şükela:  tümü | bugün
  • frito lay'in yeni ürünü. şahsımca ketçap aromalıdan daha güzel olup ruffles'ın en iyi çeşididir.
    edit: bir süre sonra bayıyor.
  • şişman adam besini.
  • lezzetli, dil yakan cips.
  • dün gece korku filmi eşliğinde yediğim ruffles'ın yeni acılı cipsi ben beğendim. yanında uludağ gazoz olacak dünyalar benim.
  • hayatımda tattığım en rezil şeylerden bir tanesiydi öğğğk.
  • adının 'acı margarin aromalı' olarak değiştirilmesi gereken, iğrenç ötesi cipsimsi. hangi aklıevvel buna margarin koymak istemiş ve bunu herkesin 'kanat aroması' sancağını düşünmüş bilemiyorum. eğer böyle ağzının tadı olmayan, zevksiz kişileri fritolay bünyesinde barındıyorsa, çok yazık.

    edit; bundan evvel yine ruffles'ın siyah paketli (adını hatırlayamadım şimdi) bir ürünü vardı bayılırdım, harbiden güzel patates cipsi tadı ve acı idi, bu rezil şeyin onunla hiç alakası yok. insan bunun tadına bakıp da piyasaya sürülmesi için onay vermeye utanır.

    edit :gerçekten çok sinirlendim. 5 tane attım ağzıma, paketin gerisini az önce çöpe attım. 3,25tl verdim, 3 tl'yi çöpe attım.

    edit: üslup yumuşatma
  • şekerli, yağlı, iğrenç besin. acı kanat ile alakası yok maalesef. hani merak edip alayım derseniz size şöyle söyleyebilirim ki ağzınızda bıraktığı yağ tadı dışında ketçap ve bir miktar hafif acı bir tat alıyorsunuz o kadar. para israfı yani.
  • bu cips firmalarının bünyesinde damak tadı olan -hatta damak tadı bile fazla, ağzı olan diyelim biz ona- kimse çalışmıyor mu diye merak ettiren üründür.

    bir iki tane yenilebilir o konuda bir sıkıntı yok ama sonrasında dili fazlasıyla yoruyor. belki hafifletmek maksadıyla yoğurtlu sosla denenebilir.

    edit: evet naneli yoğurtla gideri var, eskaza bunu almış bulunup da nasıl yiyeceğini düşünen arkadaşlar için iyi bir çözüm olabilir. onun dışında pek yenecek bir cips değil bu
  • bunun lezzet geliştirmesini aramızdan biri yapsa on kere fabrikanın önüne koymuştunuz, tazminat da ödememiştiniz, bu cipsi ureten tadına onay veren kim varsa bu ülkede yaşamıyordur , tanım: kötü tadlı yağ deposu.
  • ruffles acı kanat, paketinin üstünde sırıtan messi ile hayal kırıklığı olacağı belli olan bir cipsti. kanat tadı beklemiyordum, "acaba nasıl bir şey yaptılar yine" diyerek aldım. içinde tavuğa en yakın şey süt tozu zaten, diğer entrylerdeki margarin-yağ tadını veren o. aslen ketçaplı ruffles’ın daha acılı ve soğan-sarımsak tozu eklenmiş hali diyebiliriz. ilk tadımda domates tozundan ya da sitrik asitten kaynaklanan yoğun bir eksi tat var, sonra hafif ama rahatsız edici, "çiğ" bir acıya bırakıyor kendini ve sarımsak çok baskın. bu ekşi-acı tadın neresi "acılı kanat" olarak yansıtılmış bilemiyorum. bu kötü tat bombardımanı birkaç parçadan sonra tat almanızı da baskılıyor zaten. puanım üç, umarım bir an önce dünya kupası'nda messi'nin kayboluşu gibi kaybolur.