şükela:  tümü | bugün
  • bu sefer gerçekten ortadoğuda kartlar yeniden karılıyor.
    padişaha isyan edenler sözünü esirgemiyor.
    sarayda ise kızgınlık ve endişe yükseliyor.
    çok sıcak bir yaz başlıyor.
    http://www.medyafaresi.com/…vga-etti-iddiasi/911315
  • kavga değil bu reis haşlamış.
    gider yapmış.
  • küçük eniştenin patronuna karşı çıkamayacağını bildiğimizden reis bunu fırçalamış diyelim.
    (bkz: tatsızlık)
  • eğer iddia doğruysa, erdoğan'ın davutoğlu'na bile muhtaç olduğu anlaşılır istanbul için.
    davutoğlu'nun istanbul'da olmaması rahatsız etmiş reis'i, allah allah...

    ekrem başkan kaç puan önde acaba? *

    başka bir şey daha var; erdoğan davutoğlu'nun akp için çalışmamasından bu kadar rahatsız ise, davutoğlu'nun ciddi ciddi akp'den oy alabilecek potansiyeli olduğunu düşünüyor olabilir. ya da bilmediğimiz başka mevzular belki...
  • kesin yaşanmıştır dediğim olay.
  • tutmayin kucuk enisteyi, diycem bi gulme geliyor.

    reis’in tahminimce kavga etmedigi kimse kalmamistir etrafinda, kavga demeyelim haslamadigi diyelim.

    sira golgesine gelmistir artik.

    soyle neseli, guler yuzlu bir davranisini 15 sene de kac kere hatirliyorsun desen 3-5 ancak derim.

    ama kavga, bagiris, cagiris, azarlama, argo dahil negatif kelimeler desen hergun derim.

    bu kadar asik surat, kin, nefret sagliga da zararli aslinda.
  • --- spoiler ---

    “boş ver şimdi gazetecileri falan. bunlar bahane. sen neredesin, biz neredeyiz?” diyerek telefonu sert bir şekilde kapattı.

    --- spoiler ---

    iddia bana çok mantıklı geldi.

    (bkz: yalnızım dostlarım yalnız)
  • davutoğlu'ndan medet umduğuna göre reis baya baya kaybedeceğini kabullenmiş.

    keyiflendirmiş kavgadır.
  • son konuşmasında eşref-i mahlukat üzerinden şereflerini tartışmaya açması aralarında ciddi bir sorun olduğunu gösteriyor.