şükela:  tümü | bugün
  • gs sözlükte yazan bir galatasaray spor muhabiri imiş. transfer konularında çok net entryler giriyor. %100 doğru mu bilemedim onu zaman gösterecek. takipteyiz.
  • quake 2, 3 ve 4 oynamayı gerçekten başarabilen, tam anlamıyla oynayan küçük erkek evladı anlamında da kullanılabilen kelime.
  • sözlükten uçurulduğumdan beri kendisinden haber alamadığım gazeteci/gs sözlük yazarı.

    buraları okuyorsa bir şekilde ulaşsın bana da sohbet edelim.
  • dün kendisine attığım mesaja cevaben bir müddet sözlüğe yazmayacağını yazmış. nedenini ısrarla sorsam da söylemedi. kalbi kırılmışa benziyordu.

    bu arada sneijder ile ilgili yazdıkları iki gün sonra bütün gazetelerde haberdi. tudorun değil yönetimin kendisini istemediğini herkes gördü.

    feghouli ve konoplyanka ile yazdıklarını ise çerçeveletip duvara asmak lazım.

    geri dön reyiz :(
  • bir an önce yazmalı.her yerde feghouli ile anlaştığımız yazıyor.kendisinden duysak da emin olsak.
  • akıyor bugün yine maşallah. fernando, feghouli ve denayer için yazdıkları gayet iyi haberler
  • birçok galatasaray taraftarının fotomaç,fanatik,cartspor-curtspor vs. gibi yalan yanlış haber sitelerine itibar etmek yerine, galatasaray sözlükteki yazılarını takip ederek transferler ve takım hakkında doğru bilgiye ulaşabildiği galatasaray sözlük yazarı.

    ben de dahil birçok taraftar gs sözlükte bu arkadaş entry girmiş mi diye günde en az 4-5 kez sayfasını yeniler ve tuttuğu takımın yapacağı transferler hakkında öyle veya böyle bilgi sahibi daha da ötesi umut sahibi olur.

    kendisinin hiçbir menfaati olmamasına rağmen gs sözlükte birçok saçma sapan eleştiriye rağmen yine de galatasarayım hakkında doğruluğuna ve gerçekliğine inandığım bilgiler verir.

    saçma sapan eleştirileri yapan arkadaşlardan biri de bu bir üstteki entry sahibi. az evvel uçuruldu gs sözlükten. orası yetmemiş burada da saçmalamaya başlamış. yazdığı entry çelişkilerle dolu. quakerboy bana iftira attı yalancı diye tutturmuş. ne demiş quakerboy; bu arkadaşın whatsapp grubunda "galatasaray sözlüğün peygamberine laf söyledim beni linç ediyorlar hadi desteğe gelin arkadaşlar" yazdığını belirtmiş. bunu söylediği için iftiracı yalancı dedikoducu ilan edilmiş.

    birincisi gs sözlükteki bir olayı whatsapp grubuna taşıyarak dedikoduyu sen yapmış oluyorsun.

    ikincisi ''linç ediliyorum'' diye hezeyanda bulunman açık seçik yazmasan da destek istediğin manasına gelir bunda yalan ve iftira yok ki kendinde üstteki entryde itiraf etmişsin bunu.

    üçüncüsü ''peygamberlerine laf edilmiş gibi hakaret etmeleri sinirlendirdi'' demişsin ki kimse hakaret etmedi sen nasıl birini eleştirdiysen onlar da eleştirine karşılık aksi görüşlerini bildirdi.

    yani ortada dedikodu, yalan, iftira yok sadece bir iki günde olsa sanal bir ortamda gündemde kalma çabası var ki bu da gerçekten takdire şayan bir çaba tebrik ederim.
  • verdigi bilgilerin disinda kisilik ve karakter olarak da cok iyi bir insandir, birebir konusmalarimizda her zaman yardimci olmaya calismistir.
  • gs sözlükte hakkında şunu yazmışlar: "sol tasagina destan yazilir sonuna sag tasagi daha buyuktu denilecek yazar. off ne yaladim amk."

    ne pis muhabbetiniz varmış lan sizin. pis ergenler.

    adam anlaşılan o ki içeriden biri. gazeteci olur yönetimden olur. bi peygamber ilan etmedikleri kaldı.
  • hakkında neden bu kadar olumsuz algı oluştuğunu anlamadığım galatasaray sözlük yazarı.

    ilk defa bu transfer sezonunda bu arkadaşın yazdıklarını takip ettim. transferlerde tutturup tutturamamasına takılmış herkes ama benim en çok ilgimi çeken entrisi şu oldu mesela.

    adam belli ki muhabir falan. anlattığı şeylerin çoğunun duyuma dayalı olduğu çok belli. millet sneijder olayına takmış ama adam gün gün anlattı. sneijder şu ana kadar istediği teklifi alamadı dedi, tudor onu tutmaya sıcak bakıyor dedi, her şey görüşmede belli olacak ama kalması daha yüksek ihtimal gibi şeyler söyledi. adam müneccim mi amk, nereden bilsin gelecekte spontane olarak yaşanacak olanları?

    takımın içinde olan bitenleri gerçekçi bir üslupla, gazeteciliğin prensiplerine uyarak anlatıyor adam. entrileri de genelde kısa kısa, belli ki duyumları paylaşmış direk.

    farz edelim ki salla, tutarsa efsanesin mantığıyla hareket eden bir goygoycu. yahu sanki ana akım spor medyası çok mu gerçekçi haberler yapıyorlar? çoğu masa başı olduğu 5 km öteden anlaşılan haberler yazıyorlar. yok falanca futbolcu filanca takım hakkında bilgi almak falanca oyuncuya aramışmış da, o da kop gel aslanım demişmiş de. en ciddi haberleri yapanlar bile birilerine yalakalık yapabilmek için, kendi patronlarının istediği algıyı yaratabilmek için akıl sınırlarını zorlayan yorumlar yapıyorlar. on tane düzgün yorumun arasına illa bir kaç tane algı yaratma amacı taşıdığı çok belli olan yorumlar ekliyorlar.

    öte yandan dediğim gibi, hiç bir bilgiye dayanmadan yazılabilecek şeyler yazmıyor. benim kendisinden naçizane isteğim, hiç bir medya kanalının kalemşörü olmadan keşke periscope falan tarzı bir habercilik işine girse. mesela her cumartesi akşamı, alsın yanına bir tane iyi yorumcu, moderatör arkadaşını. o sorsun, kendisi yorumlasın yarım saatlik bir program yapsın mesela. şu iğrenç spor medyasını takip edeceğime kendisini takip ederim, kendisi de bir şeyler kazansın hem. yani piyasada rıdvan dilmene yıllardır para çıkıyor da bu adama çıkmayacak mı? adam belli ki başarılı bir muhabir, üslubu canlı, gerçekçi ve ne yazdığına dikkat ediyor. böyle bir spor kanalını ben şahsen elimden geldiğince takip ederim, çevremdekilere de tavsiye ederim.