şükela:  tümü | bugün soru sor
  • o dönemde lise mezunları da yedek subay olarak görev yapabiliyordu.

    aynı zamanda benim de yüzbaşı apoleti takılmış olarak çekilmiş fotoğrafım mevcuttur.

    not: bir rivayet, o dönem 2 yıllık bitirince de yedek subay olabiliyorsunmuş, bir rivayet daha var bu da 3 yıllık okullar da varmış o dönem ve onlar da yedek subay olabiliyormuş.

    edit: lise mezunlarının yedek subay olabilirliği 1960 ta kaldırıldı diyenler var.
  • -bi fotograf çekinip getircem kanka
  • (bkz: astsubay olarak askerlik yapmak)

    (bkz: astsubay)

    (bkz: asteğmen)

    sayın cumhurbaşkanını sevip destekliyorsunuz, bari biraz okuyun veya bilgi sahibi olun da öyle savunun. astsubay olarak askerlik yapmak bildiğim kadarıyla şuana kadar hiçbir vatan evladına nasip olmamış. bu haliyle övünülüyorsa bilemem.
  • askerlik fotoğrafı var. üniversite fotoğrafı yok. tamam.
  • (bkz: ast ney ?)
    (bkz: ben askerde orgeneraldim)

    valla bildigim kadariyla daha turk ordusunda zorunlu askerlik hizmetini astsubay olarak yapan bir turk genci olmamistir . diplomasi olsa da olmasa da hatta profesor de olsa okuma yazma bilmesede bu mumkun degildir.

    o dediginiz astegmendir. yedek subay olarak gecer.

    (bkz: astegmen)

    bilmiyorsunuz bari yazmayin amk. en cok cahillerlerde olan ozguvene hastayim.
  • neden okul ve diploma sorusuna okul ve diploma belgeleriyle değil, başka konulardaki malzemelerle cevap verildiğini sorgulamayan kişiye çomar denir.
  • astsubay olarak zaten yapamaz da rte seçimi kaybettikten sonra hapisten de zor çıkar.

    adamın suç listesi fena kabarık.

    sahte diploma ile yedek subay olmayla başlamış, hızını alamayıp aynı diplomaya cumhurbaşkanı olmuş.

    çaldığı, çırptığı her şeyi geçtim. bu bile tek başına büyük suç değil mi?
  • "astsubay" olarak yapmış ha? allahım, tamam savunuyorsunuz da, birseyleri bilerek savunun; 4 yıllık üniversite mezunlarının uzun dönem yedek subay askerlik yaparak aldıkları rütbenin adı (bkz: asteğmen) dir. astsubay olarak askerlik yapılamaz.
  • babamın askerlik yaptığı zamanlarda lise mezunları asteğmen oluyorlarmıştır.
    askerde assubay olmak ne lan?

    edit: yıl 1952-1954, erzurum pasinler, piyadeci
    eddit: zat-ı şahanem de son 16 ay asteğmenlik yapmış 285. dönem efsanesi ve mağduruyumdur da ayrıcana.