şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: fırat dema inşaat) yeni projesidir
    ancak önceki projesi olan (bkz: neopolitan eryaman) da yaptıklarını düşünürseniz para yatırmak için daha farklı projeler bulabilirsiniz
    bu güvenilmez firmanın projelerinden ev alınmaması için uyarmak isterim
  • iki daireye bir park yeri düşen proje. götümle gülsem yeridir. zaten ilk sorum şu oldu: güvenlik kaç tane olacak?

    malum park yeri kavgaları ile ünlü bir site olacağı kesin. lan hala gülüyorum.

    bu arada balkon yok evlerde. dur smiley geliyor :)
  • hocam 2+1 ve 1+1 dairelerden oluşan nezih güzel bir site yapmışsın. oturan kitle belli, çalışanlar mükemmel, harika bir kafe, güvenlik personeli on numara.

    yalnız o market kaya ne ya? elin çobanı gelip sitenin ortasına sıçmış resmen. sahibi desen ayrı bir tip, personeli desen eşek kadar adamlar laçka laçka davranıyor. çoğunluğun genç ve öğrenci olduğu bir siteye yakışıyor mu? kadınlara o bakışları, site sakinlerine askerlik arkadaşları gibi davranmaları... hayır her şeyi geçtim yan dükkanında gayet efendi düzgün insanlar tobacco işletiyor. insan hiç mi utanmaz öyle gecenin bir yarısı böğürüp boğuşmaktan? hiç mi onları görüp kendime çekidüzen vereyim demez?

    kafede yarım saat oturduktan sonraki gözlemlerim bunlar. o market el değiştirmezse siteden ev alınmaz aga. siteye girerken çıkarken görüp tiksinerek ömür mü geçer?

    edit:

    sitenin bir de dolandırıcı yöneticisi efendisi varmış. fazla daire fazla adam olunca göze batmadan çuvalla para götürüyor bu eleman. kesin kararım siteden uzak durulması, mümkünse adım atılmaması gerektiği yönünde.
  • her katta 12 daire var ve 17 katlı binalar. yani blok başına 204 daire var. toplamda sanırım 7 blok var. 1428 daire yani. ve tabii ki o kadar park yeri yok. gece bazen sadece tek arabanın geçebileceği kadar yer bırakıyor insanlar ve yanyana önlü arkalı altlı üstlü artık nasıl denk gelirse park ediyorlar. park yeri bulamayan ki çok. girişte güvenliğin karşısındaki belediye otobüsü durağının oradaki boşluğu kullanıyor. zaten gece bazı işadamlarının ikinci evi halinde olduğu için çıkışlar oluyor. garsoniyer çok yani. o marketi falan şımartan ve onlarla laubali olanlar da onlar zaten.

    1+1 daireler kullanışlı ve salonu 2+1 evin salonundan büyük. zaten 2+1 in adı 2+1. kullanım alanı 1+1 den daha az. 53 m2 * yani kümesten hallice balkonlu denen 1+1 60 m2 * ve balkonsuz 1+1 41 m2. bu sitede ev var demek haksızlık daha çok yurt odası var demek daha doğru. zaten genelde başkent, hacettepe, bilkent, odtü öğrencisi var. hacettepe ve odtü'den sıkıntı olmuyor ve olmaz zaten hadi bilkentliler biraz daha akıllı da başkentliler cidden çekilmiyor. baslı müzikli mi istersin bağırıp çağırmalar mı? biraz kendinize gelin be. insanlar işten çıkıp geliyor evine. git okulunda bağır çağır da insanları rahatsız etmeyin be.

    gürültüye gelelim. yan daire osursa duyarsın. tünel kalıp sistemi ile inşaa edildiği için zaten durumun böyle olacağı belliydi. üst katındakinin yürüdüğünü duymaman imkansız. zaten laminat parkeler akustiği arttırıyor. tüm üreme aktivitelerini duymanız olası.

    güvenliğin kapı üstü ledleri ve hgs falan yazıları o kadar çakma duruyor ki evlerin içinde o kadar güzel malzeme kullanılırken girişin bu kadar çakma durması ilginç.

    başkaaaa. hah katlardaki çöp kutusu yetersiz. evinizdeki çöpleri kattaki yangın çıkışının oradaki çöp kutusuna koyuyorsunuz ama tek kutu yetersiz en az iki adet olmalı.

    evlere klima takılamıyor. yazın gayet sıcak oluyor. özellikle güney cepheye yakınların camları yanıyor bildiğin. elleyemezsin. ve klima yok. mecbur seyyar klima falan alacaksınız. ısınması iyi ama. kışın iyi ısınırsınız. ısınma derken sıcak su gideri biraz çok. zaten bir şirket kurmuşlar onlar size fatura kesiyor.

    müşteri ilişkileri konusunda demet hanımdı sanırım. mükemmel çalışıyor ve sorunlara hemen çözüm üretiyor. parasının hakkını sonuna kadar alan biri. zam bile yapılmalı. ama parasının hakkını vermeyen personel de var. biraz laçkalık var.

    mümkün olduğunca markete uğramayın. üstteki arkadaşın yazdıklarına kelimesi kelimesine katılıyorum. yaşamkent'e mamaklı market olmaz. uyuşmaz. özbek doldurmakla olmuyor o işler. zaten o garibim özbekler de ırgat gibi kullanılıyor. ne sigorta ne bir şey. az paraya eşek yerine kullanılıyorlar.

    tobacco ile işim olmadı hiç. sigarayı bırakın len.

    cafe iyi gibi duruyor. oturmadım hiç. ona da ne iyi ne kötü yorum yapamam.

    emlakçı yani o yetiş emlak zaten yönetimden torpilli belli. ve şu dünyada emlakçı, avukat ve doktordan çekersiniz lafının kanıtı kendisi.

    fiyatlara gelince. 1+1 i 160 a alırsınız bence. 2+1 220-230 anca eder. üst katlara 260 fiyat çekmişlerdi bana ama hayatta almam. bunlar tabii ederleri. yetiş emlak veya satış ofisine sorsanız uçarlar ama yaşamkent dediğiniz yer yaşamkent'in sonu az ilerisi türkkonut ve çevre yolundaki tüm araçların sesi içerde. ve yazın köpekten geçilmeyen bir yer. herkes de köpeğinin bokunu o torbalarla almıyor.

    yahu adamlar ev görünümlü yurt yapmışlar işte. anlayın. arsa payını hesaplayın işte.

    neyse aklıma geldikçe eklerim. ha bu arada 1+1 kiralar 850 hatta pazarlık yapın 800 yapın. 2+1 de 1000 eder anca.

    bu arada evdeki malzemeler iyi. yani iyi yanlarını da yazayım tabii. grohe marka bataryalar. duşakabin marka duş kabini. duvarların kağıdı zamanla kalkmalara maruz kalıyor ama teknik personel gelip düzeltiyor. fırın ve bulaşık makinesi teka. incek prestijde buzdolabı ve çamaşır makinesi de vardı ama burada onlar yok onları siz tedarik ediyorsunuz. teka buzdolabı 1. seviyede bile iyi soğutuyor. ama teknik bir sorununuz olursa beyaz eşyanın teknik servisi bok ötesi kadar kötü.