şükela:  tümü | bugün
  • ne anasinin gozu midedir o. yaban cakalidir. gider sinemaya prim yaptirir, recep ivedik 7 gelir 8 gelir.

    peki biz sahan'i boyle mi tanidik? tek bir skecle mi? bu adamim tv8'deki skecleri guzeldi, yeniydi ve komikti. hem tek bir karaktere takili kaldi, hem de filmlerinde kendisine eslik eden komik bir karakter yok (yani bir eyvah eyvah degil, tek basina cikiyor skec gibi film cekiyor). bu mu cidden istedigimiz?

    ayrica abi adam son 3 yilda o kadar antipatiklesti ki gozumde anlatamam. yok yani, dunyanin en komik filmini de cekse antipatik bir insan. recep ivedik ile ve 1 mayis'taki gereksiz cikislari sebebiyle muthis bir onyargim var. ve bu recep ivedik serisine devam ettikce de bu onyargim surecek. uc dakkkalik fragmanda 2 sahne hosuma gittiyse de geri kalan 2 dakika 48 saniyeden tiksindim (ve inaniyorum ki, neredeyse tum komik sahneler de fragmanda zaten verildi).

    tamam, cok komik bulabilirsin. git tv'de izle, youtube'dan izle, bir arkadasindan cd al izle de sinemaya gidip prim verme be.
  • işkembeden hallicedir.
  • filmin sevilecek bir yanı olmamasına rağmen arkadaş baskısı ile sinemaya topluca gidip izlemek zorunda kalacağım filmlerden birisi
  • bizim oralarda bir soz vardir, 'mide mide degil b.. torbasi' derler hani boyle hic bir ayrim gozetmeksizin herseyi yiyenler icin kullanilir. bir de hani 'midesi genis' sozu vardir mecaz anlamda 'her pisligi yer' manasinda.

    karisik anlatmaya calismis olsam da anlayan anladi iste..

    bir de hatirlatmak isterim ki espiri zeka isidir kufur ve igrenclik espiri degildir.
  • işte böyle diyenler gidip izliyor ve her gişesi 4.5 milyonun altında değil.
  • aynada kendi yansımasından ürkmeyecek olan midedir. recep ivedik, kentlileşememiş, eğitimsiz, alt-orta gelir grubu insanın yozluğuna yaslanır. küfür, kabalık, saldırganlık, kendini kabul ettirme dürtüsünün aynı nitelikteki abartısıyla arz-ı endam eder. 60-70'li yıllarda köyden kente göç eden, minibüste arabesk dinleyerek göçün şokunu rehabilite etmeye çalışan kuşağın çocuklarıdır bunlar.
  • görüşünü bunu yapanlar gerizekalı ehehe mallar ya midesizler şeklinde belirtenleri gram siklemeyecektir bu kitle.
  • gülmekten ağrıyacak midedir. sanane lan neye güleceklerini sana mı soracaklar?
    "insanların neyi izleyip izlemeyeceğine maydonoz olandaki beyin" daha enteresan bence bunu tartışalım hele bi gel.