şükela:  tümü | bugün
  • natuk baytan'in cektigi yardirici replikleri oldugunu dusundugum kemal sunal filmi. unlu sanatcinin o unlu yuruyu$u'nun en cok vurgulandigi film.**
  • baba'nın oğlu kemal * kocaeli'de pişmaniyecilik yapmaktadır. muhtar tarafından öldürülen babasından kendisine yüklü miktarda miras kalmıştır. babasının yakın arkadaşı avukat ve oğlu, kemal'i kocaeli'den istanbul'a, muhtar'ın karşısına çıkartmak için getirirler. olaylar gelişir... ayrıca bütün ilginç kabadayı isimlerini duyduğumuz bir film olarak da türk sinema tarihi'ne geçmiş, natuk baytan üstad sağolsun bu filme ekolünü katarak (bkz: kemal sunal filmlerindeki natuk baytan ekolü) ortaya kült bir yapım çıkarmıştır... 70'li yılların tüm giyim kuşam akımını (ispanyol paçalı takımlar, puantiyeli dar gömlekler, kalın kravatlar, balta favoriler, maço bıyıklar vs.) bu filmde gözlemleyebilmek ayrıca mümkün. sinemamızın emekçilerinden rahmetli yusuf sezer de hapishane kabadayısı tikli sadi rolüyle kısa da olsa döktürür.
  • bu filmde dikiştutmaz sabri nin.. yardımcısına
    "arnavut!!! votkamla eriği çalıştır" emir cümlesi tarihe geçecek sertliktedir.
    (bkz: dikistutmaz sabri)
  • kemal sunal'a fiyaka basarak yürüme dersi verilirken arka planda çalan müziği her dinleyişimde koptuğum film.
  • "babanın oğlu kemal"in muhtar tarafından planlanan pek çok suikast girişiminden süper şekillerde yırttığı filmdir.

    -alo muhtar,bu yolladığın karı çok cılızdı dansıma dayanamadı öldü.bi daha ki sefere daha etli butlu bişey yolla belki o dayanabilir.
  • kemal sunal'in "korkusuz korkak"dan sonraki en iyi filmi. bu filmiyle kemal sunal mafyayla epey dalga gecmistir bir halk adami olarak da ona da bu yakisirdi zaten. filmde ozellikle dikis tutmaz sabrinin konusmalari superdir;
    -dinleyin ulan develer istanbul'un en buyugu benim,
    -baba takiminin da haracini kestik,
    -istanbulda bize posta koyacak adam kalmadi,
    -benim attigim dikisi kimse sokemez,
    -arnavut votkamla erigi calistir ulen.
    ayrica kemal sunal'in pavyondaki sef garsonla muhabbeti de super komiktir;
    g:abi ver su mubarek elini opeyim.(o sirada masadaki numara alnina yapisir)
    k:ne ulan bu numara?
    g:aman abi sen numara yer misin.
    k:ben yemem sen yer misin?
    g:sen icin her turlu numarayi yerim abi.
    k:ye ulan o zaman su numarayi.(garson uzerinde numara yazan kagidi yer)
    g:yedim kemal abi.
    (o sirada hediye edilmek uzere bir silah gelir masaya)
    g:kemal abi dikis tutmaz sabri'yi madara ettigin icin bu dokuzlugu kabul et.
    k:onsekizligi yok muydu lan bunun.
    g:bu sana daha cok yakisir abi.
  • kemal sunal ın kabadayıya yan bakma sahnesinin gülme krizine yol açabilecegi film. ilk kez seyredip de gülmeyen bir insanın olması imkansızdır. ayrıca yıldırımçarpar kokteylini içtikten sonraki hareketler de muhteşemdir.kemal sunal ile papağan ziya nın diyologları da enterasandır.kemal sunal'ın papağana

    - kusura bakma ağabey ben seni kuş sanmıştım !

    demesi adamı yarar
  • türk sinema tarihinin en kötü rol yapan kadını bu filmdedir. kemal sunal ın yanlışlıkla damadın kucağına düştüğü sahnede gelin kızımız :

    "ahlaksız,namussuz!...seni böyle bilmiyordum,annemin evine gidiyorum"

    derken yüzde sıfır ifade vardır.
  • hediye edilen bombalı çakmağı depoda çakmaya çalışması üzerine bombacının eline atlaması ve "aman abi burası patlayıcı dolu" demesinin üzerine kemal sunal'ın her izlediğimde beni koparan sakin,karizmatik ve etkileyici sesi ile "elimi bırak" demesi aklıma geldikçe tebessüm etmemi sağlar.
  • en sevdiğim kemal sunal filmlerinden biridir. kemal sunal'ın dar beyaz takım elbise içinde fötr şapkalı kafası bükük yavaş yavaş yürüyüp aniden omzunu düşürerek adamları korkutması gibi muhteşem sahneleri vardır.