şükela:  tümü | bugün soru sor
  • (bkz: raelian)
  • gerçek adı claude vorilhon olan, raelian movement'in kurucusu.
  • elçilik kuracağız para lazım üzerine kurulu kitap.

    arkadaş ücretsiz pdf'yi komple okudum .. o kadar merak ettim nereye bağlanacak diye.. adam sonunda bana bi arsa 3-5 hizmetkar "yüzme havuzu" yüzme havuzumuzuda kimse görmesin.. dünyadaki zenginler sana yardım etsin para versin biz bu elçiliğe yazın gelince onları ödüllendircez .. yazıyor ya la... şaka gibi...

    lan bildiğin deniz feneri dolandırması aq.. koskoca uzaylı 2 dönüm arsa ve havuz istedi ya aq... sikeyim böyle kitabı.. arkadaş bir faydanız dokunsun ... tamam ben vericem 50 tl ateşliycem ... uzaylısın sen yapma yahu..

    edit: evlilik var mıdır? diye sormuş , bizim elohim ler diyor ki kadın erkekte evlilik yok herkes sevdiği ile aşk yapar.. lan boynuz takan takana ar namus hiç bir kavram kalmamış gavatlarda.. istemiyoruz kardeşim teknolojinizi götünüze sokun.

    http://tr.rael.org/home
    http://tr.rael.org/shop/products.php?c=tr adam 300 euro ya kolye satıyo aq.. koskoca uzaylıyla konuş sonra git kolye sat

    rael iban ver senin para hazır havuzlu villalı ufo iniş pistli mekanını yaptırıcaz kardeşlik.

    imdb 3.1