şükela:  tümü | bugün
668 entry daha
  • birkac gundur firtina oncesi sessizlik yasiyor kendisi. son buyuk yukselisten sonra iyice soluklandi ve 0.0001500 seviyelerindeki yerini saglamlastirdi. birkac gun icinde yeni bir pump daha bekleniyor.

    yine birkac gun icerisinde bunun gibi centra (ctr) isimli coinin de bir patlama yapacagini dusunuyorum. dun zaten bir miktar yukseldi ancak bu sadece hazirlikti. haftasonuna kadar 0.0003000'u gormesi muhtemeldir.

    kripto paralara yogun ilgiden dolayi cex.io, bitfinex gibi bircok buyuk exchange market yeni uye alimini kapatirken su asamada alimi icin en kolay site binance. gunluk 2 bitcoin yani yaklasik 120 bin liraya kadar hesap onayi gerekmiyor. yani selfie'dir, pasaporttur vs bunlari gonderip gunlerce onay beklemiyorsunuz.

    paribu, btcturk, koineks veya koinim'den oncelikle bitcoin alarak cuzdaninizdaki bitcoin'i binance'a transfer ediyorsunuz ve market bolumunden ripple'i secerek alim emrini veriyorsunuz.
  • son 1-2 gündür acele etmeden, korkutmadan sakin sakin yükseliyor evimin kirasi, gözümün nuru.
  • uçuşlarda olandır.
    --- spoiler ---

    https://uzmancoin.com/ripple-zengin/
    --- spoiler ---
  • 38.74 billion supply i olan bu sebeple öngörülen 1 sene icinde 100 dolar seviyelerine çıkabileceğini düşünmediğim coin. suan tum market hacimi 600 billion dolar seviyesinde. 100 dolar seviyelerine çıkması demek suan coin market kapasitesinin 7 katına ulaşması ve sadece xrp nin egemen oldugugu bir market olmasi demek. bence bu mümkün değil. ama xrp umut vadediyor orası kesin diğer coinlerden xrp 'ye geçiş her geçen gün sürüyor ve tahminim market hacminin yarısına ulaşacak 2018 senesinde bu da market kapasitesinin 2017 deki artış yüzdesinin çok ciddi bir yuzde olduğunu düşünürsek ve market hacminin yarısını xrp kaplayacak diye varsayarsak 2018 sene sonu tahminim 14-18 dolar arası.

    bu arada pump bekleniyor büyük ihtimal kanada banka açılış saatlerinde yaşanacak bilmek isteyen arkadaşlara duyurulur. tsi 17:00 ile 20:00 arasinda gerçekleşeceğini düşünüyorum. pump u beklemeden almak isteyen arkadaşlar almalı seviyenin en fazla 0.0001750 olmasini bekleyin ve satin. ytd
  • orospu çocuğuna bak, çok bilmiş bak bak bitcoin alip binance e atiyormusuz. aa çok ilginç. sikik. millete 15 dolar fee odetiyor 3 kuruşluk referans için amına koyim.

    neyse türk sitelerinden lite coin alip bu şekilde yurtdışı sitelere geçiş yapabilirsiniz. 2.5 dolar aktarım ücretiyle.

    referans linki yok neye yaradığını bilmiyorum. taş catlasa 10 dolar gelir 10 kişi getirsen. 10 doları 5 dk de al sat yaparsın mk.

    edit: telefondan girdiğim için göremedim. sabah sabah yersiz gerilmişim lajskldask neyse refli linkinizi sikeyim yine de.
  • alan alır kar yapar alamayan avcunu yalar tadında bir yerde durmakta olan coindir. pump geliyor gibi bir hava var kendisinde.

    alamayanlar için fakirler için bitcoin kılavuzu v.1.0

    #72919894

    alırım ben para bok diyenler için giriş seviyesi hızlandırılmış bitcoin ağırlıklı borsa tarifli kılavuz

    #73224595
  • beyler binance dan alirsaniz kiciniza fee ucreti kacar. koineks ten doge alin, onu hitbtc hesabiniza yollayin, oradan litecoin ya da usdt alin ve ripplearinizi bu yolla satin alin. bu yolla odeyeceginiz fee minimum olur.

    binance dan btc ile alin diyen dolandiricilara inanmayin. referansli link ile kendilerine pay cikarma maksadiyla 100 tl lere varan fee ucretini size gecirecekler. aman dikkat.
  • coin maceramdan bir kesit sunayım.

    bu işlerden hiç anlamayan biri olarak cryptonator'a üye oldum mobil uygulamasını falan indirdim. 10 dolar geçtim 9.44 dolar olarak depositim oldu.
    sonra burda yazılanları okudum, arkadaşın biri bytecoin alın artcak olm demiş, ben de gittim 9.44 dolarlık bytecoin aldım. bi yandan burayı okuyorum bi yandan coinciklerimi takip ediyorum. başka bi arkadaş al sat yapın daha güzel oluyo demiş. bytecoinimin usd karşılığına bakıyorum 16.62'ye ulaşmış. sattım bekliyorum düşsün diye, bytecoin düşüyo ama ben satın almaya kalktığımda öncekinden daha az bytecoin teklif ettiğini farkettim. işte fee tabiriyle tanışmam böyle oldu asdffhgd neyse bekleyişe geçtim, bi yandan burayı okuyor bi yandan bytecoini takip ediyorum.

    bu başlığı gördüm girdim biri demiş ki bu coinde gelecek var bunu alın. tamam lan dedim 16.62 dolarlık ripple aldım. sonra araya iş yoğunluğu falan girdi hiç bakamadım noldu diye. az önce uygulamaya girip bi bakayım dedim 41 dolarım olmuş. tüm bunlar 1 ayda oldu. seviyorum seni sözlük.

    tanım: cici coin, güzel coin
  • vebitcoin.com'da da try karşılığı satılmaktadır. fiyat karşılaştırması, komisyon oranları, borsa hacmi vs bilmiyorum. seçenek olarak bakabileceğiniz bi yer.
  • alım satım konusunda her türlü yardımcı olurum. bu sırada bir öğrenciye makarna parası çıkarmak isterseniz ripple alırken şuradan üye olabilirsiniz.

    https://www.binance.com/?ref=15250826

    size hiçbir ek götürüsü yok.
351 entry daha