• oldukca bilindik konuya sahip ama süreel isme sahip bir türk filmi. adam bir dizi yanlis anlasmadan sonra kadinla kizini ayirir. kiz amerika'da okur. * kiziyla gizlice mektuplaşan anne kızı üzülmesin diye kendisini zengin bir hanımefendi (bir başka deyişle sayın bayan) olarak tanıtır, oysa ki varlıklı bir ailenin hizmetçisi olarak bir konakta görevlidir.. mahallenin berberi manavi nesi varsa hepsi bir olup hayali sayın bayan'ın hizmetçisi, bulaşıkçısı, çamaşırcısı, kahyası rolüne bürünürler. *

    aynı filmde evin gerçek sahibinin şımarık zengin kızı ile şöförü arasında şöyle bir diyalog da geçer değinmeden edemeyeceğim:

    kız: beni belediye binasına kadar bırakabilir misiniz?
    şöför adam: ne kadar iyisiniz...
  • dumanın son albümünün* 2. parçası
  • bir sahil gitaristinin gitarına overdrive efekti bağlamışlar gibin başlayan, sonrasında ise cengiz baysal'ın davul yazmak'tan tasaruf edip bu akşam'ın davullarını çaldığı pop çizgisine pek yaklaşan, anadolu ezgisi bol duman şarkısı. şarkının adı da 'sayın bayan' değil 'sayın baaaaaaaaay-n' olmalı imiş*.
  • senol gunbayrakin sarkilara tanistirdigi karsi cinse hitap sekli.
    (bkz: tanisabilink)
  • bulutsuzluk ozlemi ni andiran sarki. ama tabi sozleri zorlama olarak oss'den filan bahsetmediginden cok daha basarili olan duman sarkisi.
  • sarkinin ilk basindaki melodiyi dinledikce nedense nirvana nin pek bi nacizane parcasi about a girl u animsattigi (araklanilan demiyorum kesinlikle benim kulagimin herseyi bir nirvana parcasiyla ozlestirme icgudusunden kaynaklaniyor) icin bu kadar cok sevdigimi bilsem de, ayri olarak bir duman sarkisi olarak dusunecek olursak da cok eglenceli soz ve muzige sahiptir kendileri
  • ilerledikçe üzerine duman soloları atılmış dandy warhols - get off'a dönüşen şarkı.

    düzelti: şimdi de green day - minority'ye benzettim vokalleri. belki de artık her türk şarkısını bir yabancı şarkıya benzetme niyetli dinlemeye bir son vermeliyim.
  • bilindiği üzre belki alışman lazım albümünde davulda cengiz baysal bulunuyordu. o zamanlar baterist bir arkadaşım, bu akşam'ın davullarının çok zor olduğunu, o yüzden alen konakoğlu'nun da bu şekilde çalamamasından dolayı konserlerde farklı çaldığını iddia etmişti. seni kendime sakladım'da davulda yine cengiz baysal var ve üşenmemiş sayın bayan'ı bu akşam'daki gibi çalmış. o yüzden şimdi bu şarkının konser versiyonunu çok merak etmekteyim. gerçekten denildiği gibi bir durum söz konusu olup olmadığını göreceğiz.

    edit: canlı versiyonu dinlenmiştir; alen konakoğlu yine cengiz baysal gibi çalmamış davulları. başka bir sebebi de olabilir tabi.
  • dumandan sitem içerikli bir şarki.
  • pek eğlenceli bir hitap şekli.
hesabın var mı? giriş yap