydını aldım, teker teker ticket açıp raporluyorum. fpp'ye devam, oraya bulaşmasalar bari.
  • ustteki yazar vesilesiyle atariye bu oyunun yuklendigini ogrenmis olduk. hemen cati katindan atarimi cikarip oynamaya baslayayim.
  • tüm bilgisayar sistemlerinin içine eden sömürgeci anlayışın ürünü bilgisayar oyunu.
    bu oyun öncesinde sistemiyle tüm oyunları oynayabilen gençler birden daha iyi sistem ihtiyacı duydu acaba neden? sistemi çok iyi oyuncular nedense sistemleriyle aynı kalitede görüntü alamıyorlar.
    bu oyun çok mu gelişmiş? silahlar sanki evinde gibi mi oynuyorsun? kafadan vurulunca sanki gerçekten vuruldun mu sanıyorsun?
    hayır arkadaşlar hiçbiri değil. oyun çıktığı ilk günden beri popüler, ilk günden beri ayarlarında sıkıntılar var acaba neden?
    dip not: apple'cım bize sormadan telefonları yavaşlatıyormuş çok düşüncelisin canım ya.