şükela:  tümü | bugün
  • tatlı mı tatlı bir network oluşumu.
    https://www.youtube.com/watch?v=vftvfdcmm-c
    sunumdan ne iş yaptıklarını çözemedim. çek-senet tahsilatı gibi duruyor.

    neyeleklis zerik holdings adında bir oluşumun temellerini atacağım ve kendilerine rakip olacağım.
  • deneyip kazıklananların bi süre sonra altını dolduracağını umduğum başlık. antalya da pek bi meşhur . yok mu bizi aydınlatacak bir babayiğit??
  • adını sol frame'de görür görmez anladım ne olduğunu. bitmiyor lan. memlekette keriz bitmiyor ki, silkeleyicisi bitsin.
  • türkiye’den 10 bine yakın kişinin 25 milyon lira para yatırdığı oluşum.

    http://www.hurriyet.com.tr/…frikaya-akiyor-40422497

    ben artık bu mevzunun farklı yerlere kaydığını düşünüyorum. isim değişsede mevzu aynı, silkelenen bir kesim var ama hepsi öyle değil bence.

    bu tür oluşumların kazananı belli, kurucu, ülke temsilcisi, tezgaha ilk katılan belli bir azınlık. buraya para gömenlerin bir kısmı köşebaşını kapıp sonradan katılım yapanları söğüşlemek isteyenler bu açık. çünkü sistemde mağdur olan orta ve en son katılım yapan tipler. köşebaşı kapanlar parayı kurtardığı gibi kar da ediyor. zaten kiralık lüks araçlarla poz veren, seminer konferans ayağına yurtdışı gezileri yaptırılanlarda bunlar oluyor...
  • spam maille haberim oldu. hangi ara kuruldunuz, hangi ara 10 bin kişiyi çarptınız, hangi ara 25 milyon cukkaladınız amk. yahu yeminle boşuna çalışıyoruz biz. ya tarikat kuracaksın bu devirde, ya da böyle keriz silkeleme networku.
  • bu tatlış network sikicilerin en tatliş olayı hepsinin holdings olması. hiç biri holding değil :)
  • 1500 tl ile dahil olduğum yatırım aracı.

    siz bu oluşuma para yatırdığınızda sizin paranız ile gayrimenkul alınıyor. ayrıca icra yolu ile satılacak olan gayrimenkuller de çok daha ucuza satın alınıp pahalı şekilde satılıyor. size de kâr payı veriyorlar. şaka lan şaka. hepsi yalan sizi sikecekler uzak durun. bunların hepsi palavra. dünya da böyle kolay para yok.
  • bu sisteme dahil olanların anlattıkları şeyler diğer sistemlere (mega holdings) göre biraz daha kendini geliştirmiş. sistemin ispanya merkezli olduğunu, bir yatırım firması olduğunu ve zorda olan şirketleri satın alıp kara geçirerek para kazandıklarını, haftalık ödeme alındığını, paranın batma ihtimaline karşı sigorta seçeneği olduğunu söylüyorlar.

    eski işyerimde çalışanların önemli bir kısmı bu sisteme dahildi. hatta çalışanları bu sisteme sokan kişinin bu sistemi türkiye'de ilk keşfedenlerden olduğu, istanbul liderliğine oynadığı söyleniyordu. bana da en küçük paketten başlamamı teklif ettiler baya. işte haftalık şu kadar alacaksın, zaten 5,5 ay sonra yatırdığın parayı çıkaracaksın falan filan. adamlara anlatmaya çalıştım o kadar; biraz mantıklı düşünün, kim, neden böyle bir şey yapsın, bu sistemin ülkemizde resmi izni yok diye. parasını yatıranlar bunları dinlemiyordu tabi, zaten biz yatırdığımız parayı çıkardık diye kendilerini rahatlatıyorlardı.

    şu anda sistem yeni olduğu için kazançlı çıkanlar olur mutlaka, ama yeni girecek olanlar söğüşlenecek olanlardır. böyle sistemlerin bir mantığı yok çünkü. eğer yatırım firması olsaydı gerçekten, neden resmi olarak faaliyet göstermesin ki? ne diyelim, inşallah bir an önce gerçek yüzü ortaya çıkar böyle oluşumların.
  • kairos için yaptığımiz ve umursanmayan uyarıları bunlar için de yapıyoruz. uzak durun.