• (bkz: sea witch)
  • isimlerini jack london'ın sea-wolfundan alan mırıl mırıl şeker şeker şarkıların sahibi kaliforniyalı indie folk grubu.
  • *new moon olmasa kendilerini tanımam daha uzun sürecekti ancak, şahane bir soundtrack albümüne sahip bir filmin en şahane şarkısına imza atmış grup. neden geç keşfettim diye kızıyorum kendime. (bkz: the violet hour)
  • turn the dirt over adlı şarkıları harikadır.
  • whirlpool sarkisiyla sanki cok sevdiğim birinden ayrilmisim hissi veren grup.

tut ki aglicam ya. o degil ayrilip da uzulecek bi sevdigim bile yok.
  • rose captain isimli şarkısını bir seferde bir kere dinlemez kesmez.
  • nasıl kimsenin you are a wolf adlı şarkılarından bahsetmediğini anlamadığım grup.

bu şarkı birden fazla dinlenmeden,"the one that you are looking for, you are not gonna find her heeeere" kısmında uzaklara dalınmadan geçilmez.

i'm walking, i'm a southern stream, get to the river 'fore i run too low
    i'm walking, i'm a southern stream, get to the river 'fore i run too low

old gypsy woman spoke to me, lips stained red from a bottle of wine
    old gypsy woman spoke to me, lips stained red from a bottle of wine
    “the one that you are looking for, you're not gonna find her here”
    “the one that you are looking for, you're not gonna find her here, here”

i'm runnin', i'm a northeast stream, get to the ocean 'fore i run too low
    i'm runnin', i'm a northeast stream, get to the ocean 'fore i run too low
    get to the ocean 'fore i run too low
    “the one that you are looking for, you're not gonna find her here”
    “the one that you are looking for, you're not gonna find her here, here”

old gypsy woman spoke to me, said, “you're a wolf, boy, get out of this town”
    old gypsy woman spoke to me, said, “you're a wolf, boy, get out of this town”
    “you're a wolf, boy, get out of this town”
    “you're a wolf, boy, get out of this town”
    “you're a wolf”
    “you're a wolf”
    “you're a wolf”
    “you're a wolf”
  • suits'in hayatıma kattığı güzelliklerden. whirlpool inanılmaz huzur verici bir şarkı ve sonsuza dek arka arkaya dinleme isteği uyandırıyor.
  • şahane şarkıları olan indie folk grubu. uzun zaman sonra vk music listemi gezdim ve kendilerine altlarda rastladım. listeme eklediğim zamanlardan beri yeni albümleri yok galiba.
    hemen hemen her şarkısı güzeldir ancak bana göre en iyileri priscilla,miracle cure,changing seasons,dear fellow traveller,where the wind blows,whirlpool
hesabın var mı? giriş yap