şükela:  tümü | bugün soru sor
  • hande yener' in apayrı isimli albümünün yedinci şarkısı.

    söz - müzik : mete özgencil
    düzenleme : devrim karaoğlu, bülent aris, rene "greco" krüger
    piyano : rene "greco" krüger
    gitar : jörg sander
    bas gitar : fontaine burnet

    (bkz: sözlerini de yazayım tam olsun)

    doğru, yordum ne varsa soldurdum
    doğru, yaramaz bir çocuktum ben
    kabul seni yanlış sevdiğim
    hepsi hata
    bir kez daha olamaz zaten
    korkma

    doğru, yordum ne varsa soldurdum
    doğru, yaralı bir çocuktun sen
    kabul seni yanlış sevdiğim
    hepsi hata
    bir kez daha olamaz zaten
    korkma

    dün seni yolda gördüm aniden
    yüzün yürüyüşün her halini gördüm
    korkma bu ilgi nerden diye
    korkma bu sevgi nerden diye
    korkma şimdi
    nasıl denirdi?
    şefkat gibi

    rüya değildin işte ordaydın
    tam ortasında hayatının
    söylediğimde bana kızmıştın
    ama görüyorsun ya
    bensiz de dönüyor dünya
  • mete ozgencil'in kendini astigi ve bircok insanda ona karşi olan nefretduygusunun yerini takdire birkmasina sebep olan eser.
  • çok agırdır bu şarkı...hande yener ayrılık üçlemesinin son bölümüdür kanımca ve en çok acıtanıdır...ilk dönemde ayrılık acısının ilk hissedildigi anlarda yanındaki var ya ben olmalıydım aslında denir...bir süre sonra ikinci sürece girilir,yeni biriyle tanışma süreci...ve orada eskiyi aramak,özlemekten gelen ilişkinin, başka biriyle olan ilişkinin anlamsızlığına dair nasıl zor şimdi tanışmak başka biriyle der hande yener...

    bir ay ya da belirsiz bir süre sonra bu dönem de geçer...artık yeni insanlarla tanışmak ve birlikte olmaktan anlamsızlık hissiyatı duymaz insan ama belki o ayrılığın başladıgı günden yıllar sonra...o kişi görülür aniden..beklenmedik bir yerde...rüya değildin işte ordaydın...tam ortasında hayatının...söyledigimde bana kızmıştın...ama görüyorsun ya,bensiz de dönüyor dünya....
  • kendimizi tanıyamadığımız girls' nite'ların ortaya karışık playlistinde yerini çoktan almıştı zaten. protection* ile gitme arasında bir yerlerde, bir geceliğine rotası şaşmış xx kromozomu taşıyıcılarının dilindeydi. sırf sözlerin vuruculuğundan kurtulmak için konuyu az değiştirmedik şarkının ortasında:

    "saçımı uzatsam mı?"
  • rüya degildim iste ordaydim
    tam ortasinda hayatimin
    söyledigimde inanamamistin
    ama görüyorsun ya
    sensiz de dönüyor dünya

    diye agzinin ortasina cevap patlatilasi sarki.
  • hande yener'in bugüne kadar yorumladığı en sıkı şarkılarından biri. (kaç sıkı şarkısı vardır derseniz susar ,cevap veremem) çok ama çok sevdiğim mete özgencil'in farklı duygulanımlara tercüman olduğu bir parçadır şefkat gibi. eski adama ya da eski kadına hala ilgi vardır bünyede. öyle bir ilgidir ki bu arzu , aşk, vicdan azabı ya da pişmanlık değildir.

    ne olduğunu ifade edemezsin ama ne olduğunu iyi bilirsin. zaten kaç tane duyguyu adlandırabilmiş ki insanoğlu. işte öyle bir ilgidir bu. tariflemeye kalktığında en yakın muhiti şefkattir.yorum da, düzenleme de, sözler de, müzik de olmuştur kanımca. çok batı bir parçadır. severim ve sıkı dinlerim.
  • türkçe yazılan en iyi pop şarkılarından biri olduğunu düşünüyorum. (her halini gördüm!)
  • hande yener'den canli dinlemek lazim bu parcayi, album versiyonunu bu kadar guzel soyledigine gore canli neler yapabilir acaba?

    gelmi$ gecmi$ en guzel turkce parcalardan biri olmaya aday.
  • albümü daha ilk çıkışında alan kardeşe eşlik etmemiş ve keşfetmemiştim ben hande yener'in apayrı albümünü. şimdilerdeyse kardeşin hazırladığı bir playlistte bir haftadır dönüp durmakta. müzik gerçekten güzel evet ama, ama sözleri... her bölümünün altını ayrı ayrı çizip ayrı keyifle söylüyorum. pek çok denilmesi gerekeni öylesine güzel ifade etmiş ki mete özgencil... hatalı bulunan, hata aranan, anlaşılmadı anlamadı diye çemkirme halinde olan,dile gelen ya da harekete taşınan onca tavrı ,hali,ilişkiyi çok güzel anlatmış. ve sonrasında ki denk geliş...

    korkma bu ilgi nerden diye
    korkma bu sevgi nerden diye
    korkma şimdi
    nasıl denirdi?
    şefkat gibi