şükela:  tümü | bugün
  • büyük ekşi sözlük isyanı hareketi ile birlikte başlattığımdır.

    10 kere cevap yazmama rağmen, isyan başlığındaki editleri okumayıp, tam da eleştirdiğim şeyi yaparak sürekli "aynı" şeyleri yazan "farklı" yazarların acınası bir ironiyi bizlere yaşatma gayreti içinde, inatla girdilerim arasında gezip, yazı yazan papağan taklitleri burda da olmasın diye başa kendi girdilerimi yazıyorum.

    #78824821
    #78878825
    #78912301

    ben kendimi eleştirebilecek olgunluktayım. peki sen?

    buraya ifşalayın bunları. yönetim bisey yapmazsa en azından utanıp kendileri silerler girdilerini.
  • (bkz: #80577470)
  • utanılası bir platformdur. mahkeme mi kurdunuz nedir? engizisyon mu lan burası? yoksa chp kadın kolları mı? düzgün türkçe ile küfretsek yine de yanar mıyız?

    edit: yavaş yavaş şu içinde bulunduğumuz tiksinç başlığa yazdıkları ifşaları sileceklerin başlığıdır. eğleniyor musunuz gençler? çok şükür sayenizde bugün de birilerinin adına utanmış oldum.
  • (bkz: #68090139) bi üstteki

    (bkz: #80475446) onun üstündeki

    (bkz: #78843133) başlığı açan

    (bkz: iğneyi kendine batır çuvaldızı başkasına)

    edit: son 2 entry bilinmeyen nedenlerden ötürü uçmuş. ekran görüntülerini atan güzel insanlara teşekkürler. eksiup/c0300931a74.png
  • (bkz: #80588835)
  • milleti "aptal aptal espriler yapıyor" diye ifşa etmeye çalışıp, aşağıdaki espriyle kalitesini belli etmiş, millete yarım aklıyla laf sokmaya çalışan adamın yararsız, faydasız ve anlamsız çabası...

    #80166071
    #80182112

    çok eskiye de gitmedim he... daha kendin bir bok değilsin, milleti mi ifşa edeceksin? gir bak, tüm entrylerimi de ifşa et, senden değerli değil be beyin özürlüm...

    not: silinirse diye kanıtlar:

    1
    2
  • (bkz: kötü niyetle açılan başlık) altında incelemeye çalıştığım başlıklar da bu platformun ilgi alanına girmektedir.
  • böyle durumlarda başlığı açan kişinin birkaç "basit" entry'sini bulmak için topukları götte koşup gelenler oluyor ya, çok seviyorum lan o kafaları. başlığı açan kişi zaten diğer başlıktaki düdüğün gidip bulduğu örnekleri buraya yazıp "ben kendimi eleştirebilecek olgunluktayım. peki sen?" demiş, ileri salak mısınız nesiniz lan siz? ne oldu mesela sen başka entry bulunca? nedir yani durum?

    sevgili düdükler, başlık "saçma sapan başlık ve girdileri ifşa platformu" ve bu başlığı açan kişi isterse imla kurallarının içine sıçmış, ileri derecede basit entry'ler yazıyor olsun, değişen ne lan? örneğe uygun mu? e yaz gitsin o zaman.

    mesela aranızda az sonra bu entry'yi de bu başlığa örnek olarak yazıp orgazm olmak için planlar yapan en az üç tane salak vardır. nasıl lan, bildim mi?

    bu arada, gayet keyifli bir başlık ama buraya entry yazmak insanı gerçekten de yoracaktır. yine de kafamda birkaç keyifli düşünce var, bilemedim neler olur.
  • (bkz: #80592054)