şükela:  tümü | bugün
  • iddialar doğru ise büyük teknik direktörlerin kapışmasını izleyeceğimiz sezon olacaktır...

    arsenal- arsene wenger

    manchester city - josep guardiola

    manchester united- jose mourinho

    liverpool- jurgen kloop

    chelsea - guus hiddink (sözleşmeşi 6 aylıkmış roman abramoviç kariyerli birini getirir muhakkak)

    şu durum eğer gerçek olursa son yılların en çekişmeli ligini izleriz. kadro olarak olmasa bile hoca olarak müthiş rekabet olur...
  • teknik direktörlere bakılırsa fransız, ispanyol, portekizli, alman, hollandalı. bi tane bile bi ingiliz, britanyalı teknik adam yok. premier lig'den daha çok, ingiltere'de düzenlenen bir avrupa şampiyonası.
  • (bkz: oraya bir antonio conte yazmanızı rica edeceğim)

    şahsen şimdiden iple çekiyorum bu sezonu. conte, klopp, guardiola, mou... hocalara bak be. tam anlamıyla ak göt kara göt sezonu olacak ve "abi o takım bende olsa" muhabbetleri için çok önemli referanslar sağlayacak. içimden bir ses, şampiyonluk yarışı olarak öyle pek de ateşli ve heyecanlı geçmeyeceğini söylüyor nedense ama olsun, sırf şu adamların gösterecekleri performanslar için bile ilgiyle takip edilir.

    ya hepsini geçtim zaten premier lig olum, gaza gelmek için öyle hacıya hocaya gerek yok ki. ziya doğan olsun yine izlemek ister insan. belki istemez bilemedim.

    edit: geri gelen mektup mesaj atmış, "mou nerde?" diye. harbi lan, mou nerde? manu'yla anlaşacağı söyleniyordu ama resmileşmiş bir şey yok ve hatta lvg'nin takımın başında kalacağı iddiaları da var. onu not olarak düşmekte fayda görüyorum. yani mou yazdık ama daha yok o.
  • chelsea ile man united'ın, benim tahminlerime göre şampiyonluk yarışından hiç kopmayacağı bir sezon olacak. bu iki kulüpten biri fena patlayacak bu sezon herkese ama bakalım artık.

    bir diğer yandan da guarliola var ki; görecek o sonunda gerçek futbol neymiş diye. fm'de en büyük kulüpleri alıp duran şımarık ergen gibi bi oraya bi buraya kendini kandırsın o. teknik direktörlüğü sıfır, taktisyenliği sıfır bir adam. gerçek futbolun, ruh içeren futbolun, hırs-zeka-tutku-kan dörtlüsünün kol gezdiği ingiltere'nin en iyi liginde ve bana kalırsa dünyanın en mükemmel futbol liginde bir şeyler yapmaya çalış da görelim ensenin boyunu. sene sonunda bak nasıl gönderiyor city'nin futboldan beş gram anlamayan beyinli arap dürrükleri seni.. tam hakaret olur artık sana bu *

    guardiola beyefendi bir de bir transfer listesi hazırlayıp vermiş ki city'e dillere destan maşallah... sanırsın adam hala fm oynuyor kafasında yahu, gelecek vaad etmeyi bırakalı 5 dakika olmuş, isim yapmış neredeyse 20 futbolcu yazmış listeye. hepsi de orta saha ve kanat/forvet falan.. sen daha oyna kafanda fm'yi amk berber suratlısı seni. umarım küme düşürürsün man city'i.. bir halt başarabileceğini sanmıyorum. alışık olmadığı lig, alışık olmadığı futbol, herkesin birbirini harcadığı yediği bir lig ve güçlü zayıf olayının işlemediği bu lig'de ne bok yiyecek görecek herkes..

    tabi gönlümüzden geçen artık bir zahmet tottenham, arsenal ya da liverpool'un şampiyon olması.
  • dünya futbol tarihinin gördüğü en iyi sezon olacağını düşünüyorum. la liga gibi aptal bir lig'i de bir allah'ın kulu izlemez artık sanırım.
  • diego simeone de arsenal'in başına geçeydi efsaneler efsanesi bir sezon olurdu.
  • parası olanın kesinlikle ve kesinlikle conte'ye bahis yapması gereken sezon. bende para yok o ayrı konu.

    arsenal in wenger ile devam ettiği sürece şampiyon olacağını sanmıyorum.

    liverpool jurgen klopp ile daha dinamik bir takım görüntüsünde ama premier league için hala yeterli değil.

    cityde guardiola yine bir rüya takım kurma derdinde ama bu ligde ne eintract frankfurt ile ne de granada gibi takımlarla karşılaşacak. küme düşme potasında dolanan takım gelir evinde 3 tane atar,ne olduğunu anlamazsın.

    united ise mourinho ile 2. bir ferguson devrini başlatıyor ama şu an takım o kadar kötü ki 3 ay içinde bir mucize olup eski manu tadında bir takım kurulacağını sanmıyorum.

    chelsea ise bir-iki pozisyona alternatif bulabilirse zor gol yiyen güçlü bir conte oyunu ile ligin tozunu attırabilir. tabi transferlere direkt olarak bağlı bu durum.
  • liverpool- jürgen klopp
    arsenal- arsene wenger
    manchester united- jose mourinho
    manchester city - josep guardiola
    chelsea - antonio conte

    şeklinde bir rekabet olması kesinleşmiştir.

    zlatan ibrahimovic de gelirse iyice çığrından çıkacaktır.
  • belki şurada küçük bir simeone vardır..

    ayrıca
    (bkz: arsene wenger kim amk)

    ayrıca
    leicester city ulan
    slaven bilic ulan
    ronald koeman ulan