şükela:  tümü | bugün
  • süper acayip enteresan bir aşk olayı.
  • dur ben bir yardırıvereyim amk.

    bir renk mevzuudur. grisindir mesela, duvarda beğenir seni eteğinde değil. kırmızı isen yatak odasında, kahverengi isen toprakta. ama sütyende kırmızı giymez ve saçlarında kahverengiyi sevmez. halbu ise ne güzel de yakışır, istemez.

    bir yağmur damlasından belki, ya da bir prizmadan geçirmek istese hani...

    bir doğa olayıdır. yağmuru yalnızca izlemeyi sever, ıslanmak ona göre değildir. güneşlenir mesela ama bilmem kaç faktör koruyucu krem kullanır. dalgadan korksa da penceresi okyanusa baksa fena olmaz hani.

    edebi bir olaydır da. okur yazar olmasına rağmen okur, ama yazmaz. önsözü okumaz, dipnotlara bakmaz. şöyle sayfalarınızda göz gezdirir de bir baş ucu kitabı olmanız için gereken ihtiras, merak, şehvet duygularını barındırmadığınızdan sahafa satar.

    ben 2 bira alayım.
  • şimdi adama sormazlar mı , neyi reddetmesi?
  • aklıma yıllar önce, sene 2009-2010 filan olabilir, irem'i getirdi.

    çok iyiymişim. ama teklifimi kabul edemezmiş.

    o zaman öyle bir üzülmüştüm ki, aşk'a da sevgiye de tövbe etmiştim.

    şimdi gülüyorum kendime. pes etmemek gerekir. irem'le görüşmüyorum yıllardır ama, kendisinden çok daha iyi hanımefendiler tanıdım.
  • birden fazla kez gerçekleştirdiğim eylem. şu yaşıma geldim hala "iyi insan" olması yetmiyor karşımdakinin. bazı insanlar iyidir, bilirsiniz fakat beş dakikayı aşan bir sohbeti sürdüremezsiniz onunla, sürmez yani, tıkanır, manevra yaparsınız yine tıkanır.

    bazen bi şeye kafanız bozuk olur, anlatın ister, anlatırsınız, boş gözlerle bakar.

    farklısınızdır yani. zıt kutuplar da birbirini çekmez. benzer kaygıları güden, benzer sevinçler yaşayan insanlar iyi anlaşır. aynı şeye gülüp aynı şeye üzülmek de ilişkinin ihtiyacı bi yerde.

    o yüzden olmayınca olmaz, çok da şe'apmamak lazım.
  • şimdi bu benim başıma çok kez geldi.
    15-16 yaşında asosyal bir ergen iken dibimden ayrılmayan, gülüp eğlendiğim kız da bana bu cümleyi kurdu.(hadi buna friendzone diyelim)

    fz'ye düşmemek için soğuk davrandığım ama arada sırada kaliteli muhabbet ettiğim hatun da bu cümleyi kurdu.

    kendimi yanında hiç kasmadığım, hiç poz kesmediğim, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen, beraberken süper saçmaladığımız, karşılıklı iltifatlar ettiğimiz, aynı şeylere dertlenip aynı şeylerden keyif aldığım hatun da bu cümleyi kurdu.

    yani aga olay şudur ki;
    yoksa ben zurna mıyım he?

    bira falan olmaz, sen oradan bi 35'lik getir.
  • kendisinden daha iyiler için size yol veriyordur. çok da takılmamak lazımdır.
  • olaysız hayatımdan çıkar mısın?