şükela:  tümü | bugün
  • herhalde küba'dan sonra sayıca en çok türkiye'de bulunmaktadır.

    altın madalyaymış, türkiye cumhuriyeti bayrağıymış, istiklal marşıymış...umurlarında değil. o adam siyasi görüşü ne olursa olsun, sev ya da sevme, ülkemizi temsil ediyor. eğer yanlış şeyler söylemişse de müsabakasını yaptıktan sonra sonuna kadar eleştir. kübalıya güzellemeler, sinkaflı entryler, mesajlar... bu kadar da küçülmeyin yahu.
  • rıza kayaalp'i türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak görmediğim için benim de dahil olduğum küme.

    çok açık söylüyorum, gezi direnişine karşı çıkan, ''ama otobüsleri yaktılayyyyy, kabataş'ta türbanlı bacıma işedilerrrr.' diyen herkesi vatan haini ve halk düşmanı olarak görüyorum.
  • (bkz: dünya da küba türkiye de hopa)

    ayrı severim, hele rıza gibi küfürbaz bir çomara haddini bildiriyorsa o zaman daha bir severim...

    o bayrağı taşıyan herkes sporcu, milli sporcu yada vatandaş falan olmuyor, tıpkı rütbeleri sökülen fetöcü darbeci askerler gibi...

    sporcuysan bi kere ahlaklı olacaksın, haa atatürk zekisini severmiş, o atatürk ün tercihidir, tabi ki hepsi zeki olamaz olmak zorunda da değil, lafımız yok . o yüzden rıza'nın zekasına takılmıyoruz ama ahlak ayrı bişe. ahlaksız bir insandan sporcu da olmuyor , kaldı ki milli hiç olmuyor. olunca da böyle oluyor işte ...
  • bu kafa (bkz: grasshoppers'ın kazanmasını istiyorum) ile aynı, herkes ırkçı herkes kendi çıkarının peşinde koşar olmuş.
  • (bkz: ben)
  • yenilmesiyle ilgili pek birşey hissetmemiştim ama "castro çocuğu" sayılacaksam sevineyim bari.

    (bkz: viva fidel)
  • braga, fenere koyunca tura çıkan göt oğlanlarını germiş durum. iki yüzlüsünüz, karaktersizsiniz. o zamanda feneri tutsaydın ya çok milliyetçisin madem. fenerbahçe avrupa'da yenilince nasıl ki daşak geçiyorsan, millette patates çuvalı gibi yerden yere vurulan tosuncukla dalga geçer.
  • kendisinin sevilmeme sebebi "ırkçı ve siyasi" söylemlerinden kaynaklanmaktadır. türk milliyetçiliği ile alakası yok olayın.

    rıza kayaalp ırkçı söylemlerinden dolayı ceza almıştır hatta: rıza kayaalp'e ırkçılıktan altı ay men cezası

    ortada, kahrolsun türkiye, ülke sporcuları beter olsun gibi bir durum yok yani.

    beyinsize anlatır gibi anlattım, daha basite nasıl indirgenir bilemedim.
  • ülke, bayrak, marş filan kişiler üzerinden iteklenmeye başladığında sorun çıkar, hala akıllanmadınız mı? fetö'nün okullarında istiklal marşı okutuluyor, yabancı çocuklar türkçe öğreniyor diye güzellemeler yapıyordunuz? temsil ettiği değerler çok önemliydi? gülen'i eleştirenleri hain ilan ediyordunuz? ne oldu amk evlatları ne oldu? akıllanın azıcık. insanın olduğu yerde çürüklük vardır, insanı desteklemiyorlar diye değerleri hiçe sayıyorsunuz ediyorsunuz gibi sakat düşüncelere dalmayın, yine göt olursunuz. bahsi geçen kömüş ise çürüklüğün dibindeki bir barzodur. insanlıktan nasibini alamadığı için hiç bir şeyi de temsil ettiği filan yoktur.
hesabın var mı? giriş yap