şükela:  tümü | bugün
  • bafetimbi gomis sevdiğimiz bir abimizdi, janti adamdı. derbileri boş geçerdi, mesela ben geçmem.

    çok gülerdi, ben gülmem.

    belhanda "abi pas ver" dediğinde sırtını dönerdi. ben dönmem. bizde top ortaya konur. herkes ihtiyacı kadar gol atar.

    gomis sevdiğimiz bir abimizdi ama pasları da bir tuhaf dağıtırdı. tüm toplar döner dolaşır yine onu bulurdu. bende bulmaz.

    abim sahada şöyle fiyakalı
    ama biraz da yamuk dururdu
    ben sırtımı takımıma verince
    şöyle yaslanırım bi geriye.
  • barcelona'ya gitse, barcelona'nın herhangi bir futbol organizasyonuna katılması yasaklanır.

    real'e transfer olsa, katalanlar ispanya milli marşını söylemeyi kabul eder.

    manchester united alsa, alex ferguson'un kontratı ömürlük olur, hatta oğluna (varsa) bile devreder.

    türkiye'ye gelse, zorlu bir deplasman öncesi aykut kocaman tarafından ya yedek bırakılır ya da sol açıkta oynatılır.

    ünal aysal'ın çileği idiyse, geçmiş olsun şimdiden altın çilek gibi değerlenmiş oldu.

    bütün bunlara rağmen, herhangi bir ziya doğan takımında ayman abdelaziz'in ancak yedeği olur.

    edit: ferguson'un oğlu varmış. teşekkürler dude and mate.
  • gecenin bu saati balkona çıkmışım sigara içiyorum, borcum boyumu aşmış, sevdiğim kız dün sözlendi, hayatım bok gibi. sen bari gel lan kitapsız.
  • ne gerek vardı amk zaten hayvan gibi takımdınız
  • 5.defa galatasaray’a imza atmıştır
  • bir galatasaraylı olarak gelmesine kesinlikle karşakajskk şaka lan beşiktaşlıyım gelsin de kaliteli topçu izleyelim. yaşı falan fark etmez en az 15 sallar. seri’de hayvan gibi transfer. bir fenerbahçeli olarak tebrik ederim.

    not: ts
  • şimdiden galatasaray düşmanlarına fellik fellik andrea pirlo kitabı aratmaya başlamıştır.
  • falçao meselesine celince... çendisine çok tişekkür ediyürüz. çulubüne de çok tişekkür ediyürüz bizi çok iyi mi-safir ettüler monakoda. ama dedim gibi ma-lesef olmadı. bundan soraki fitbol yaşaminda falçao’ya başarılar diliyürüz. başka sorisi olan?
  • yukarılarda @teyteyteyteytey nickli yazar kardeşimizin konuyla alakalı entrysini görünce bir kötü oldum.
    aynen alıntılıyorum “ gecenin bu saati balkona çıkmışım sigara içiyorum, borcum boyumu aşmış, sevdiğim kız dün sözlendi, hayatım bok gibi. sen bari gel lan kitapsız.”
    ardından mesaj atıp: “hocam doğma büyüme beşiktaşlıyım ama sen mutlu olacaksan gelsin dedim.” kendisi de aynı samimiyette cevap verdi.
    diyeceğim o ki takım tutkusu böyle bir şey işte. o kadar kötü giden hayatın içinde mutlu olacak, tutunacak, sevinecek bir transfer haberi bekleyebiliyorsun.
    gel ulan falcao üzme insanları
  • bu saatten sonra gelmeme ihtimali yok ben kahvede herkese falcao bizimdir demişim artık, söz ağızdan çıkmış bir laf var ortada. öyle ya da böyle geleceksin.