*

şükela:  tümü | bugün
  • talk show formatının türkiye'deki birinci kuşak temsilcisi, tiz kahkahalar zindanı, püskül saçlı - o zamanların ablamsı- abisi... espri yapıp yapmadığını hatırlayamadığım şovmen... yok lan gülmüşümdür ya...
  • halamin standuplari deyu bir stendap $ovu olan adam.gidemedim ama tv de bir kismini seyretmi$tim de baya komikti.ayrica kufurlu konu$an agzi bozuk biri,leyla tekul'le birlikte ''gulu gulu dansi'' diye bir $arki yapmi$lardi erbakana ithafen..
  • levent kırca da taklidini yapmıştı bi programında hüsmen ketum şov gibi bişeydi. gülerken elindeki kediyi sağa sola fırlatıyodu falan. nerden hatırladıysam şimdi..
  • ilk talk showcu degilse de (bkz: laf lafi aciyor) (ondan once bakmasinizda olur:orhan boranla diz dize yanak yanaga) talk show a benzeyen ilk talk show uyapmis birisi idi. rahmetinden sual olmayan ozal da programam katilmis, plastiplarde taklidini yapan ve sonra kara melek dizisinde gorup "ne alaka?" dedigimiz ziya kurkutu karsisina cikartmislar (yonetmenimiz isaret etti o sahsin adi ali zeytin imis), yuzune karsi taklidini yaptirmislardi.

    ozal "hosgoru insaniyim" dercesine protezlerini gostere gostere gulumsemis, "hagaten de cok yetenekliymissin" demisti. akabinde bir ara bir bakisindan delice killandigini anlamistik.

    rustem batum ise iyi bir dinleyiciydi, konusturur fazla konusmazdi. simdi ise ogrendim ki doganin sesini dinler olmus, kulagima ne hos gelirse dinlerim ekolunde son nokta oldugunu anladim bu insanin.
  • diğer talk showculara nazaran daha efendi ve muhterem bir insandır, bu efendiliğini tez elden ortadan kaybolarak da göstermiştir zaten.
  • hem st josephli hem de tilbe saran in eski esi.
  • fena olmayan şekilde tumba çalan insan.
  • rugan ayakkabılı hipopotam adlı bir de kitabı olan dilbaz.

    hatırladığım kadarıyla çok da geveze değildi. trt formatına çakılmış izleyiciyi çimdikleyen kombinasyonları vardı. şu göğüslerini açıp şiir okuyan kadın hikayesi felan.
    türk televizyonlarından aradığını bulamadı. bulsaydı bırakmazdı. bu işin yani talk show dedikleri zamazingonun amerika'da eğitimini aldım ben gibi bir demecini okumuştum sanıyorum.
    en son izlediğimde bir cem özer programındaydı.
    elemanı göt etmesi, ve parlak suratında bu işler böyle yapılır oğlum dercesine muhafaza ettiği müstehzi gülümsemesiyle sevmiştim keratayı.
  • 21.02.2004 tarihinde beden şarkısı yan yana izlediğim talk-showcu...