şükela:  tümü | bugün
  • kafayi bulduktan sonra kisilerin degisime ugrayan dusunce yapilari. ornegin:

    sarhos mantigi: (dans pistinde) "offf, accaip guzel dansediyorum be; evet karilar hasta bana"
    gercek: tempoyu tutturamamanin getirdigi bir abandone olma durumuyla beraber gelisiguzel sallanan eller ve kollar butunu. etraftan gelen "naapiyo lan bu herif" tepkileri.
  • kişinin sarhoş olduğunda mantığını kullanabildiği hipotezi ispatlanırsa teoriye dönüşme olasılığı olan varsayım...
  • looplardan ibarettir.sarho$ ki$iyle yapilan muhabbette,ki eger siz oldukca bir ayiksaniz cok fena,konu$ulanlari dinlemenin yerini bir sure sonra, tekrarlanan cumlelerin istatistigini cikarma eylemi alir.
  • ne kadar sarhoş olduğuna bağlıdır kişinin,çok alkol alındıysa mantık bir nebze vardır ama beyin kurulan bu mantık silsilesini yerine getirememektedir,düşünülen şeyler bir türlü gerçekleştrilemez sarhoşken,tuvalete gidicem dersiniz bir bakarsınız mutfaktasınız...
  • 0'a ne kadar yakınsa o kadar makbul olan mantık çeşididir. çünkü sarhoş olmanın amacı mantık denen kavramı bir güzel katlayıp, beynimizde gözümüze çarpmıycak bir köşeye kaldırmaktır.
  • (bkz: olmayana ergi)
  • bazen ayık kişilerinkinden bile daha iyi işleyen mantıktır. mezuniyet gecesi le meyhaneden çıkıp izmir sinemasına kadar yürüyen ve ordan taksiye binip bornovaya gitme amacında olan çoğu ayık insana kendisi sarhoş ötesi olmasına rağmen "olum madem le meyhanenin ordan geçecektik, o zaman niye taksiye binmek için taa izmir sinemasına kadar yürüdük" diyebilir bu mantığa sahip insanlar.
  • ... adami makak maymunu eder alim allah.
  • 10 op
    20 go to 10
  • sarhoş mantığı: "höh bee. süper içiyorum şerefsizim. kaç? yedi duble mi oldu ne oldu? dur bi tuvalete gidiyim geliyim, bi tek daha götüriyim. kaymak bu rakı be kaymaak."

    gerçek:

    "-nahit abi, şadan abi tuvalete gitti ama halini hiç beğenmedim. bi bakalım şuna. geçen sefer üstüne başına kusup bi de tuvalette sızdıydı"