şükela:  tümü | bugün
  • zamanın ötesine uçacağımı bile bile yazayım: bu adam futbol maçlarını murat kosova'dan çok daha keyifli anlatıyor.
  • ey beinsports şu adamı al sa şampiyonlar ligi yıllar önce kaldığı yerden devam etsin.

    onun sesinin olmadığı bir şampiyonlar ligi maçı tuzsuz pilava, sergensiz beşiktaş'a, şekersiz coca cola'ya, 1.4 motorlu mercedes'e benzer.
  • "nasıl anlatalım şimdi bu golü size?"

    acilen sahalara dönmesi gereken efsane.
  • beinsportun ercan taner den sonra kadrosuna katması gereken efsane spor spikeri.
  • "dileriz bu yagmur galatasarayin gol ciceklerini sular sayin seyirciler" - modern zaman baudelaire'i
  • kendisi, efsanevi şampiyonlar ligi anlatımlarının yanında, gökmen özdenak'ın "aa hamını oğm" olayından sonra soğuk kanlılığını korumaya çalışarak "artık programı bitirme zamanının geldiği anlaşılıyor" diyip ardından "ıgh" diye koyvermesiyle de hatırlanmaktadır.

    futbolun özlenen, kaliteli sesidir...
  • şampiyonlar ligi maçlarında yokluğu hissedilen adam. saçma sapan telaffuzlardan, gereksiz bağırışlardan bıktık.
  • oturduğu koltukta her an uzaya fırlatılacakmış gibi oturan adam. nerde o günler.
  • arkadaşlar bu adam şampiyonlar ligi spikeri rica ediyorum boktan ligimize bulaşmasın sesi. stamford bridge dolaylarında yankılanmalık sesi var adamın yeni kent asaş dolaylarında değil.
  • bundan 5 sene önce bir türkiye kupası eşleşmesinde eskişehirspor, istanbul'un o zamanlar 3. ligde yer alan semt takımlarından çıksalınspor ile eşleşmişti. tabi semtte bayram havası. takım hem 3. ligde hemde türkiye kupasında mücadele edecek. neyse konuyu dağıtmayalım, maç a spor'dan yayınlanacak ve maçı sabri abi anlatacak. buraya kadar her şey normal. ama sabri abi için normal değil. çünkü doğal olarak tanımıyor çıksalınspor'u. açıyor twitter'ı yazıyor takipçilerine. ''arkadaşlar bu maçı ben anlatacağım ama çıksalınspor hakkında çok şey bilmiyorum, takımı yakından tanıyan arkadaşlar bana yardımcı olabilir mi?'' gibisinden bişiler karalıyor. altına bir sürü cevap geliyor, sabri abide kibar, hepsine tek tek teşekkür ediyor. maç başlıyor, sabri abi bütün aldığı bilgileri bir güzel maça yedirip seyirciye aktarıyor.

    yani takım seçmiyor, taraf tutmuyor, kim varsa sahada herkes hakkında biraz araştırma yapıyor sonra onu güzelce seyirciye aktarıyor.

    o zaman bu davranışını gördüğümde çok takdir etmiştim, işini severek yapan bir insanın ne kadar değerli olduğunu görmüştüm.

    umarım o çok sevdiği sampiyonlar ligine bir gün mutlaka kavuşur ve biz de o eski şampiyonlar ligi tadını onun sesinden tekrar alırız..

    şampiyonlar ligi havasında anlattığı o maç ise; (bkz: 25 eylul 2013 eskisehirspor ciksalinspor maci)

    maç 7-0 bitmişti ama olsun. semt bizim ev kira..

    zamanın ötesinden edit: ben bunları yazdım ama zaten daha önce de yazmışım :/ (bkz: #39837345)

    nasıl saygı duyduysam artık, 4,5 yıl sonra bile aynı heyecan ve keyif ile anlatmışım hadiseyi*