şükela:  tümü | bugün
  • millet ittifakından chp balikesir - edremit belediye başkan adayı.
  • abuk sabuk bir olayla gündeme gelmiş başkan adayi.

    (bkz: selman hasan arslan'ın mikrofonu açık unutması)

    yazik yazik.
  • cehape zihniyetinin en güzel tezahürüdür.
  • kendisi sayesinde chp bu sene trafoya kediyi kendi eliyle sokmuş oldu. yazık cidden size...
  • cehape zihniyetinin 2019 model önder sav'ıdır.
  • sorumsuzca davranisinin ustune hala istifa etmemis olmasi, cikip bir aciklama yapmamis olmasi, chp'nin henuz tepki vermek icin g.tünü kaldiramamis olmasi ile chp'nin en temel problemlerinden biri olan relfeks yoksunlugunun ete kemige bürünmüş hali gibidir.
  • hem kürdistan'a yani bize demesi, hem de sela okuyan müezzine hakaret etmesi. partisini harika temsil ediyor. chp'nin özeti.

    (bkz: mükemmel bir atlayış)
  • inanırsın inanmazsın kimsenin inandığıyla dalga geçemezsin. karşındaki adam cahil olabilir, ileri geri konuşabilir ama sen başkan adayıysan bir iki oy için atatürk'ün partisindeyken ağzına kürdistan kelimesini şaka olsa bile alamazsın. kaç yaşında adamlarsınız yapacağınız işin ciddiyetini kavrayamamışsınız.
    zaten iktidar tarafından asılsız bir şekilde iftira atılarak terör ile eş değer tutulan bir partiden başkan adayısınız. iktidar partisine koz vermemek için konuşurken iki kere düşünmeniz gerekirken, ülkenin en kutsal değerini ayaklar altına alıyorsunız. bu söylem sadece edremit için değil genelde de chp'nin başına bela olacak. meydanlarda bu sözleriniz halka miting esnasında izletilecek.
    azıcık kafanız çalışsın be kardeşim bilmiyorsanız da danışman tutun ama gözünüzü seviyim artık konuşmayın. miting falan da yapmayın. iktidar partisinin oylarını alacağız derken kendi kemik seçmeninizi bile kaybediyorsunuz.
    not: bugüne kadar chp dışında oy kullanmamış balıkesirli