şükela:  tümü | bugün
  • var olmayan ama varmış gibi yapılan kart.
    bankaya gidilir, kart boyutlarında ellerinizle memura bunu ödemeye geldim denir ve özenle memurun yüz ifadeleri izlenir. muhtemelen de neyi cevabı alınır.
  • finansbank da var böyle bir kartı. ama ne reklamını yapmıştır ne de pazarlamıştır. saysanız sanal kart sahibi sayısı 30 geçmez. garantininkinden farkı bu harbi harbi bir kredi kartıdır. cvv numarası, müşteri limiti vb özllikleri bulunmaktadır. farkı ise kart limitini kendiniz belirleyebilmektesiniz.
  • finansbank sanal kartını internet şubesinden anında alabilmektesiniz. ayrıca internet üzerinden alışverişlerde limitini sıfırlayabilmenizin yanında mail order hadisesini de bloke edebiliyorsunuz. kart numaranızı bilseler de hesabınızdan para çekemiyorlar.
  • internet uzerinden yapilan alisverislerde guvenlik acisindan mutlaka kullanilmasi gereken kart
  • paypalin ücretsiz olarak sunduğu bir hizmet.. kur farklarından dolayı yerli sitelerde kullanmak pek de akıl kârı değil ama zaten sorun genelde yabancı sitelerde çıktığından faydalı bir şey galiba bu..
  • taksit fln yapamadığından internette havale yapmaktan tek farkı daha hızlı olması.
  • üç temel başlık mevcuttur sanal kart (kredisiz), sanal kredi kartı, sanal kredi kartı master card veya visa..
    kredi kartlarının temel çalışma prensibi asıl karttan sanal kredi kartına limit aktarımına dayanır..
    kesinlikle güvenlidir..
  • garanti bankası sanal kartı yeşil bonus denen bir bonus türü de biriktirebilmektedir; lakin kartınızda gördüğünüz nefis bonus miktarları sizi sevindirmesin zira normal bonusun aksine on yeşil bonus 1 yeni kuruşa denk gelmektedir; vereceğiniz bir emirle biriken yeşil bonuslarınız bankamatik kartınıza fln aktarılabiliyor uzun bir telefon görüşmesinin ardından; uzun görüşmenin sebebi, bankada kimsenin bu karta biriken bonusların ne menem bişey olduğunu bilmemesi;

    mesela benim 292.00 bonusum vardı, banka operatörünün yaptığı görüşmelerin bir aşamasında sarfettiği "sanırım 26 yeşil bonus 1 bonus ediyor,araştırıyorum şu an" demesi beni umutlandırmış olsa da** gerçek ederinin 0.29ytl olduğunu öğrenmem beni gülme krizine sürüklemiştir; lan ne hayalerim vardı o bonusla ilgili be
  • tdk'ya göre;
    banka tarafından verilen bir karta bağlı olarak çalışan, kişiye özel olarak belirlenen ve değişebilen limit içinde genel ağ ortamında alışveriş yapmayı sağlayan şifreli kart.
  • garanti bankasında hesabınız varsa kredi kartı sahibi olmadan çıkarabileceğiniz, üstüne bir de taksit yaptırabileceğiniz aslında var olmayan kart. başvuru için şubeye bile gitmenize gerek kalmıyor bir iki tıklamayla oluşturuluyor internet şubesinden. faiz ve hesap ekstresinin olmayışı ayrı bir güzel.