şükela:  tümü | bugün
  • bir sonique plugini.
  • bu yıl vizyona girecek nicole kidman ve aaron eckhart'lı john cameron mitchell filmi.

    çocuklarının geçirdiği kazadan sonra hayatı altüst olan bir çifti anlatıyor ve john cameron mitchell'in senaryosunu yazmadığı ilk filmi olma özelliğini taşıyor. filmle ilgili ilginç bir hikaye ise, aaron eckhart'ın filme nicole kidman'ın isteği ile girmesi. aaron'ın kendisi bizzat "bu filmde oynadım çünkü nicole kidman benim filmde benim olmamı istemiş. bilirsiniz, nicole kidman biriyle çalışmak isterse çalışır." demiştir.
  • amerikada 17 aralıkta vizyona giriyormuş.an itibariyle de trailerı izlenebilmekte.

    http://www.imdb.com/video/imdb/vi3003816217/
  • çok yavaş aksa da bittiğinde tat verir vesselam...nicole ablayı filmin bu kadar içinde ve dışında görmek ise kendisi hakkında olumlu etki bıraktı...darısı film endustrisine güzel olarak girip kendini kanıtlamak isteyenlere
  • --- spoiler ---
    gereksiz bir film olmuştur kendileri .....

    defalarca işlenen, gerçekçi işlenen her versiyonunda olduğu gibi durgun, ağır, hüzünlü kimi zaman çok anlayamadığınız ama belli durumlarda hak vereceğiniz çeşitli insanlık hallerinin sergilendiği film olmuş. nicole kidman sanki her zamanki gibi kendini ya da kendi üzerine yakışan / yapışan rolu canlandırıyor; soğuk, mesafeli, kimse tarafından anlaşılamayacağına inanmış, biz ölümlülerin bir karış yukarısında bir yerlerde, ulaşılmaz. acısını bile snop, soğuk ve asil yaşıyor .... kendilerinin yeni suratına halen alışamadım.

    aaron eckhart ise aksiyon rollerinin dışında, sıcak, insansı görmek hoştu.

    john cameron hedwig and the angry inch muhteşem bir film yaptıktan sonra, shortbus ile standartını düşürüp, rabbit hole ile de gereksiz bir film yapmıştır. hadi bakalım
    --- spoiler ---
  • bir ailenin dramını anlatan ve kısmen revolutionary road'a benzeyen bir film.

    --- spoiler ---

    hep aynı muhabbetler. birbirini çok seven bir çift, çocuğunu kaybeder. kadın olayın etkisinden bir türlü kurtulamaz. erkek önce kadına anlayışla yaklaşır sonra o da dayanamaz ve evlilik çekilmez hale gelir. ardından aldatma sınırlarına kadar uzanan mevzular... farklı bir şey yapanı görsem şaşırırım.

    --- spoiler ---
  • durağan filmleri sevenler ,illa aksiyon olsun diye ölmeyenlerdenseniz ve en yakın örneği revolutionary roadu sevdiyseniz bu filmi de izlerken beğenirsiniz diye düşünüyorum.

    --- spoiler ---

    filmde anlamadığım şöyle bir nokta oldu.tamam 8 ay önce çocuğun öldü tamam ama yani eşine neden bir gram olsun sevgi göstermiyorsun ,bir gülümseme ,bir sıcaklık .resmen "e hadi artık bu kadar soğuk olunmaz" diye düşünürken buldum kendimi.ve beklediğim hamle "elini tutmak" filmin sonunda geldi.ha bir yandan bakıldığında filmin ruhunu yansıtan bu oldu ,aralarındaki mesafe ama bize aralarında niye mesafe olduğunu az da olsa çaktırabilirlerdi.

    --- spoiler ---
  • nicole kidman hatırına izlediğim ve bazı kısımlarda tahammül ettiğim film.

    --- spoiler ---
    bir kere howie karakterinin geceleri kaybettiği çocuğunun aynı görüntüsünü izleme takıntısı ile gündelik hayatta hiçbir şey olmamış gibi davranması arasındaki çelişkili davranışlar, oyunculuk açısından iyi yansıtılamamış. burası benim açımdan havada kaldı. nicole kidman'ın sosyal ilişkilerindeki kayıtsız ve soğuk tavırları ise verilmek istenen mesaja tam olarak oturmuş. bundan sonra onu böyle rollerde daha sık göreceğiz gibi. auggie karakteri çok gereksiz olmuş ve filmin hiçbir yerinde en ufak bir katkısı yok neredeyse. filmin en beğendiğim yeri kazaya yol açan gencin ailenin evindeki karşılaşma sahnesi idi. burada kimin ne tepki vermesi gerektiği çok iyi bir şekilde dramatize edilmiş.
    --- spoiler ---
  • tavşan inine geçiş yapmak için alice olmak gerekmiyor. ya da geçtikten sonra ordaki dünyanın renkli olması da.

    film boyunca sorunlu gördüğümüz ve bu aşamada sıkıcı gelen film son anda "gibi davranarak" nasıl da sosyal hayata tutunulduğunu gösteriyor. söylenen yalanlara bir süre sonra kendileri de inanıyor ve biz filmde ki ilk hareketli anda kendimize geliyoruz. ve film bitiyor.

    yani j.c.mitchell ağır akan bir filme etkili bir son koyuyor. ama filmin sonu gerçekten etkili mi yoksa tüm film bizi o sona hazırladığı ve aslında film sıkıcı olduğu için mi son iyi geldi bilmiyorum. ama önceki işlerinde sertliğin ve başkaldırışın bir simgesi haline gelen john cameron mitchell bu filmle bizleri şaşırttı. ben daha sert bir konu ve daha dramatik bir yapı bekliyordum.

    *