şükela:  tümü | bugün
  • 2012 yılının ilk çeyreğinde duyurulması beklenen samsung'un yeni telefonu. lan bunun iki olanı yeni çıkmamışmıydı ?

    link
  • çıkması beklenen muhtemel iphone 5 özellikleri ile kıyaslandığında, kanımca iphone 5'ten daha ileri teknolojiye sahip samsung cep telefonu.
  • yüksek donanım özelliklerini besleyebilmek adına 2250 mah kapasiteli pilin güç vereceği öne sürülen galaxy s iii'te ayrıca 1080p çözünürlüğünde 60kare/saniye video çekebilen kamera kullanılacağı ve nfc desteğine yer verileceği iddia ediliyor. samsung'un yeni amiral gemisiyle ilgili bir diğer dikkat çekici iddia ise kasa yapısıyla ilgili. sahip oldukları güçlü donanım özelliklerine rağmen galaxy s ve galaxy s ii plastik yapılı ince kasaları ile çoğu zaman eleştirilmiş, samsung'un üretim kalitesi anlamında çıtayı yükseltmesi gerektiği çok sık konuşulmuştu. galaxy s iii için öne sürülen gelişme, 9mm kalınlığında metal gövdeye sahip olacağı yönünde. artan performans ve yükseltilen kalite seviyesine ek olarak bir diğer önemli konu da hiç şüphe yok ki genel kullanım deneyimi.galaxy s iii için kesin olan bir şey var ise o da android 4.0 işletim sistemiyle geleceği. bu noktada samsung'un yeni nesil touchwiz arayüzünü sunarak genel kullanıma yönelik daha fazla seçenek sunması beklenebilir.

    kısaca özelliklerine göz atmak istersek;

    * android 4.0 işletim sistemi kullanması bekleniyor
    * 2 ghz hızında dört çekirdekli qualcomm s4 tipi özel işlemci
    * arm cortex-a9 tabana sahip
    * 1.5 gb memory ram
    * 32 gigabyte sabit depolama alanı (microsd kart ile artırılabilir)
    * 4.65 inç büyüklüğünde ve 1280x1024 piksel çözünürlüğüne sahip super amoled plus dokunmatik ekran olacak.
    * 2250 mah güçlendirilmiş batarya ile uzun pil ömrü
    * 1080p (full hd) video kaydedebilen hd kamera
    * nfc desteği bulunacak
    * galaxy s ve galaxy s ii'nin aksine metal kasa bulunacak
    * samsung yeni nesil touchwiz arayüzü bulunacak.
  • iphone 4 teki kalite hissi ve görünüşü bu telefonda da olursa, bir sonraki hedefim olacaktır. özellikleri çok sikici zira.
  • sanırım wow oynatır bu alet. yaklaşık 3000 tl civarında olur gibi geliyor fiyatı.
  • iphone 5 hakkında 380 entry girilmişken bu dünya harikasının henüz 10'u bile görememesi küfür gibi bir harekettir.
  • apple'ın alexander graham bellin ürettiği ilk telefon modelinin çakmasını yaptığını bizlere gösteren telefondur.

    burda saçma sapan, götünüzden atıp tutarak konuşacağınıza bazı şeyleri kabul edin derim.

    yok samsung'un diğer ürünleri gibi bir şeylerin çakması olacakmış da neymiş de..

    neyse, asabiyeti bırakırsak, bugün güzel bir haftasonu ne de olsa, pozitif olalım değil mi benim minik kelebeklerim*

    samsung her zamanki gibi amiral gemisinden şaşmıyor ve donanım olarak ne kadar üstün olduğunu gösteriyor.

    bunu sgs2 nin bir üst modeli sgs 2 lte'den ve sg note'dan da anlayabiliriz. ben de sgs2 kullanıcısıyım, memnunum 7 yıl nokia n70 kullandıktan sonra bu telefon uzay çağı falan yaşatıyor yani. ama samsung ile ilgili bir şey çok çok hoşuma gitti değinmezsem olmaz.

    bu telefonda, adamlar yıllarca kötü yaptıkları ve dolayısıyla eleştirildikleri bir şeyi değiştirmişler/değiştireceklermiş. kullanılan malzemenin kalitesi. bu konuda benim takdirimi kazandılar. eleştirileri kabul edebilip, üzerine bu konularda kendilerini geliştirerek. bu telefon da bunun kanıtı olacak gibi.

    ne diyelim, helal olsun adamlara.
  • boyutları sebebiyle düşünüldüğü kadar vurucu bir model olamayacaktır; ancak teknoloji delisi gençlerin elinde bol bol göreceğiz. lg optimus 3d - p920 kullanıcısı olarak 4.3 inçlik telefonumu bile nereye sokacağımı şaşırıyorum, bu model 4.6küsur inç ile gelecek. bunun dışında nasıl bir pil ile desteklemeyi düşündükleri de merak konusu; 2000mah bile kesmez bu telefonu.

    bu çözünürlüğü daha küçük ekrana sığdıramayan samsung'un aksine lg 4.3 inçlik hd ekranlı ve 1.5 mhz çift çekirdekli telefonu lu6200 (optimus lte) ile bu telefonun yerine piyasayı hareketlendirektir.

    edit: pil 2250mah imiş. ice cream sandwich ve bu pil ile şans verilebilir ama bence yine günümüz pil standardını ancak yakalayacaktır. (prologue ve bkz bkz bilgi verdi, teşekkürler.)
  • isterse 100 çekirdekli 30 mp kameralı telefon yapıp içine adam gibi arayüz ve application koymayı beceremeyen samsung'un klasik takipçi modellerinden biridir.
    2 aylık kullanımdan sonra da şarjı da 9 saatte biter, tam bir samsung ürünü olur.
  • 2 aylık kullanımla şarjı 9 saate iner, arayüzü yok, application'ı yok diye daha şimdiden yerden yere vurulan telefon.

    kendi sgs2'imi belçika'dan aldım, aylardır kullanıyorum, şarjı ilk günkü gibi gidiyor ne hikmetse. malum yerlerinizden sallamayı bırakınız efendim lütfen, karakter denilen bir şey var.

    samsung arayüzüne bok atılmış, anlamıyorum sgs2 ya da sgs kullandınız mı hiç? sgs2'deki touchwiz 4.0'ın neyini beğenmiyorsunuz? kişiselleştirilebilirliği gayet güzel, canavar gibi her istediğimi rahatça bulup yapabiliyorum. kısıtlaması olmayan bir şey. uygulama desen, daha samsung apps'a girme ihtiyacım olmadı, android gingerbread'e sahip telefon, android market her türlü ihtiyacımı karşılıyor.

    yok yani bok atmak için, karaktersizliğinizi bu kadar da belli etmeyin. güzel bir cumartesi bugün, tadını çıkar.