şükela:  tümü | bugün
  • beşiktaşımıza destek olmak için dün gece malmö'nün dahil olduğu gruptur. dörde tamamlanması halinde okey masasını kuracağız.
  • arkadaş anlamıyorum. hadi biz deplasmanda yedik. lan sen sahanda 6 yedin amk. neyin derdindesiniz amk?

    geçen sezonda neredeyse yada belkide kırmışsınızdır en fazla gol yeme rekorunu amk. her maç 4 4 4 deplasman evinde falan.

    astanayı yenemediniz lan 2 maçtada da. yuh amk.
  • şampiyonlar ligi gruplarını 0 puan ile bitirenlerle, yine şampiyonlar ligi gruplarında, 6 maçta en fazla golü yiyerek rekor kıran hanzoların eleştirdiği takımlar. türk takımları bazında tabi.

    ya resmen "sen eleştirme ulan ayı" denilecek vaziyet.

    edit; beşiktaş hesabını liverpool ile kapattı, geldiler, siktik yolladık. ama yosmaların ne kuyruk acısı var da dinmedi muamma.
  • birbirinden rezil sonuçlar alarak o sezonlarda türkiye'yi rezil eden üç takımdan birisi :

    "0 puan alma,
    diğeri 8 gol yiyip,hiç gol atamama,
    diğeri yine bir türk takımına ait, en çok gol yeme rekoru olan 15'i geçerek, 19 yapma"

    rekorlarını kırmış, hala birbirlerine ergen gibi laf sokuyor. alınan sonuçlar sonrası nasıl galip gelince, gururlanıp seviniyorlarsa; bu bozgun sonralarında da her biri ayrı ayrı rezilliği iliklerine kadar hissetmeli ve rakiplerine amiyane tabiriyle bok atmamalı. ama nerdeee, salla gitsin karşıya kim takar bu gerçekleri. :)

    not : uefa "çeyrek final" kupalıyım

    düzeltme : gol yeme rekorunu 24 golle kıran avrupa'nın güçlü ekiplerinden bate borisov'muş, affınıza sığınarak ,yanlış bir bilgi vermişim.
  • - sizinki gollerin kardeşliği olsun.
  • birisi beşiktaş'tır

    eee, sadede gel şimdi ne oldu? sen götünü başını oynatmadan başarısızlığını kabul edebiliyor musun? yok, ne gezer
  • fb'nin 0 puan almasıyla avunan arkadaşlara yine aynı fb'nin 11 puanla gruplarda en fazla puanı toplayarak yediği boku temizlediğini, temizlemese bile 0 çeken tek takım olmadığını hatırlatmak istediğim hede. -ki o sezon barcelona, lyon ve leverkusen ile şu 3 büyükten kimi koy sıçozlardı. ki en zayıf görünen leverkusen zaten o yıl madrid'le final oynadı. barca da yarı finalde şampiyon madrid'e elendi. lyon şu an siklenmese de o yıl ve sonrasında iyi bir çıkış yaptılar. (ligue 1'de 00-01 sezonu itibariyle 7 yıl üst üste şampiyon olmak ve cl'de yarı final gibi mesela)

    sıfır çeken 16 adet takım daha var:

    kösice, spartak moskova, bayer leverkusen, anderlecht, rapid wien, levski sofya, dinamo kiev, maccabi haifa, partizan, debrecen, zilina, dinamo zagreb, villareal, otelul galati, marsilya, maccabi tel aviv.

    ancak bazı arkadaşların rekoruna daha dün yanaşılabildi. kırılması çok zor ve bu alanda malmö ile zirvedeler. leeds ve o sezonki şorumnulu rezaletlerinden bahsetmiyorum bile. 19 gollü rekortmenlerin aynı sezonda şeyju'nun son dakikalardaki golüyle kurtardıkları total 1 puandan bahsetmemelerinden ben de bahsetmek istemiyorum.

    diyeceklerim bu kadar.

    edit : bu geceki sonuçlardan sonra listeye maccabi tel aviv de dahil oldu. yani demem o ki oluyor böyle şeyler.