şükela:  tümü | bugün
  • alıp unutacaksın diyen arkadaşı 3 dolarken yaptığım alımımla selamlıyorum, o günü hala unutamıyorum..

    edit: benim gibi mağdurların desteği yediğim kazığı azaltıyor, teşekkürler ey ripplezedeler.
  • 0.0000001 btc şu anki paribu kurunda aşağı yukarı 0,0077 tl yapıyor arkadaşlar.

    yani saat başı girerek toplamda 10 lira kazanmak için 10/0,0077= 1299 saat başı girmeniz gerekiyor asdasdas.

    sonuç:

    10 lira için 1299 tane saat başı bu siteye girenin ben aklını sikeyim.
  • -al unut abi
    (unutamadı)
  • hani 2 dolara yaklaşamazdı amına koduklarım. size güvenip almadım 1 dolardayken alayınızın amk
  • sırf refli link vermek için tron başliğina yazdigini kopyalayanlarin olduğu coin. ulan bari fiyatlarini dogru yazsaydin.
  • 1.20 den almıştım 2.70 olunca burda satıyimmı diye sormuştum sakin satma demişlerdi. şimdi o satma diyen kişileri arıyorum. topuklariniza sikicam.
  • adam, hayat kadını ile anlaşmış: demiş kaç para? kadın demiş 100 dolar. bu demiş ben 500 veririrm ama döverim. olsun demiş kadın 500 ver de döv. çıkmışlar yola. adam hatırlatmış, bak fena döverim. kadın demiş döv yahu. 500 ver de. gelmişler otele girecekler, demiş adam seni döverim. kadın demiş döv ulan, 500 verdkten sonra. son anda adam bir kez daha hatırlatmış bak döverim. kadın kızmış ne kadar döversin yahu? adam demiş verdiğim parayı geri alana kadar!

    ripple budur!
  • refli borsa linki verip birde bunu gizleyenleri şahin k siksin. (nokta)
  • sonunu düşünen kahraman olamaz diyerek bekliyorum redditçileri sözünüzün erisinizdir umarım:)

    edit: ripple'ın cenazesinden geliyorum. çok ağlattın bizi.

    edit2: daha ne kadar düşeceksin 1 tl mi olmayı planlıyorsun yeter artık bi dur soluklan
  • kıyamet bugündür ey ümmeti muhammed.