şükela:  tümü | bugün
  • başarısız medya paylaşım sitesi.
  • (bkz: sikko)
  • ekşi sözlük ve reddit arası bir şey olmaya çalışan bir sözlük klonu sanırım.

    ilginç olan şey şu ki adsense üzerinden ekşi sözlük'e *babayaro* kadar büyük reklam vermişler.

    yahu bu ne kadar da alfa bir haraket böyle puiv?

    https://i.hizliresim.com/1jp9bb.png
    https://i.hizliresim.com/epl79d.png
  • sözlük'te reklamını görünce, ekşi şeyler gibi bir ekşi oluşumu sandım; ama değilmiş. tam sözlük de değil galiba: bölüm falan kurulabiliyor yazıyor, forumvari bir kısmı da var. tutmaz gibi bence, ama kabul edeyim reklama iyi güldüm.*
  • gerek tasarım, gerek içerik, gerekse vizyon olarak oldukça basit bir site.

    forum tadında bir sözlük yapmaya çalışmışlar sanırım.

    olmamış.
  • (bkz: türkçe reddit)

    bir reddit girişimi olduğunu düşündüğüm site. türk halkının yapısının buna pek uygun olduğunu düşünmüyorum, reddit çok büyük bir derya çok.
  • abi bu karakter çok komik bannerımızda bunu kullanalım diyip 12 senedir 9gag'de olan karakterle banner tasarımı yapan bir site. (sanırım)

    kendi eski, tanıtım materyali eski..

    sanki internette bir siteden diğer bir siteye yürüyerek gidiliyor amk, zaten 4-5 tuşa basıp o karakterin harman olduğu yere gidilebiliyor, ne diye senin kopyanın kopyasının kopyası platformuna geleyim?

    yazar alımı için sıra beklemeye gerek yok, claim bu.. ekşi sözlükte herkes alındı çok da güzel oldu sanki, laf.

    (bkz: yeni bir şey yapamamak.)