şükela:  tümü | bugün
  • fragman iyi veya kötü farketmez, bu ülkede pokemon ile ilgili herbir şey üst sıralara oynar.

    hazır pokemonun fragmanı çıkmışken kendini pikachu zannedip balkondan atlayan elemana da bir küfür çakmadan geçmeyelim.

    (bkz: ben pokemon'um deyip camdan atlayan çocuk)

    bir neslin kabususun ferhat, ben senin amk.
  • filmi bilmem de, o pikachu'nun oyle tuylu tuylu pelu$ oyuncagi cikarsa -ki kesin cikacak oyuncak satmak icin oyle tasarlamislar- eger yasimdan basimdan utanmadan alacagim bir tane, ona bir oda verecegim. bir odasi olacak.

    (bkz: babam ve pikachum)
  • sevinçten balkondan aşağı "pikaçuu" diye bağırarak atlama isteği uyandıran.

    şaka lan şaka insan pikaçu diye balkondan mı atlar amk, picigeto, çarizart de bari.
  • balkondan aşağı atlayarak, daha vizyona girmeden ülke genelinde yasaklatacağım filmdir. boşa heyecanlanmayın.
  • charizard abimizin filmini çekseler drama, aksiyon, bilim kurgu, fantastik sinema vs ne kadar dal varsa ödülleri toplar, gişe rekorlarinin altini üstüne getirir, canneste kirmizi halida yürür, oscarda objektiflere poz verirdi.

    bu gsw taraftarı sımarık bücürüktense keşke sas taraftarı gururlu abimizinkini çekselerdi.
  • pokemon'un esasında nintendo'nun handheld console exclusive'i (gb, gbc, gba, ds, 3ds) olduğunu bilmeyenlerin eleştirdiği film.
    oyunu çok başahahahahah.
    adam birde ps, pc yazmış ya.
    cahilsen yazma arkadaş. bilgi kirliliği yaratma.
  • en büyük hayallerimden biri avatar’daki gibi gerçekçi modellenmiş pokemonların olduğu bir live action filmiydi.

    düşünsenize ormanlarda dolaşan venesaurların, gökyüzünde uçan charizardların, okyanuslarda yüzen blastoiselerin falan böyle inanılmaz gerçekçi şekilde resmedildiğini bunların birbiriyle savaştığını falan, muhteşem olurdu.

    detective pikachu’nun kısacık
    fragmanında bile gerçek dünyada gezen pokemonlar o kadar güzel ki şu hayalim gerçek olsa ne acayip bir şey olurdu düşünemiyorum.
  • yok bu sefer yukselmicem. ülkece ne zaman pokemona coşsak başımıza bi işler geliyor.
  • pikachu'nun bu ses tonuyla poketopunu seruvenleri turnvalari filan birakip pompadan pompaya kosacagini gosteren bir fragmani yayinlanan film. cocuklugumuzun o masum pika pika diye dolasan pokemonu gitmis, 35 yasinda sarhos kariya kiza sarkan amerikalisi gelmis. bu hizla gidilirse yakinda kasli ve elinde iki adet tufekli arkasinda da koca memeli hatunlar olan bir pikachu gorebiliriz. idiocracy filmine adim adim gidiyoruz sanki. *

    izler miyim? hem de 3d.

    bu arada daha farkli bir pikachu betimlemesi isteyenleri suraya alalim.
  • uzun zaman sonra ilk kez bir fragmanı ağzım kulaklarımda izledim. genelde filmlerin kalitesi az çok fragmanlarına yansıdığı için demem o ki bu film tutar babacım. hatta arttırıyorum varyasyonlarını yaparlar bunun, devamını çekerler, diğer animasyonlara diz çöktürüp tövbe istetirler..

    her şeyden öte senaristleri kutluyorum. dümdüz pokemon versusu izletmeyip pikachu'yu -sadece sahibiyle- konuşturarak işe çok tatlı bir renk katmışlar. çok tatlış olacağa benziyor sözlük, yıllardır yalnız başıma sinemaya gitmeye çekindiğim için gidicem dediğim onca filme gidemedim ama buna gidicem. yalnız gidicem hem de. mısırımı da alıcam gidicem.

    tanım: fragmanıyla bir efsanenin koşa zıplaya geldiğini hissettiren film.

    edit: iqsu 2 ila 37 arasında gidip gelen garibanlar için şunu yazmayı kendime borç bildim. arkadaşlar pikaçu konuşmuyor am*na koyim. götünüzle mi izlediniz naptınız ya? adam bir şekilde onun dilini anlamaya başlıyor ve olaylar oradan gelişiyor zaten. ayrıca ash ketchum zenci mi olurmuş mq'cılar da gelmiş. arkadaşım o ash ketchum değil, senaryo pokemon evreninde geçen bir bağımsız hikaye. yani gariban arkadaşım, anlayacağın dilden söyleyeyim pokemon evreninde hep "ben seni yendim mq sen de beni yenecen mi mq hadi dayımı da yen mq gel amcamla da vs at mq çocu" gibi pokemon savaşlarının olmadığını, bağımsız hikayeler de barındırabilen zengin bir evren olduğunu görüyoruz. bu açıdan bakarsanız ne kadar yaratıcı senaryolara gebe olduğunu da görürsünüz.

    sabah sabah, uykulu uykulu bana açıklama yaptırdınız ya. utanın kendinizden