şükela:  tümü | bugün
  • ekşi sözlük çomarlarının daha şimdiden muharrem ince ya da akşener seçilecek gibi yaptıkları mastürbasyonu dikkate almazsak karşımıza çıkacak olan kapı gibi gerçek.

    seçim ilk turda bitecek ve seçilecek kişi de mevcut cumhurbaşkanımız recep tayyip erdoğan olacak.
  • mümkün gözükmeyen durum. zira karşısında, toplam oyları % 53-55 civarlarında bulunan bir muhalefet var.

    tayyip erdoğan buna rağmen, tek başına bütün muhalefete üstün gelecekse zaten koysunlar götüne bu memleketin.
  • "seçim ilk turda bitecek ve seçilecek kişi de mevcut cumhurbaşkanımız recep tayyip erdoğan olacak."

    sonra dolar 8 lira, faizler de %25 olacak ve memleket batarken ufka doğru gözümüz dalacak.

    şu an doların durdurulamama sebebi chatham house da erdoğan'ın konuşmasıdır. erdoğan o kadar ekonomi gurusunun ortasında çıktı dedi ki 24 haziran dan sonra ekonomiye daha çok müdahil olacağım.

    bu ettiği laftan sonra sana yatırım yapacak adamlar gana, uganda, zambia falan. ekonomiden anlayan adam türkiye ye gelmez. hızla ayrılıyorlar.

    vatanını azıcık seven adamın erdoğan'a oy atmaması gerek çünkü direkt olarak izole bir türkiye ve ekonomik iflas demek.

    bunun dış mihrakla değil, uluslararası ekonomi ile alakası var. içeride ne üretiyosun da "dış mihrak" diye yabancı sermayeyi yaftalıyosun ayrı konu tabi.

    bugüne kadar yola ve binaya yatırım yap, arge üretme, katma değer üretme sonra "dış mihrak".

    ah canım ah.
  • kesinlikle katıldığım tespittir. sözlüğe kalsa bu güne kadar yapılan ve ak partinin kazandığı tüm seçim süreçlerinde olduğu gibi iktidar batmaktadır,bitmektedir,hatta bitmiştir de farkında değildir. sonra gün gelir seçim yapılır. sonuçlar ortaya çıkmaya başlayınca da hüsran. olacak olan şey yine budur. biz %50 dağ gibi ortadayız görmek isteyen görür. ama sen kendini kandıracaksan 25 hazirana kadar bununla oyalayacaksan sözüm yok tabi.
  • bunu başka başlıkta tartıştık. aktroller ısıtıp ısıtıp yeni başlık açıyorlar.

    oraya da yazmıştım buraya da yazayım. ekmeleddin varken bile birinci turda anca %51 gören tayyip bu defa sitsen %50'yi göremez. 2. tur garanti.
  • bana bunlarla gel
  • mhp tabanının komple erdoğan'a vereceğini sanan düz mantıkçıların desteklediği iddia.
  • ülkenin bu durumunda hala öyle bir şey olursa diyecek tek laf kalıyor : (bkz: svihs) sonra da bankaların önünde öldük bittik diye kendini yakmaya çalışan ilk kerize kibriti ben uzatacağım amk.
  • ben buradan pek sayın ak çomar ve ak çomariyelere seslenmek istiyorum, müsaadenizle;

    efenim, şimdi asrın lidermis efendimis pek muhterem zaat sayın recep tayyip erdoğan bey efendileri hazretleri, elbetteki siz kıymetli beyinsizlerin oylarını hak eden pek saygın birisi. amma velakin tüm bu marifetleri ve güzel insan motiflerinin yanında ufacık ta olsa bir kusuru var.

    efenim, bu muhterem zaat iyi hoş da azıcık saf. hemencecik kandırılıyor. bu adamcağızı fetö kandırıyor, barzani kandırıyor, pkk kandırıyor, abd kandırıyor, israil sürekli kandırıyor, ab oldum olası kandırıyor, esad kandırıyor, suriye kandırıyor, iran kandırıyor. kandırıyor da kandırıyor. yahu yazık bu adamada. hep sizin yüzünüzden bunca şer odağı ile uğraşmaktan adamda akıl falan kalmadı, ihtiyarladı gitti.

    müsaade edin de adamcağız artık dinlensin, bir rahat bırakın artık.
  • günde birden fazla defa dombıra diyen insanlarda oluşabilecek hayal gücü.