şükela:  tümü | bugün
  • haykuder'i oldukça rahatsız etmiştir. kendileri bunun hayvanlara işkence anlamına geldiğini savunmaktalar;

    http://www.diken.com.tr/…gitmasini-kabul-etmiyoruz/

    öte yandan daha önce izmir'de bisiklet süren bir çocuğun kendisini kovalayan köpeklerden kaçmak için park halindeki kamyonete çarpıp hayatını kaybettiğini biliyoruz...

    https://www.ensonhaber.com/…arpti-hayatini-kaybetti

    olsun hiçbir şey köpeklerin havlayarak insan kovalama özgürlüğünden daha değerli olamaz. kınıyorum.

    edit: redscorpiontr nickli yazar bunun ingiltere, kanada gibi ülkelerde uygulandığını söylerek şu linki gönderdi;

    https://dogadaolan.com/…u-gercekten-ise-yariyor-mu/
  • yok artık daha neler.
    kutsal köpeklere karşı meşru müdafa hakkınızı kullanamazsınız, kansa kan, cansa can verecek postacılar, postacı olurken bilmiyorlar mıydı köpekleri, bilmiyorlar mı ki tüm dünya köpeklerin yaşam alanı, niye dünyaya geldiler.

    edit: bu güne kadar bu manyaklar hiç şaşırtmadılar, çaylak hesabı açıp şu yazıya bile ana avrat küfür ediyorlar. küfür etmek isteyen edebilir karşılığını almaya gönüllüyse, yok ben yüz yüze de atarlanırım o kadar yürekliyim diyenler de bir zahmet isimlerini adreslerini yazabilirler...
  • türkiyedeki sokak köpekleri hindistandaki ineklerden daha kutsal olduğu için bu yöntemle idare ediyoruz
  • bu konuya dair muhalif yaklaşımları merakla bekliyorum. hala duyamadım ama. mesela çözüm önerileri nelerdir? postacılara zırh giydirmek falan mı?
  • haykuder'in tepkisi az bilinen efsane duyarlar'a adaydır.
    son dönem moda olan sjw saçmalıklarından biridir.
    melis'liktir, meriç'liktir.

    edi:
    alternatif çözüm olarak: postacının yanına bir adet haykuder üyesi verilir. köpek saldırısı olursa haykuder üyesi köpeğe doğru atılır. böylece haykuder üyesi; saldırgan hayvanı, "bu davranışının doğru bir davranış olmadığı, postacının yalnızca görevini yapan bir kamu personeli olduğu" konusunda ikna eder.
  • postacılar yanlarında ciğer, tavuk eti falan taşısa ihtiyaç olmayacak alettir. böylece hem köpekleri beslemiş hem de olası saldırılardan kurtulmuş olurlar. (gerçi sokak köpekleri saldırmaz kesin postacılar bir şey yapıyordur ama hadi sizin dediğiniz gibi olsun)

    sizin niyetiniz hayvan düşmanlığı olduğu için böyle basit çözümlere yönelmezsiniz. ya alt tarafı 2 lokma ciğer-tavuk verip yürüyüp gideceksiniz.

    edit: ulan şu entry'nin ironi olduğunu belirtme gereği duymadım nasıl olsa anlaşılır diye. meğer belirtmeliymişim. sözlükte ne kadar mal olduğunu göz ardı etmişim. bu entry hayvansever geçinen iki yüzlü, türcü köpektaparlara yönelik ağır ironi içerir amk malları.

    edit2: arkadaşlar gelin bu entry'i cümle cümle analiz edelim madem.

    cümle 1: "postacılar yanlarında ciğer, tavuk eti falan taşısa ihtiyaç olmayacak alettir."

    analiz: postacıların köpeklere rüşvet vermek için yanlarında et taşımaları mümkün mü? değil. böyle bir cümlenin ciddiye alınacak tarafı var mı? yok.

    cümle 2: "gerçi sokak köpekleri saldırmaz kesin postacılar bir şey yapıyordur ama hadi sizin dediğiniz gibi olsun."

    analiz: şu cümleyi analiz etmeye gerek var mı bilemiyorum. köpektapar, türcü sosyopatlara yönelik kullanılan kalıplaşmış bu cümleden de bunun bir ironi olduğunu anlamadıysanız diğerine geçiyorum.

    cümle 3: "sizin niyetiniz hayvan düşmanlığı olduğu için böyle basit çözümlere yönelmezsiniz. ya alt tarafı 2 lokma ciğer-tavuk verip yürüyüp gideceksiniz."

    analiz: bu cümleyi ironiyi desteklemek hatta anlamayıp dm'den şahsıma sövecek olanlar için özellikle yazmıştım. klasik bir ikiyüzlü köpektapar serzenişi olan "hayvan düşmanlığı" ifadesini "2 lokma ciğer-tavuk" ifadesiyle bitirerek bu türcü sosyopatlara gönderme yapmak maksadıyla kullandım.
  • yanlış harekettir. işe yaramıyor. onun yerine biber spreyi veya elektroşok cihazı verilmeliydi. zaten bir iki kullanımdan sonra öğrenir hayvanlar postacıya bulaşılmayacağını. itlerimiz daha zekidir itetaparlardan.
  • kim ne derse desin sokak hayvanlarına nefretin bir örneğidir. halbuki posta güzergahına her gün bir tane postacıyı öldürüp bıraksak ve köpek dostlarımız da onunla beslense, ne havlarayak kovalanma, ne de ısırılma tehlikesi olur. tabii ki bu köpek düşmanlarının hoşuna gitmez, sevgisiz yaratıklar sizi!
  • postacı yanında et taşısın demiş ya *

    kasap mı bu adam, yanında kilo kilo et mi taşıyacak, her an bir köpek görürüm diye. kafaya bak *

    edit: son zamanların modası olmuş sıkışınca "ironi yaptım yea" demek. o yaptığınız ironi değil haberiniz olsun. ironi öyle olmuyor yani :)