• ing. guvenli.. (bkz: safe mode)
  • ing. kasa..
  • ecnebi icinde yiyecek olan dolaplara da boyle der bazen.
    "- any chips in the safe honey?..."
  • amerikali bagimsiz yönetmen todd haynes'in 1995'de cektigi, basrolünü julianne moore'un oynadigi film. basta kendisine olmak üzere, cevresindeki herkese ve her seye ölümcül bir alerjik tepki gosteren kadinin hikayesi anlatilir. filmin alt metninde aids ve escinsellik temalari islenmektedir.
  • güzel bir travis şarkısı. gerçek sözleri :

take all the goods from all the bads and tell the people that you've gone away.
    now lift your head up to the sky.
    now you can tell apart the blacks from the whites.
    we watse the time we treasure dear.
    my onlythought is that they could br right.
    oh look there she goes another year.
    about as distant as a satellite and i feel so safe.
    and i feel safe, so safe.
    so safe.
    the world's a small child in the dark, and my mind's the same place as it's always been.
    the monsters seem to fade so fast.
    upon the waking of another dream and i feel safe, so safe.
    and i feel safe.
    i feel so brave, i'm not afraid of anything they've got to say.
    and you're ok because you're tucked away.
    don't go astray, you've got to be just who you are.
    who you are.
    when i was young things didn't last.
    my only care stemmed to the price of sweets.
    now i am older i can laugh.
    a dolly mixed up man with rotten teeth, and i feel safe, so safe.
    and i feel safe, so safe, so safe.
    and i feel safe, so safe, so safe.
  • (bkz: semi-detached)
  • temel insaatcilarinin statik problemlerini gidermekte kullanilan daha cok radye temel ve doseme sistemlerinin cozumunde kullanilan bir software.
  • yasadigi refah duzeyi yuksek topluluktaki her kimyasala alerji beslemeye baslayan, bu soruna care ureten sifatta bir klinigin, bir anti-hareketin "are you allergic to the 20th century?" gibi ticari bir mottosuna kapilip careyi bu anti harekette ararken, karsiolmanin da tamamen sistemin icinde olmanin icinde boguldugu bir dunyada, belki bu kliniklerde zengin hayatinin butun tuketiminden kacarsa "guvende" olabilecegini hisseden, gel gor ki bu kacarken kapana kisilan, kendini guvende hissetmek icin kaca kaca sonunda tamamen izole bir iglooya kacan carol. psikiyatristinin sordugu "who are you?" sorusuna cevap veremeden bosluga bakarken carol, zamani gelince arkadasinin onerisi uzerine meyva diyetinden bile geri kalmamis, kuaforundeki randevularini hic aksatmamis, kuafor-jimnastik salonu-ev ucgenindeki yasami sirasinda bir kez bile durup aynaya bakmamistir. 80'li yillarin sterilligi icindeki sessiz sikintiyi gosteren, ama buna sunulan alternatiflerin de kisileri ayni kapana kistiran kiskaclar oldugunu gosterir yonetmen todd haynes. there is no safe place.
hesabın var mı? giriş yap